MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 22, 2025 6:14 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn cze 25, 2012 2:49 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Witam wiem że było milion razy, ale nie znalazlem nic co mogło by być dla mnie przydatne.
Chodzi o centralny.
W moim 300D niedziała (w innych autach udało mi się uruchomić, w tym poległem).
Sprawdziłem wszystkie siłowniki (sprawne, gumki bez pęknięć), sprawdziłem połączenia i wszystkie trójniki ok.
Teraz objaw:
- podłączony centralny otwiera i zamyka normalnie tylko drzwi przednie pasażera i bagażnik (drzwi tylnie ruch bolca ok 0,5 mm) chwilę po sprawdzeniu siłowników zadziałało wszystko, ale tylko na chodzącym silniku i tylko 2 razy, po czym tył przestał reagować
- podłączony centralny skrzynia (automat) przeciąga
- odłączenie i zaślepienie regulacji świateł nic nie zmienia.
Jakieś wskazówki?

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
Post: pn cze 25, 2012 5:00 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Ja bym zaślepiał pojedyńczo wyjscie na siłowniki i obserwował co się dzieje. Skoro skrzynia przeciąga na podłączonym zamku musi być gdzieś nieszczelność.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: pn cze 25, 2012 5:11 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
aaa jeszcze jedno czasami pojawia sie problem z hamulcami. podczas jazdy dzisiaj sie skonczyly, aby pochwili dzialaly prawidlowo

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
Post: pn cze 25, 2012 5:18 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt kwie 09, 2010 4:49 pm
Posty: 65
Lokalizacja: KUTNO
może vacum pompa zaczyna niedomagać, słabo pompuje na przykład. u mnie membrana pękła, pełno oleju w filtrze powietrza i brak hamulcy.


Na górę
Post: pn cze 25, 2012 7:07 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lis 28, 2010 10:54 am
Posty: 146
Obecnie z kolegą walczymy w jego aucie z podobnym tematem. Wszystko sprawdzone oprócz tego akumulatora ciśnienia z tyłu nad zbiornikiem paliwa. No a teraz jeszcze przychodzi mi na myśl grucha pod lewym przednim błotnikiem. Może cos tutaj nie teges. Jutro będziemy kombinować. Pozdrawiam i pisz co Ci się udało zrobić,


Na górę
Post: pn cze 25, 2012 8:45 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
zbiornik podcisnienia mam w bagazniku, ale tej gruchy pod blotnikiem w tym aucie na 100% nie mam. Mam w qp ale tam nie ma automatu wiec dziwne.
Wie ktos jak sprawdzic pompe? A ten zawor w przewodzie od pompy do serwa jak wprawdzic?

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
Post: pn cze 25, 2012 9:53 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
vpiqs pisze:
zbiornik podcisnienia mam w bagazniku, ale tej gruchy pod blotnikiem w tym aucie na 100% nie mam. Mam w qp ale tam nie ma automatu wiec dziwne.


Bo grucha nie jest od automatu, a od "odcięcia zapłonu".

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: pn cze 25, 2012 10:22 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2205
A dlaczego ja gruchę mam..?


Na górę
Post: pn cze 25, 2012 10:27 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 6:28 pm
Posty: 1620
Lokalizacja: Lublin
wojz pisze:
A dlaczego ja gruchę mam..?

Gorzej by było jakbyś jej nie miał [zlosnikhihi]

_________________
W115 200D '74

____________________________________________
CZĘŚCI do: W/S123 W/S124 W201


Na górę
Post: pn cze 25, 2012 10:38 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
w benzynie podcisnieniowe odciecie zaplonu?

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
Post: pn cze 25, 2012 11:06 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
wojz pisze:
A dlaczego ja gruchę mam..?


No to mi zabiłeś ćwieka.
Czyżby jednak tylko osobny zasobnik do regulacji świateł? Masz?


vpiqs pisze:
w benzynie podcisnieniowe odciecie zaplonu?

Elektryczno - podciśnieniowe.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: pn cze 25, 2012 11:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 04, 2008 11:53 am
Posty: 544
Numer GG: 8874486
Lokalizacja: Huta Dolna k. Gdańska
Z tego co zauważyłem, to grucha (właściwie dwie zespolone bańki) pod lewym błotnikiem to zasobnik podciśnienia do regulacji świateł.

_________________
w115 230.4 '75 Duuużo mnie nauczyła.
w123 200 '81 To nie tylko auto, to już spora część mojego życia!
c123 230C '78 Po krótkotrwałym romansie przyszedł czas na poważny związek :D
w123 300D '76 Wgl co tu robi diesel?


Na górę
Post: wt cze 26, 2012 7:21 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
ale w 300d mam regulacje swiatel, ale gruchy nie.

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
Post: wt cze 26, 2012 11:28 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt cze 27, 2008 2:18 pm
Posty: 529
Lokalizacja: Leszno
Wlewych drzwiach jedt tzw. centralka do centralnego. To urządzenie też może mieć przedmuchy. Ja - szukając nieszczelności - pozaślepiałem wszystkie siłowniki i po kolei zwalniałem po jednym.


Na górę
Post: wt cze 26, 2012 5:35 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Być może coś z vacupompą, każdy obwód jest rozdzielony swoim zaworkiem zwrotym. W mojej ex-beczce, oryginalnie benzyna, automat i z konkretnym wypierdem jak na owe czasy był zbiornik pod błotnikiem i wygladało, że to zasobnik obwodu od swiateł. Być może jego obecność lub nieobecność uzależniona jest rocznikiem.
Spróbuj zaślepić dwa tylne siłowniki, ew. sam siłownik do klapki wlewu i sprawdź co to zmienia. Możesz jeszcze odłączyć pojedyńczo wyjscia na tylne siłowniki zasysać powietrze, zobaczysz, czy osobno zareagują.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl