Co do chromowanych listew wokół szyb bocznych to zdejmują się łatwo gdy od strony wewnętrznej (po wyjęciu "misia") zsuwa się je przy pomocy większego śrubokręta. Mają od tej strony wmocniony (wywinięty) rant więc uszkodzenie im nie grozi, a jak newet nam się śrubokręt omsknie to porysuje listwę od niewidocznej strony.
Co do listew głónych tych na wysokości (mniej więcej) klamek to siedzą na kołkach z tą uwagą że listwa tylnego błotnika na końcu nad reflektorem jest przytkręcona wkrętem od wewnątrz.
Z listwami dolnymi jest następująco:
krótkie (przód i tył) siedzą na kołakch rozporowych, zaś te na drzwiach oprócz kołków, na przedzie drzwi mają wsuwkę, a na tyle są przykręcone od wewnątrz nakrętką.
Uwagi ogólne:
fajnie jest mieć komplet nowych kołków zarówno do listew dolnych jak i górnych. Faktycznie kołki do górnych listew nowego typu są dużo lepsze od starych czerwonych.
Jeśli wymieniałeś elementy blacharskie na nowe to sprawdź jak w nich się osadzają kołki. Zwłaszcza tajwańskie blachy mają dziurki na kokłki nieraz znacznei odbiegające od tego jakie być powinny
