MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Jak obniżyć w123 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=55414 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Grzesiek75 [ sob sty 07, 2012 7:16 pm ] |
Tytuł: | Re: Jak obniżyć w123 |
Co prawda nie w123 ale w tym sprężyny obcięte o 2 przód i 3 zwoje tył. http://imageshack.us/photo/my-images/16/obraz035eob.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/268/obraz013mv.jpg/ ![]() |
Autor: | desperado [ sob sty 07, 2012 7:40 pm ] |
Tytuł: | Re: Jak obniżyć w123 |
Ja mam stare, wybite sprężyny, mogę ci podarować ![]() Możesz jeszcze parę lat pojeździć z przyczepą , sama się obniży ![]() |
Autor: | zegarek [ sob sty 07, 2012 9:32 pm ] |
Tytuł: | Re: Jak obniżyć w123 |
Po takim obniżniu nie ustawisz geometrii i będzie Ci ścinać opony. Ale jak zależy Ci na wyglądzie ala zdezelowane auto, to spoko ![]() |
Autor: | voidkamil [ czw sty 12, 2012 7:42 pm ] |
Tytuł: | Re: Jak obniżyć w123 |
Możesz obniżyć auto i są do tego gwintowane elementy zawieszenia oraz odpowiednie sprężyny np. firmy H&R. Same sprężyny obniżą Ci auto o np. 5cm. Gwinty stosuje się do tego aby uzyskać odpowiednią "sztywność" auta. Producenci twierdzą iż same sprężyny "zwiększą sztywność przy jednoczesnym zachowaniu łagodnej charakterystyki". Po zastosowaniu zestawu gwint+sprężyny Twoje auto będzie twarde i będziesz odczuwał każdy dołek...Jak wóż na drewnianych kołach jadacy po kocich łbach ![]() Teraz musisz się zastanowić czy warto glebić klasyka czy jednak większy urok bedzie miało pozostawienie go na oryginalnym zawieszeniu. |
Autor: | and6412 [ czw sty 12, 2012 8:32 pm ] |
Tytuł: | Re: Jak obniżyć w123 |
Toż to auto powyżej to jakiś paszkwil. Wszystko można uglebić ale nie beczkę, wyjdzie pomieszanie kur... z motopompą. |
Autor: | kamikadze [ czw sty 12, 2012 10:54 pm ] |
Tytuł: | Re: Jak obniżyć w123 |
Ja w swoim ciołem sprężyny przód 1,5 zwoju ,a tył 1 zwój i z przodu wsadziłem gumy między zwoje i jest ok, tylko trzeba uważać na krawężnikach żeby nadkoli nie wyrywało z przodu oraz na garbach w asfalcie żeby miski nie zostawić. Jeżdże tak już rok i nic nic się nie dzieje, opon nie zdziera ,nie ściąga podczas jazdy ![]() Umnie tak to wygląda : http://imageshack.us/photo/my-images/80 ... e0500.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 0499m.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/64 ... 0497k.jpg/ Można też air ride zrobić ale to już trochę zabawy z tym jest ::) |
Autor: | desperado [ czw sty 12, 2012 11:43 pm ] |
Tytuł: | Re: Jak obniżyć w123 |
Czyli wychodzi na to, że nie da się takim autem normalnie jeździć ![]() |
Autor: | marcinMB123200D [ sob sty 14, 2012 9:10 pm ] |
Tytuł: | Re: Jak obniżyć w123 |
Proponuję jeździć tam gdzie są koleiny. ![]() |
Autor: | THC [ ndz sty 15, 2012 11:39 am ] |
Tytuł: | Re: Jak obniżyć w123 |
Do 123 nie ma żadnych zestawów gwintowanego zawieszenia. Do 124 i 201 jest z tym problem i zdaje się, że tez nie ma takich zestawów. Jedyny sensowy sposób to sprężyny zielone, żółte, niebieskie i czerwone które ma w ofercie HR , w połączeniu z amortyzatorami bilstein z serii B, które nie wiem czy są jeszcze w ofercie akurat do 123,ale możliwe, że są. Cięcie sprężyn i wkładanie gum to trochę taki sobie zwłaszcza w połączeniu z seryjnym amortyzatorem. Błotniki przednie wywija juz przy zwykłym zawieszeniu i kołach 16 cali, na sportowym nie ma takich kwiatków. |
Autor: | w0wacik [ ndz sty 15, 2012 2:01 pm ] |
Tytuł: | Re: Jak obniżyć w123 |
THC pisze: Do 123 nie ma żadnych zestawów gwintowanego zawieszenia. Do 124 i 201 jest z tym problem i zdaje się, że tez nie ma takich zestawów. Jedyny sensowy sposób to sprężyny zielone, żółte, niebieskie i czerwone które ma w ofercie HR , w połączeniu z amortyzatorami bilstein z serii B, które nie wiem czy są jeszcze w ofercie akurat do 123,ale możliwe, że są. Cięcie sprężyn i wkładanie gum to trochę taki sobie zwłaszcza w połączeniu z seryjnym amortyzatorem. Błotniki przednie wywija juz przy zwykłym zawieszeniu i kołach 16 cali, na sportowym nie ma takich kwiatków. Komplet B4 do W123 240D to jakieś 800-900 PLN. B6 już niestety nieosiągalne. No chyba, że w Niemczech. |
Autor: | Mitu [ pn sty 16, 2012 9:29 am ] |
Tytuł: | Re: Jak obniżyć w123 |
w0wacik pisze: THC pisze: Do 123 nie ma żadnych zestawów gwintowanego zawieszenia. Do 124 i 201 jest z tym problem i zdaje się, że tez nie ma takich zestawów. Jedyny sensowy sposób to sprężyny zielone, żółte, niebieskie i czerwone które ma w ofercie HR , w połączeniu z amortyzatorami bilstein z serii B, które nie wiem czy są jeszcze w ofercie akurat do 123,ale możliwe, że są. Cięcie sprężyn i wkładanie gum to trochę taki sobie zwłaszcza w połączeniu z seryjnym amortyzatorem. Błotniki przednie wywija juz przy zwykłym zawieszeniu i kołach 16 cali, na sportowym nie ma takich kwiatków. Komplet B4 do W123 240D to jakieś 800-900 PLN. B6 już niestety nieosiągalne. No chyba, że w Niemczech. Na zamówienie w Bilsteinie na pewno można dostać. W zeszłym roku Kolega zamawiał B8 do BMW E30 i E28. Nie mieli na magazynie (wyszły już ze zwykłej oferty), zrobili. A tak w ogóle to limuzyna z grubsza omówiona, a jakie macie pomysły na kombi? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |