MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Zatrzymanie wtrysku KE-Jetronic w samochodach z LPG https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=6025 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Antoni Janikowski [ wt kwie 20, 2004 7:25 pm ] |
Tytuł: | Zatrzymanie wtrysku KE-Jetronic w samochodach z LPG |
Cześć Jak macie realizowane to(jak w temacie) w swoich kuchenkach. Pozdrawiam Antek |
Autor: | art0 [ wt kwie 20, 2004 8:29 pm ] |
Tytuł: | |
możliwości są 3 ; 1- przekaznik na pompe 2- stop k-j montowany na hydroegulator 3- stop k-j montowany w obwód pompy [ obnizenie nap a co za tym idzie ciś.] |
Autor: | Antoni Janikowski [ śr kwie 21, 2004 12:49 pm ] |
Tytuł: | |
Właśnie o to mi chodziło! U mnie jest przekażnik na pompie i jest to rozwiązanie o tyle ułomne, że powoduje problemy z ponownym uruchomieniem na benzynie bo ciśnienie spada.Chciałbym żeby pompa pracowała non stop, więc muszę wtrysk zablokować na hydroregulatorze.Tylko teraz pytanie jak to zrobić?Co się stanie jak poprostu odetnę przekaźnikiem h.regulator? Jak na to zareaguje sterownik KE jak nie bedzie miał na obciążeniu regulatora?? Właściwie jak odciąć wtrysk na regulatorze: odłaczając mu napięcie czy podając może???Nie mam zmiaru kożystać z gotowego emulatora.Podpowiedzcie mi to sam to zrobię. ![]() |
Autor: | JareG [ śr kwie 21, 2004 1:05 pm ] |
Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: Właśnie o to mi chodziło! U mnie jest przekażnik na pompie i jest to rozwiązanie o tyle ułomne, że powoduje problemy z ponownym uruchomieniem na benzynie bo ciśnienie spada.Chciałbym żeby
U mnie problemy takie sa tylko i wylacznie po intensywnym palowaniu auta na LPG. Jesli nie bylo dlugiej i szybkiej jazdy, auto bez problemu odpala na benzynie (tak jest zreszta ustawione) ![]() |
Autor: | Antoni Janikowski [ śr kwie 21, 2004 1:22 pm ] |
Tytuł: | |
U mnie problem występuje tylko po jeździe na gazie na ciepłym silniku.Na zimnym załatwia wszystko wtrysk rozruchowy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | JareG [ śr kwie 21, 2004 1:33 pm ] |
Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: U mnie problem występuje tylko po jeździe na gazie na ciepłym silniku.Na zimnym załatwia wszystko wtrysk rozruchowy
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() U mnie jak jest zimny, to wystarczy pol obrotu rozrusznika ![]() Jak jest cieply, to jeden-dwa obroty, i odpala ![]() A co do szczegolow technicznych, to ja sie panie nie znam - mam od tego ludzi ![]() O co chodzi z tym regulatorem? |
Autor: | Antoni Janikowski [ śr kwie 21, 2004 6:50 pm ] |
Tytuł: | |
O to chodzi żeby w układzie wtryskowym nie spadało ciśnienie jak przerzuce na gaz(jak wyłącze pompę) tylko trzeba odciąć wtrysk tak żeby paliwo poprzez rozdzielacz nie dostawało się do wtrysków.Szkoła mi się skończyła i nie mam jak sprawdzić jaki sygnał dochodzi do tego regulatora elektrohydraulicznego, bo bym sobie odpowiedni emulator skonrułował.Wiem że są takie użądzenia tylko nie wiem za bardzo jak działają.JareG a może twoi "ludzie" coś by wiedzieli??? |
Autor: | JareG [ śr kwie 21, 2004 7:00 pm ] |
Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: (...)odpowiedni emulator skonrułował.Wiem że są takie użądzenia tylko nie wiem za bardzo jak działają.JareG a może twoi "ludzie" coś by wiedzieli???
U mnie taki maly modulik odlacza pompe, i to wystarcza jak sie okazuje ![]() Ale moge sie oczywiscie zapytac - jutro bede wymienial parownik, bo moj po ~60kkm ma dosc, i jak stoje na swiatlach, to buda mi sie trzesie ![]() ![]() |
Autor: | Antoni Janikowski [ śr kwie 21, 2004 8:07 pm ] |
Tytuł: | |
W parowniku wymienia się membranę i jest spoko na ogół.Widocznie u ciebie wystarcza odcięcie pompy ale ja mam inny wtrysk KE, a Ty masz pewno jeszcze K w który choćby ciśnienie jest mniejsze. U mnie pompę też wyłacza przekażnik sterowany z centralki gazu, ale jak widzisz to nie zdaje egzaminu.Paliwo spiepsza z urządzenia wtryskowego i samochód nie chce odpalić.Jak jeżdże na benzynie to odpala lepiej niż twoja 230TE ![]() |
Autor: | art0 [ śr kwie 21, 2004 9:10 pm ] |
Tytuł: | |
nastawnik jest sterowany prądowo czyli wspólczynnik wypełnienia emulator stop k-j realizował będzie funkcje cut-off non stop możesz to zbadać podczas jazdy w którą strone płynie prąd |
Autor: | georem [ śr kwie 21, 2004 9:41 pm ] |
Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: W parowniku wymienia się membranę i jest spoko na ogół.Widocznie u ciebie wystarcza odcięcie pompy ale ja mam inny wtrysk KE, a Ty masz pewno jeszcze K w który choćby ciśnienie jest mniejsze. U mnie pompę też wyłacza przekażnik sterowany z centralki gazu, ale jak widzisz to nie zdaje egzaminu.Paliwo spiepsza z urządzenia wtryskowego i samochód nie chce odpalić.Jak jeżdże na benzynie to odpala lepiej niż twoja 230TE
![]() Witaj w 123 z 85 roku były już silniki M102 czyli taki jak Twój tylko krótszy o dwa cylindry. Reasumując mają wtrysk KE-Jetronic, pozdrawiam. |
Autor: | Antoni Janikowski [ śr kwie 21, 2004 10:02 pm ] |
Tytuł: | |
Silniki M102 w beczkach miały jeszcze w 1983 roku wtrysk K(widziałem).Silniki te poza tym, że są krótsze od mojego to mają aparat zaplonowy gdze indziej ![]() ![]() ![]() |
Autor: | art0 [ śr kwie 21, 2004 10:12 pm ] |
Tytuł: | |
model 190 E 84 r KE bezsondy z kompem |
Autor: | Antoni Janikowski [ śr kwie 21, 2004 10:25 pm ] |
Tytuł: | |
Anomalia konstukcyjne. |
Autor: | art0 [ śr kwie 21, 2004 10:28 pm ] |
Tytuł: | |
sonde lambda sprowokowała ochrona środowiska a sterowanie el. to troche inna para kaloszy |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |