| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Jak obniżyć w123 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=55414 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | Grzesiek75 [ sob sty 07, 2012 7:16 pm ] |
| Tytuł: | Re: Jak obniżyć w123 |
Co prawda nie w123 ale w tym sprężyny obcięte o 2 przód i 3 zwoje tył. http://imageshack.us/photo/my-images/16/obraz035eob.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/268/obraz013mv.jpg/
|
|
| Autor: | desperado [ sob sty 07, 2012 7:40 pm ] |
| Tytuł: | Re: Jak obniżyć w123 |
Ja mam stare, wybite sprężyny, mogę ci podarować Możesz jeszcze parę lat pojeździć z przyczepą , sama się obniży |
|
| Autor: | zegarek [ sob sty 07, 2012 9:32 pm ] |
| Tytuł: | Re: Jak obniżyć w123 |
Po takim obniżniu nie ustawisz geometrii i będzie Ci ścinać opony. Ale jak zależy Ci na wyglądzie ala zdezelowane auto, to spoko
|
|
| Autor: | voidkamil [ czw sty 12, 2012 7:42 pm ] |
| Tytuł: | Re: Jak obniżyć w123 |
Możesz obniżyć auto i są do tego gwintowane elementy zawieszenia oraz odpowiednie sprężyny np. firmy H&R. Same sprężyny obniżą Ci auto o np. 5cm. Gwinty stosuje się do tego aby uzyskać odpowiednią "sztywność" auta. Producenci twierdzą iż same sprężyny "zwiększą sztywność przy jednoczesnym zachowaniu łagodnej charakterystyki". Po zastosowaniu zestawu gwint+sprężyny Twoje auto będzie twarde i będziesz odczuwał każdy dołek...Jak wóż na drewnianych kołach jadacy po kocich łbach Teraz musisz się zastanowić czy warto glebić klasyka czy jednak większy urok bedzie miało pozostawienie go na oryginalnym zawieszeniu. |
|
| Autor: | and6412 [ czw sty 12, 2012 8:32 pm ] |
| Tytuł: | Re: Jak obniżyć w123 |
Toż to auto powyżej to jakiś paszkwil. Wszystko można uglebić ale nie beczkę, wyjdzie pomieszanie kur... z motopompą. |
|
| Autor: | kamikadze [ czw sty 12, 2012 10:54 pm ] |
| Tytuł: | Re: Jak obniżyć w123 |
Ja w swoim ciołem sprężyny przód 1,5 zwoju ,a tył 1 zwój i z przodu wsadziłem gumy między zwoje i jest ok, tylko trzeba uważać na krawężnikach żeby nadkoli nie wyrywało z przodu oraz na garbach w asfalcie żeby miski nie zostawić. Jeżdże tak już rok i nic nic się nie dzieje, opon nie zdziera ,nie ściąga podczas jazdy Umnie tak to wygląda : http://imageshack.us/photo/my-images/80 ... e0500.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 0499m.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/64 ... 0497k.jpg/ Można też air ride zrobić ale to już trochę zabawy z tym jest ::) |
|
| Autor: | desperado [ czw sty 12, 2012 11:43 pm ] |
| Tytuł: | Re: Jak obniżyć w123 |
Czyli wychodzi na to, że nie da się takim autem normalnie jeździć |
|
| Autor: | marcinMB123200D [ sob sty 14, 2012 9:10 pm ] |
| Tytuł: | Re: Jak obniżyć w123 |
Proponuję jeździć tam gdzie są koleiny. |
|
| Autor: | THC [ ndz sty 15, 2012 11:39 am ] |
| Tytuł: | Re: Jak obniżyć w123 |
Do 123 nie ma żadnych zestawów gwintowanego zawieszenia. Do 124 i 201 jest z tym problem i zdaje się, że tez nie ma takich zestawów. Jedyny sensowy sposób to sprężyny zielone, żółte, niebieskie i czerwone które ma w ofercie HR , w połączeniu z amortyzatorami bilstein z serii B, które nie wiem czy są jeszcze w ofercie akurat do 123,ale możliwe, że są. Cięcie sprężyn i wkładanie gum to trochę taki sobie zwłaszcza w połączeniu z seryjnym amortyzatorem. Błotniki przednie wywija juz przy zwykłym zawieszeniu i kołach 16 cali, na sportowym nie ma takich kwiatków. |
|
| Autor: | w0wacik [ ndz sty 15, 2012 2:01 pm ] |
| Tytuł: | Re: Jak obniżyć w123 |
THC pisze: Do 123 nie ma żadnych zestawów gwintowanego zawieszenia. Do 124 i 201 jest z tym problem i zdaje się, że tez nie ma takich zestawów. Jedyny sensowy sposób to sprężyny zielone, żółte, niebieskie i czerwone które ma w ofercie HR , w połączeniu z amortyzatorami bilstein z serii B, które nie wiem czy są jeszcze w ofercie akurat do 123,ale możliwe, że są. Cięcie sprężyn i wkładanie gum to trochę taki sobie zwłaszcza w połączeniu z seryjnym amortyzatorem. Błotniki przednie wywija juz przy zwykłym zawieszeniu i kołach 16 cali, na sportowym nie ma takich kwiatków. Komplet B4 do W123 240D to jakieś 800-900 PLN. B6 już niestety nieosiągalne. No chyba, że w Niemczech. |
|
| Autor: | Mitu [ pn sty 16, 2012 9:29 am ] |
| Tytuł: | Re: Jak obniżyć w123 |
w0wacik pisze: THC pisze: Do 123 nie ma żadnych zestawów gwintowanego zawieszenia. Do 124 i 201 jest z tym problem i zdaje się, że tez nie ma takich zestawów. Jedyny sensowy sposób to sprężyny zielone, żółte, niebieskie i czerwone które ma w ofercie HR , w połączeniu z amortyzatorami bilstein z serii B, które nie wiem czy są jeszcze w ofercie akurat do 123,ale możliwe, że są. Cięcie sprężyn i wkładanie gum to trochę taki sobie zwłaszcza w połączeniu z seryjnym amortyzatorem. Błotniki przednie wywija juz przy zwykłym zawieszeniu i kołach 16 cali, na sportowym nie ma takich kwiatków. Komplet B4 do W123 240D to jakieś 800-900 PLN. B6 już niestety nieosiągalne. No chyba, że w Niemczech. Na zamówienie w Bilsteinie na pewno można dostać. W zeszłym roku Kolega zamawiał B8 do BMW E30 i E28. Nie mieli na magazynie (wyszły już ze zwykłej oferty), zrobili. A tak w ogóle to limuzyna z grubsza omówiona, a jakie macie pomysły na kombi? |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|