MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Prośba o opinię- SLC W107 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=58923 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | 964 [ pn cze 11, 2012 5:57 pm ] |
Tytuł: | Prośba o opinię- SLC W107 |
Witam Forumowiczów, Po dłuższej nieobecności i skutecznym zapomnieniu swojego logina do forum powracam. Stara miłość nie rdzewieje a pomysł o 107 SLC czekał na lepsze czasy które chyba nadchodzą. W związku z tym ogolądam sobie trochę ogłoszeń i znalazłem takie: http://otomoto.pl/mercedes-benz-450-slc ... 80477.html http://otomoto.pl/mercedes-benz-350-slc-C18715125.html http://allegro.pl/zabytkowy-mercedes-w1 ... 63382.html Auto na zdjęciach obu ogłoszeń wyglada na... ładnie odpicowane. Pewien rodzaj obaw budzą dość bazarowe budy komisów które wystawiają auta co może nie świadczyć najlepiej- ale może taka nasza polska specyfika dla starszych modeli? Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów miałby czas żeby spróbować wypowiedzieć się na podstawie zdjęć czy temat jest wart wycieczki na oglądanie? Mieszkam na północy kraju więc wolałbym nie ryzykowac podróży dla beznadziejnych przypadków. Bardzo uprzejmie dziękuję z góry ![]() Pozdrawiam! 964 |
Autor: | sheppre [ czw cze 14, 2012 10:03 am ] |
Tytuł: | Re: Prośba o opinię- SLC W107 |
450 stoi z tymi fotkami na allegro od minimum 2 lat, więc choćby z tego powodu nie polecam ![]() |
Autor: | Wrocław123 [ czw cze 14, 2012 10:40 am ] |
Tytuł: | Re: Prośba o opinię- SLC W107 |
450 SLC oglądałem jakiś rok temu. W tym komisie stoi od zawsze a autko niestety jak stoi zużywa się szybciutko, tym bardziej klasyk. Z tego co pamiętam, (oglądałem tylko z zewnątrz) auto miało wgiętą blachę pod tylnym zderzakiem, jakieś początki rdzawe na zderzakach ale niewiele, ogólnie wyglądało przyzwoicie. Uszczelki w stanie bdb, blacharka i progi w stanie dobrym plus, wnętrze bdb, jedna z lamp pęknięta i coś tam jeszcze z przodu-nie pamiętam. Jeżeli jesteś zainteresowany, to za jakiś czas jak będę miał po drodze mogę podjechać i wtedy oględziny będą rzeczowe. Może nawet uda się go odpalić... . Największym minusem tego auta jest to, ze stoi pod chmurką od kilku lat i jego stan może być znacznie gorszy niż się wydaje. |
Autor: | jaco [ czw cze 14, 2012 11:45 am ] |
Tytuł: | Re: Prośba o opinię- SLC W107 |
Potwierdzam słowa przedmówcy odnośnie tej 450-ki. Oglądałem ją osobiście w maju zeszłego roku. Ogólnie wyglądała znośnie, ale od razu mojemu amatorskiemu oku rzucił się w oczy problem z wilgocią. W okolicach "tylnej żaluzji" zbierały się kropelki wody, w środku było czuć zapach wilgoci, a pod przednimi dywanikami była po prostu woda. Odpuściłem sobie i kupiłem c123 ![]() |
Autor: | and6412 [ czw cze 14, 2012 5:19 pm ] |
Tytuł: | Re: Prośba o opinię- SLC W107 |
ad 1) Poza tym ma D-Jet'a a to tylko dla ześwirowanych na punkcie nietypowych rozwiązań i unikatowości. ad 2) Jeśli dobrze kojażę to też powinien mieć D-Jet czyli j.w. W ramach czepiania się ![]() ad 3) w temacie tapicerki j.w. tyle że w tym to nawet na zdjęciach widać że jest kijowa. Z tej trójki, najlepiej wygląda nr 1, ale skoro koledzy twierdzą że wisi od 2 lat to musi byc naprawde kiepsko. Drugi w kolejności to nr 2, nr3 to moim zdaniem masakra będzie patrząc po tapicerce. |
Autor: | 964 [ śr cze 20, 2012 4:53 pm ] |
Tytuł: | Re: Prośba o opinię- SLC W107 |
Uprzejmie dziekuję za Wasze odpowiedzi. Niestety płynie z nich wniosek, że żadna z tych ofert nie zachęca do tracenia czasu na bliższe zapoznanie się z którymś w powyższych kandydatów. Szukam wobec tego dalej ![]() Serdecznie pozdrawiam! 964 |
Autor: | neocc [ pn cze 25, 2012 9:25 pm ] |
Tytuł: | Re: Prośba o opinię- SLC W107 |
\wtrysk D-Jetronic nie jest taki zły. Pod warunkiem, że wiadomo jak się za niego zabrać i na początek trzeba wsadzić w niego 600zł. |
Autor: | Sonny Bernett [ sob cze 30, 2012 1:48 pm ] |
Tytuł: | Re: Prośba o opinię- SLC W107 |
Ja mam D-JETa w mojej 107 z 1971 roku. Nigdy nic się nie działo, a zrobiłem nią już 30000 km. Ten wtrysk jest lepszy od K-JETa - bardzo mało jest egz. z dobrze pracującym K-JETem, a warsztatów w PL, które umieją i którym się chce zabrać porządnie za K-JETa jak na lekarstwo. Polecam zawsze D-JETa. |
Autor: | neocc [ sob cze 30, 2012 4:06 pm ] |
Tytuł: | Re: Prośba o opinię- SLC W107 |
To prawda, że D-Jet jest mniej upierdliwy bo topornej elektroniki Boscha z lat 70 nie da rady zepsuć chyba, że autko długo stało. Ja z K-Jetem wojowałem 4 miesiące ![]() |
Autor: | and6412 [ wt lip 03, 2012 8:13 pm ] |
Tytuł: | Re: Prośba o opinię- SLC W107 |
Sonny Bernett pisze: Ja mam D-JETa w mojej 107 z 1971 roku. Nigdy nic się nie działo, a zrobiłem nią już 30000 km. Ten wtrysk jest lepszy od K-JETa - bardzo mało jest egz. z dobrze pracującym K-JETem, a warsztatów w PL, które umieją i którym się chce zabrać porządnie za K-JETa jak na lekarstwo. Polecam zawsze D-JETa. Nie polemizuję i zakładam że masz rację. Problem przy zakupie obcego auta jest jednak następujący. Co jeśli jednak będzie niedomagał? Co wtedy, bo ja koncepcji nie mam? Przy K-Jetcie będzie dośćdrogo, ale do ogarnięcia za średnio zaawansowaną kasę, D-Jet to nawet nie wiedziałbym z której strony podejść. |
Autor: | REKIN-M5 [ czw lip 05, 2012 12:44 pm ] |
Tytuł: | Re: Prośba o opinię- SLC W107 |
Mam pytanko....czym w różnią sie te modele wtrysku K- JET... i D-JET .....jak rozpoznać ktury jest ktury...terz niedawno nabyłem od kolegi z forum 450slc... ![]() ![]() A Tak do tematu to na prawde ,nie jest lekko uszczelic na prawdę dobrze zachowanego SL czy SLC....Nie oszukujmy się zawsze,będą jakies kwiatki i czy będzie on z USa czy Niemiec....to ząbek czasu swoje zrobił jak nie z tapicerką to nadwoziem/podwoziem.....wiem bo długo szukałem takiego gotowego i poddałem sie ![]() ![]() |
Autor: | neocc [ czw lip 05, 2012 9:03 pm ] |
Tytuł: | Re: Prośba o opinię- SLC W107 |
D-Jet ma zupełnie inny kolektor ssądzy i widać przed nim elektroniczny przepływomierz powietrza. Każdy wtryskiwacz w D-Jetronicu ma wtyczkę z elektronicznego modułu sterującego. A co do K-Jeta to to generalnie rura dolotowa z filtra wchodzi zawsze od góry na mechaniczny(tarczę spiętrzającą) przepływomierz a na głowicy znajduję się regulator termiczny (taka puszka z 2 rurkami od paliwa i jedną od podciśnienia). To jest opis w wieeeelkim skrócie wyglądu zewnętrznego. Wrzuć fotki silnika to ci powiemy co masz. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |