MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 22, 2025 10:19 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn mar 05, 2012 8:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 17, 2011 11:18 pm
Posty: 183
Lokalizacja: Jarosław
Czy ktoś przez to przechodził?
Jakie wartości dawki trzeba ustawić?
Posiada ktoś jakieś schematy?
Każde info się przyda...

_________________
-=Mercedes W108 280SE 1971--Chevrolet Corvette C4 1990--Simson Suhl SR2 1958--Triumph Bonneville SE Red Frame 2013--Honda CB 500 Four 1971--Yamaha MTX 125R 1984=-


Na górę
Post: wt mar 06, 2012 8:26 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
Co prawda danych ani wiedzy o regulacji nie posiadam, ale:

Moja 2 sekcyjna pompa była robiona tutaj -

Naprawa Układu Zasilania Diesel Pompa A. Fąfara
ul. 15-go Grudnia 12
tel. 094 366 45 73

Namiary na nich dostałem od także ich klienta który u nich regenerował pompę w swoim 190SL. Jego silniczek chodził równiutko i klient był bardzo zadowolony. Jak mój silnik będzie chodził...okaże się w tym miesiącu [skromny]

Prowadzą naprawy/regulacje wysyłkowo więc może warto podesłać pompkę? Z mapy wynika że masz tam "kawałek" wiec podjechać autkiem chyba będzie problem.
Niestety jest to jedyny znany mi zakład regeneracji takich pomp.....może ktoś zna bliżej.

_________________
Kubitus


Na górę
Post: wt mar 06, 2012 11:34 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 09, 2008 11:31 am
Posty: 49
Lokalizacja: Przeworsk
Ja także wysyłałem pompę do regeneracji do Pana A. Fąfara i jestem zadowolony z efektów.
Cena regeneracji była przystępna i wszystko działa ok. Bliżej Ciebie jest firma Hoffman w Rzeszowie ale ceny kosmos.
Co do regulacji to można regulować dawkę paliwa, ale trudno wytłumaczyć w którym miejscu- najlepiej przyjedź to pokażę. Mam także fajną stronkę gdzie opisana i zilustrowana jest pompa i zasada jej działania (ale po niemiecku) tylko teraz jestem w pracy i nie mam adresu. A jak by Twoja całkiem padła to mam drugą sprawną tylko bez termostatu to ewentualnie mogę odsprzedać.

_________________
MB W115 200D - sprzedany
MB W108 250SE, Fiat 124 spider , Jaguar x300,


Na górę
Post: wt mar 06, 2012 1:16 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 17, 2011 11:18 pm
Posty: 183
Lokalizacja: Jarosław
Moja pompa powinna być dobra bo auto jeździ i pali normalnie tylko co chwile zarzuca jedną ze świec...
Jak wymienię świecę to dalej chodzi równiutko ale po paru kilometrach kolejny baniak przestaje palić...
Mam jeszcze do wyregulowania obroty, bo są za wysokie i zapłon, także chyba zaryzykuję i oddam do Hoffmana w Rzeszowie...
Zobaczymy co z tego wyjdzie...

_________________
-=Mercedes W108 280SE 1971--Chevrolet Corvette C4 1990--Simson Suhl SR2 1958--Triumph Bonneville SE Red Frame 2013--Honda CB 500 Four 1971--Yamaha MTX 125R 1984=-


Na górę
Post: śr mar 07, 2012 3:24 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1205
Czytałem artykuł w Clasic Auto o tym zakładzie w Rzeszowie, rozsądnie to wygląda ale mysle że ci od pomp diesla tez dadzą radę .pozdrawiam


Na górę
Post: śr mar 07, 2012 5:04 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 09, 2008 11:31 am
Posty: 49
Lokalizacja: Przeworsk
Ci co robią pompy dieslowskie ( przynajmniej w mojej okolicy) jak im pokazywałem auto to dziwnie reagowali że jak benzyniak a z pompą jak w dieslu i nie podjęli się roboty . Co do Hofmana to firma robi wrażenie profesjonalnej i jak gadałem z nimi przez telefon to byli zorientowani w temacie - tylko te ceny :(
A co do Twojego problemu to najpierw zamień wtryskiwacze- może leje , możesz też zamienić rurki którymi idzie paliwo z pompy i zobaczysz wtedy co się będzie działo.

_________________
MB W115 200D - sprzedany
MB W108 250SE, Fiat 124 spider , Jaguar x300,


Na górę
Post: śr mar 07, 2012 6:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 17, 2011 11:18 pm
Posty: 183
Lokalizacja: Jarosław
Byłem już od speców od pomp dieslowskich, jak usłyszeli który rok, i że benzyna to rozmowa momentalnie się kończyła słowem NIE ;)

_________________
-=Mercedes W108 280SE 1971--Chevrolet Corvette C4 1990--Simson Suhl SR2 1958--Triumph Bonneville SE Red Frame 2013--Honda CB 500 Four 1971--Yamaha MTX 125R 1984=-


Na górę
Post: pn mar 26, 2012 7:08 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 17, 2011 11:18 pm
Posty: 183
Lokalizacja: Jarosław
Auto odebrane. Pompa wyregulowana, zapłon i obroty też. Przy okazji zamontowane nowe świece czteroelektrodowe BOSCH-a, palec i kopułka również BOSCH. Silnik chodzi równo, świece nie padają...

_________________
-=Mercedes W108 280SE 1971--Chevrolet Corvette C4 1990--Simson Suhl SR2 1958--Triumph Bonneville SE Red Frame 2013--Honda CB 500 Four 1971--Yamaha MTX 125R 1984=-


Na górę
Post: pn kwie 23, 2012 11:11 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 17, 2011 11:18 pm
Posty: 183
Lokalizacja: Jarosław
Niestety radość nie trwała zbyt długo...
Pompa nadaje się do regeneracji.

_________________
-=Mercedes W108 280SE 1971--Chevrolet Corvette C4 1990--Simson Suhl SR2 1958--Triumph Bonneville SE Red Frame 2013--Honda CB 500 Four 1971--Yamaha MTX 125R 1984=-


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl