MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 23, 2025 6:47 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt sty 03, 2012 5:34 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 22, 2006 1:51 am
Posty: 676
Numer GG: 4141125
Lokalizacja: Gliwice
Proszę o podpowiedź - jak - w położeniu spoczynkowym - powinna być ustawiona dźwignia przyspieszenia? U mnie jest tak jak na zdjęciu. "Widełki" dźwigni wchodzące w otwory opierają się na ich prawych ściankach. Gdy wciskam pedał przyspieszenia to na początku mam "martwe pole" i dopiero później silnik reaguje. To "martwe pole" to właśnie odstęp jaki muszą pokonać widełki od prawej krawędzi otworu do lewej - wtedy dopiero zaczynają popychać dźwignię. Widzę, że jest tutaj regulacja lecz nie wiem jakie powinno być położenie prawidłowe "widełek". Czy w ogóle pedał przyspieszenia powinien reagować na najmniejszy nacisk?
Załącznik:
ciegno.jpg
ciegno.jpg [ 41.69 KiB | Przejrzano 838 razy ]

_________________
W123 240D '83 - Taigabeige
E30 318 iS '89 - Sterlingsilber Metallic
601 923 947


Na górę
Post: wt sty 03, 2012 9:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 28, 2010 5:51 pm
Posty: 171
w tych otworach powinieneś mieć takie specjalne gumki i w nie wchodzą wtedy te widełki

_________________
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/SHL/M11/33264
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mercedes/W123/91539
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mercedes/W123/113186
http://www.youtube.com/watch?v=KRBP2xoDsw0


Na górę
Post: wt sty 03, 2012 9:37 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 22, 2006 1:51 am
Posty: 676
Numer GG: 4141125
Lokalizacja: Gliwice
Ha! no więc właśnie znalazłem informację na ten temat - rzeczywiście brakuje gumki ale nie potrafię znaleźć jej w "ruskim epc"! Czy ktoś mógłby mi podać numer tej gumki?

_________________
W123 240D '83 - Taigabeige
E30 318 iS '89 - Sterlingsilber Metallic
601 923 947


Na górę
Post: wt sty 03, 2012 10:49 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2010 9:26 pm
Posty: 503
Lokalizacja: Czaplice/dln śląsk
Podkładki rzeczywiście powinny tam być (ja nigdzie nie mogłem znaleźć i zrobiłem ersatz ) natomiast gaz trzeba tak wyregulować aby w położeniu "bez gazu" dźwignia z tyłu pompy opierała się o zderzak na korpusie pompy a po wciśnięciu pedału dochodziła do drugiego zderzaka. Reguluje się widoczną na zdjęciu krzywką z widełkami i przez zmianę długości popychacza na pompie.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl