Gab pisze:
A może jednak problemem jest to powalanie na kolana?

Sprawdziłeś mu to paliwo?
Co ty tam masz pod maską? Dwa źle wyregulowane gaźniki i 6-garów, taka kombinacja
potrafi nieźle zassać

Widzę ile mój M110 ciągnie na samo odpalanie i rozgrzewanie.
W takim cyklu to one palą 15 na 50 km a nie na 100.
Sprawdzałeś, czy zapali jak wystygł? Może ma coś ze ssaniem (nie wiem jakie tam jest,
jak automatyczne to tym bardziej) i go zalewa.
Bo coś z tą słabą iskrą to mi się nie widzi. Czemu jednak chwilę wcześniej zapalił i co
mu się niby mogło tak zepsuć przez te 5 km? Sprawdziłeś ustawienie zapłonu?
To też może mieć wpływ i zimny odpala a gorący już nie.
Nie rób śmierdziela i biedoklepa z fajnego auta
Gab
no mam tam 2 zle wyregulowane gazniki i te nieszczesne 6 garów i automatyczne ssanie
ale mysle ze to nie w tym tkwi problem
paliwo jest bo odkrecałem kruciec powrotny i sika paliwo tak samo filtry są napełnione
gazniki rozebrane i profilaktycznie dmuchniete paliwo w nich było wody brak
a co mu moze dolegac skoro 15 min wczesniej odpalił i nawet przejechał 5km
no tu cie Gab zaskocze to auto jest tak nieprzewidywalne ze nawet bys sie niespodziewał
niedalej rok temu miałem identyczny przypadek
wyjechałem i ledwo wróciłem prychając i strzelając
okazało sie cewka miała przebicie i iskra raz była raz nie albo była słaba
wtedy to zanabyłem 3 cewki na przydroznym szrocie
wszystkie sprawdziłem i na kazdej działał tak samo profilaktycznie zakupiłem kondensator
wczesniej auto mogło stac 2 miechy ładowałem aku i odpalał na 2 obroty wałem
jak zimny to 1 obrót jak ciepły to cwierc obrotu
ssanie sie otwiera i zamyka to tez sprawdzone
tak jak wczesniej pisałem iskra jest ale bardzo cienka
nawet w ciemnosci trudno ją dostrzec kolor ma bardziej brunatny
i na tym chce sie skupic tylko ze pomysły mi sie skonczyły
Stomek pisze:
Mam takiego 300d, oddam z potrzebnymi gratami do przeszczepu
Z wybierakiem przy kierownicy to zaden problem, po prostu ciegla ida od przodu do tylu , a nie odwrotnie. Zepniesz z beczkowa czwora i reszte sobie uregulujesz. Nie wiem jak natomiast przedstawia sie to z lapami silnika
o i o taka odpowiedz mi chodziło a co z wałem skrzynie chyba mają rózną długosc
napisz mi jeszcze wiela za to chcesz?
choc nie ukrywam ze chciałbym kupic całe auto dac nawet troche wiecej i na spokojnie przekładac