MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
M110 2.8 CE benzyna w oleju https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=56224 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | jurireszka [ ndz paź 09, 2011 10:08 pm ] |
Tytuł: | M110 2.8 CE benzyna w oleju |
Witam mam problem z silnikiem M110 MB 123 280 CE coupe. Poziom oleju jest za wysoki i śmierdzi benzyną. Dałem do sprawdzenia i powiedziano mi, ze do wymiany regulator termiczny w bloku silnika. Część ta jest bardzo droga i zastanawiam się czy może być to przyczyną awarii. Jeżeli nie to zakup bez sensu. Jak myślicie? kupować nówkę czy używaną? Czytałem o tej części i piszą że zepsuta odpowiada za nadmiar paliwa w układzie, ale jak paliwo przedostaje się do oleju? Czy można ją samemu naprawić? Auto jest na gazie i pewnie dlatego załozona została instalacja!! Mam zamiar ja usunąć. Proszę o info dzięki. |
Autor: | hruścik [ pn paź 10, 2011 7:02 am ] |
Tytuł: | Re: M110 2.8 CE benzyna w oleju |
Regulator termiczny nie ma wpływu na stan oleju w silniku.Lejące wtryski i rozdzielacz jak najbardziej mają. |
Autor: | chymon [ pn paź 10, 2011 8:36 am ] |
Tytuł: | Re: M110 2.8 CE benzyna w oleju |
Witam, a gazik Ci czasem nie strzelił? U mnie po 'szczale' był podobny objaw - wymiana rozdzielacza pomogła. Jeszcze wtryskiwacz rozruchowy może lać bez przerwy. Pozdrawiam, Szymon |
Autor: | neocc [ pn paź 10, 2011 7:38 pm ] |
Tytuł: | Re: M110 2.8 CE benzyna w oleju |
Sprawdź jeszcze czy przekaźnik wyłącza ci ten wtrysk rozruchowy. W głowicy jest taki wyłącznik termiczno-czasowy który podaje impuls na przekażnik który wyłącza ten wtrysk. A czy równo chodzi ci ten silnik bo gdyby ci wtryskiwacz rozruchowy lał to by nim bujało. |
Autor: | jurireszka [ wt paź 11, 2011 12:06 am ] |
Tytuł: | Re: M110 2.8 CE benzyna w oleju |
Dzięki za info jak wyjaśnie sprawę to opiszę naprawę. |
Autor: | Styczu [ wt paź 11, 2011 8:39 am ] |
Tytuł: | Re: M110 2.8 CE benzyna w oleju |
heheh niezle mieszacie.....wtryski, gazniki.....czasami jak czytam co tu ludzie wypisuja to mam wrazenie ze za wszelka cene chca komus pomóc a bladego pojecia nie maja o czym pisza ![]() |
Autor: | THC [ wt paź 11, 2011 8:52 am ] |
Tytuł: | Re: M110 2.8 CE benzyna w oleju |
Styczu pisze: heheh niezle mieszacie.....wtryski, gazniki.....czasami jak czytam co tu ludzie wypisuja to mam wrazenie ze za wszelka cene chca komus pomóc a bladego pojecia nie maja o czym pisza ![]() Ja za to jak czytam niektóre posty to mam wrażenie, że niektórzy bardzo chcą komuś coś wytknąć ,ale trudno im to skutecznie zrobić gdyż nie umieją czytać. No ale czytam tez czasem posty wybitnych specjalistów, dla których gaz i gaźnik to to samo co kupa kasy i kupa gówna. |
Autor: | Marian-m110 [ śr paź 12, 2011 6:22 pm ] |
Tytuł: | Re: M110 2.8 CE benzyna w oleju |
Witam, myślę że nadmiar oleju to lejące wtryski lub nie zamyka dopływu benzyny, jak przejdzie na gaz, włącznik termiczny o który pytasz kosztuje 340 zł. na zimnym sprawdź omomierzem ile pokaże i na ciepłym tez powinna być zmiana. Ja mam kłopot z kiepskim zapalaniem na gorącym jak postoi ok 10 do 15 min. Zobacz czy nie przy-kapca na ciemno jeśli tak to przelewa go więc paliwo, proponuję sprawdzić tarczę spiętrzającą oraz czy iglica sie nie przycina .Ten M-110 nie będzie nigdy pracował prawidłowo na LPG według mojej wiedzy daj znać co znalazłeś. |
Autor: | jurireszka [ ndz paź 16, 2011 4:24 pm ] |
Tytuł: | Re: M110 2.8 CE benzyna w oleju |
Kompresja sprawdzona - przedział od 9 - 10, rozpylanie wtryskiwaczy raczej nienajlepsze , niektóre kapią, leją strumieniem paliwa, mam nadzieję, że po wymianie bewdzie wszystko ok. Sprawdzałem cene około 100 zł szt. |
Autor: | jurireszka [ śr paź 19, 2011 6:48 pm ] |
Tytuł: | Re: M110 2.8 CE benzyna w oleju |
Podłączyłem jeden nowy wtryskiwacz pod przewód, rozpylanie ma lepsze jednak objętość wytryskiwanego paliwa w czasie (do pojemnika ) jest bardzo zbliżona co stare wtryskiwacze. Tarcza spiętrzająca pracuje bez oporów ale moim zdaniem jest lekko za wysoko (co do instrukcji). Jeżeli rozdzielacz paliwa jest trafiony jakie są objawy? |
Autor: | PanKot [ czw paź 20, 2011 3:30 pm ] |
Tytuł: | Re: M110 2.8 CE benzyna w oleju |
Objętość wtryskiwanego paliwa będzie taka sama ale będzie rozpylone a nie wlane. |
Autor: | georem [ sob paź 22, 2011 11:08 am ] |
Tytuł: | Re: M110 2.8 CE benzyna w oleju |
jurireszka pisze: Kompresja sprawdzona - przedział od 9 - 10, rozpylanie wtryskiwaczy raczej nienajlepsze , niektóre kapią, leją strumieniem paliwa, mam nadzieję, że po wymianie bewdzie wszystko ok. Sprawdzałem cene około 100 zł szt. Przy kompresji poniżej 10 ja bym się zastanowił nad poszukaniem silnika w dobrym stanie, remont zaleceny przez serwis jest przy sprężaniu 8,5 w dół, czyli jesteś blisko, ja miałem 2 auta z M110 to sprężanie było w okolicach 11. Remont Twojego silnika to będzie majątek. Doinwestujesz swój silnik a i tak za chwilę będziesz musiał podjąć decyzję co z tym zrobić. Ja po swich doświadczeniach bym szukał innego silnika. ![]() |
Autor: | Marian-m110 [ sob paź 22, 2011 2:48 pm ] |
Tytuł: | Re: M110 2.8 CE benzyna w oleju |
Nie zgadzam się ja w moim 123 2,8 156 Ps po 390 tyś kil uszczelniałem głowice i sprężanie miał w granicy od 9 do 11 ale prawda żę to działa indywidualnie nie szeregowo , dodam że po uszczelnieniu silnika zaczął brać sporo oleju ale benzyny w oleju nie było po 480 tyśkil sprzedałem auto i gość który go kupił zagazował auto co dale brak info >pozdrawiam |
Autor: | georem [ sob paź 22, 2011 3:22 pm ] |
Tytuł: | Re: M110 2.8 CE benzyna w oleju |
Marian-m110 pisze: Nie zgadzam się ja w moim 123 2,8 156 Ps po 390 tyś kil uszczelniałem głowice i sprężanie miał w granicy od 9 do 11 ale prawda żę to działa indywidualnie nie szeregowo , dodam że po uszczelnieniu silnika zaczął brać sporo oleju ale benzyny w oleju nie było po 480 tyśkil sprzedałem auto i gość który go kupił zagazował auto co dale brak info >pozdrawiam Oczywiscie zgadzać sie nie musisz, napisałem że rada ta jest ze swojego doświadczenia z tymi silnikami i nie tylko. Uszczelnienie głowicy w niczym nie pomorze, tak jak piszesz olej będzie brał dołem. Sprężanie w tych silnikach na sąsiednich cylindach nie powinno mieć większej różnicy niż 1, bo będzie silnikiem telepało i będzie nierówno pracował, a co to za przyjemność telepiące M110? Myslę, że teraz "jurireszka" wsadzi w ten silnik 500-1000zł żeby nie lało paliwem, a za chwilę silnik bedzie nadwał się do remontu, który jest nieopłacalny, bo dobry remont to jest sporo ponad 5000 zł. Niedawno kolega robił V8 350 ze 107 i wyszedł prrawie 9000zł! Wystarczająco dobry silnik znajdzie za 1500-2000 zł + przekładka. Najszybsze i najtańsze rozwiązanie. |
Autor: | Marian-m110 [ sob paź 22, 2011 8:33 pm ] |
Tytuł: | Re: M110 2.8 CE benzyna w oleju |
Tak to wszystko prawda, trzeba szukać motoru który da się odpalić i posłuchać w aucie .Pozdrawiam |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |