MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Położenie dźwigni przyspieszenia 240D https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=57216 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Student [ wt sty 03, 2012 5:34 pm ] |
Tytuł: | Położenie dźwigni przyspieszenia 240D |
Proszę o podpowiedź - jak - w położeniu spoczynkowym - powinna być ustawiona dźwignia przyspieszenia? U mnie jest tak jak na zdjęciu. "Widełki" dźwigni wchodzące w otwory opierają się na ich prawych ściankach. Gdy wciskam pedał przyspieszenia to na początku mam "martwe pole" i dopiero później silnik reaguje. To "martwe pole" to właśnie odstęp jaki muszą pokonać widełki od prawej krawędzi otworu do lewej - wtedy dopiero zaczynają popychać dźwignię. Widzę, że jest tutaj regulacja lecz nie wiem jakie powinno być położenie prawidłowe "widełek". Czy w ogóle pedał przyspieszenia powinien reagować na najmniejszy nacisk? Załącznik:
|
Autor: | kala2191 [ wt sty 03, 2012 9:01 pm ] |
Tytuł: | Re: Położenie dźwigni przyspieszenia 240D |
w tych otworach powinieneś mieć takie specjalne gumki i w nie wchodzą wtedy te widełki |
Autor: | Student [ wt sty 03, 2012 9:37 pm ] |
Tytuł: | Re: Położenie dźwigni przyspieszenia 240D |
Ha! no więc właśnie znalazłem informację na ten temat - rzeczywiście brakuje gumki ale nie potrafię znaleźć jej w "ruskim epc"! Czy ktoś mógłby mi podać numer tej gumki? |
Autor: | desperado [ wt sty 03, 2012 10:49 pm ] |
Tytuł: | Re: Położenie dźwigni przyspieszenia 240D |
Podkładki rzeczywiście powinny tam być (ja nigdzie nie mogłem znaleźć i zrobiłem ersatz ) natomiast gaz trzeba tak wyregulować aby w położeniu "bez gazu" dźwignia z tyłu pompy opierała się o zderzak na korpusie pompy a po wciśnięciu pedału dochodziła do drugiego zderzaka. Reguluje się widoczną na zdjęciu krzywką z widełkami i przez zmianę długości popychacza na pompie. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |