MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 6:22 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn maja 09, 2011 7:21 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1205
Witam,jak jest zimny to zapala super jak jest ciepły też ale jesli postoi 15 min to nie zapala chyba że wcisnę gaz do dech wtedy zapala , dodam że fitr paliwa jest prawie nowy silnik 188 PS 81 rok pełny wtrysk


Na górę
Post: pn maja 09, 2011 7:32 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Może wtryski leją, albo jakaś nieszczelność w rozdzielaczu. Takby mogło byc skoro musisz wcisnąć gaz, żeby go przedmuchało i benzyna odparowała.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: wt maja 10, 2011 12:06 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2010 9:26 pm
Posty: 503
Lokalizacja: Czaplice/dln śląsk
Tempomat. Jakby lały wtryski albo pompa dawała za dużo paliwa to gorący też by nie chciał zapalać.


Na górę
Post: śr maja 11, 2011 6:46 pm 
Miałem u siebie ten sam problem i kolega mechanik odłączył kostkę - niebieską(chwilowe rozwiązanie) i problem znikł... Spróbuj i przy zapalaniu potrzymaj chwilkę dłużej żeby pompka więcej paliwa dopompowała i powinno być OK. I od razu chciałem zapytać do czego służy ten kabel? Czym steruje? Czy da radę to naprawić?

Pozdrawiam!


Załączniki:
new_DSC00027.jpg
new_DSC00027.jpg [ 36.21 KiB | Przejrzano 804 razy ]
Na górę
   
Post: śr maja 11, 2011 7:31 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Wtrysk rozruchowy, moze byc tak, że ałącznik termiczny niepotrzebnie zalącza go na cieplym silniku.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: śr maja 11, 2011 8:16 pm 
U mnie tak jest... A czy da radę to naprawić-wymienić(ten wtrysk rozruchowy), czy lepiej szukać całego rozdzielacza?


Na górę
   
Post: śr maja 11, 2011 8:18 pm 
I jeszcze jedno: jak nie jest podłączony ten kabel to pompka podaje cały czas paliwo, a jak jest podłączony to właśnie długo go trzeba kręcić żeby zapalił... Czy to normalne?


Na górę
   
Post: pt maja 13, 2011 8:03 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1205
Kolego, moim zdaniem pompa daje za mało paliwa jeśli chodzi cały czas to uzupełni ilość paliwa w układzie , przewód zasilający rozdzielacz jest przykręcony do rozdzielacza w miejscu przykręcenia w środku jest sitko sprawdź czy nie jest brudne , uwaga na odkręcanie tego przewodu wysokie ciśnienie, co do elektryki trzeba znaleźć schemat, spojrzeć też na rozdzielacz w kopułce i kopułkę czy nie ma malutkiego pęknięcia


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl