MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 26, 2025 3:52 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lut 18, 2011 6:45 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw cze 04, 2009 9:23 pm
Posty: 55
przerabiał ktoś temat? jakie można napotkac przeszkody?


Na górę
Post: sob lut 19, 2011 12:21 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 29, 2011 11:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Barlinek [ZMY]
W 124 3litry ma 6 garów więc jest dłuższy i pewnie trzeba by mocowania przerabiać, skrzynia biegów, most i wał też będą do zmiany.


Na górę
Post: sob lut 19, 2011 3:10 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 621
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
Nie jest znowu tak bardzo dłuższy, pakujesz go tak czy tak ze skrzynią, a most jak chcesz to zmieniasz, a jak nie to nie, to akurat nie problem, większy kłopot jest z tego co pamiętam z tym że filtr oleju niestety "gryzie się" co nieco z przekładnią kierowniczą...

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Na górę
Post: sob lut 19, 2011 5:45 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
Filtr oleju jest blisko ,ale daje rade. Trzeba tez przewody paliwowe wygiac przed mocowanie "kosci" lewego zawieszenia, bo beda kolidowac z filtrem powietrza. Piastke wyjsciowa ze skrzyni zmiania sia na te od 123 i pasuje na simeging i jednoczesnie na wal

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349


Na górę
Post: sob lut 19, 2011 6:33 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw cze 04, 2009 9:23 pm
Posty: 55
a jak z mocowaniem silnika na poduszkach? Jak myśle poduszki od w124, teraz tylko jak je przykręcic? wykorzystując stare otwory w ławie czy też trzeba nawiercac nowe? bądź przerabiac łapy od silnika, bo z tego co wiem nie pasuje to tak zupełnie P&P?


Na górę
Post: ndz lut 20, 2011 7:36 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
Poduszki od 124 i nowe otwory w lawie, ale jak z lapami to nie powiem , bo dotad przerobilem tylko 601 i 602 . W sumie 603 to tylko kolejny garnek do przodu

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349


Na górę
Post: ndz kwie 10, 2011 12:57 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw cze 04, 2009 9:23 pm
Posty: 55
a jak z licznikiem? jak przerobić chociażby ciśnienie oleju? czy licznik od 300 w123 będzie jakoś znacząco przekłamywał prędkości przy zestawie - silnik 300 w124, skrzynia 2.5 turbo diesel, most od 300 w123 :D chyba troche namieszane, więc nie ma co się spodziewać że wszystko będzie ok? tak podchodząc do sprawy czysto teoretycznie, jak to będzie się sprawować?
jeszcze jedno pytanie - by w w124 zmienić sprzęgło dwumasowe na zwykłe, konieczna jest też wymiana skrzyni? a może ktoś ma, bądź wie gdzie mógłbym kupic w rozsądnych pieniądzach tarcz sprzęgłową do sprzęgła dwumasowego od 2.5 turbo diesla...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl