Kwestia oparć jest już Ci znana
Mam nadzieję, że ten temat Ci trochę pomoże. Znajdziesz tam schemat centrala i kilka wskazówek:
Wbrew pozorom to genialne w swej prostocie rozwiązanie
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
...jak działa.
http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... ny+schemat
Tu masz fotkę, gdzie szukać rozgałęzienia podciśnień
Niestety, który jest u Ciebie od centrala musisz dojść sam. Przez tyle lat może być pomieszane.
Akumulator podciśnienia (a nie zbiornik powietrza - w beczce central jest na pod- a nie nadciśnienie ) to ta "wytłaczanka na jajka" w bagażniku pod tylna półka podszybia ( na schemacie z powyższego linka)
Jest pewnie tak, jak napisałeś: duża nieszczelność. I dlatego central nie działa jak należy, światła nie regulują się poprawnie, a i skrzynia wariuje. Próbowałeś jak reaguje skrzynia jak odłączysz i uszczelnisz podciśnienia zamka i świateł (a jak światła i skrzynia jak odłączysz i uszczelnisz tylko central) zaraz przy kolektorze/vakupompie? Bo nawet nie określiłeś czy napędza Cię Pb czy agregat Rudolfa D...
Trochę o zamku i zdjęciu boczka masz tutaj:
http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... czek+drzwi
Szukajka to piękna rzecz.... i naprawdę nie gryzie
P.S. Jeśli już chcesz rozbierać autko to zacznij od tego co stwierdziłeś, że na pewno jest nie sprawne. Odłącz i uszczelnij siłowniki bagażnika i wlewu paliwa. Na szybki test uszczelnij odłączone od nich przewody i sprawdź reakcje reszty. I tak do skutku. Nikt nie mówił, że będzie lekko....
Powodzenia <br>
Dodano po 20 minutach.:<br> Już doczytałem

Agregat Rudolfa... Co nie zmienia wskazówek do rozwiązania problemu

_________________
kiedyś w114 250CE '68 w dieslu

teraz w123 230CE '82, już takie jak trzeba

banalne audi na wyloty...
Honda CBX 650 '83
i kilka moto z KDL, następne w planach... ciągle mało rdzy w garażu