MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 22, 2025 12:16 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw lis 22, 2012 12:26 pm 
Offline

Rejestracja: śr cze 23, 2010 11:21 am
Posty: 0
Lokalizacja: Pabianice
Witam,
W mojej 107 nie działa centralny zamek oraz blokada składania foteli.
Przewody podciśnienia wydają się być podłączone.
Jakie są słabe punkty instalacji?? Od czego zacząć?

Podczas rozbiórki znalazłem dwie karty danych , pod konsolą centralną i za oparciem kanapy (wszystko się zgadza,wyposażenie, nr silnika, nr skrzyni ale to już wiedziałem po wydruku z mercedesa). Na niektórych śrubach: od pasów bezpieczeństwa na mocowaniu baku itp... i na kartach danych są zaznaczenia niebieskim markerem, czy możliwe że są to oznaczenia fabryczne, kontroli jakości??
W wolnej chwili otworzę temat w odbudowie i powrzucam fotki po rozbiórce wnętrza.

Pozdrawiam Kamil

_________________
w108 280S 1970
w107 350SLC 1979


Na górę
Post: pn mar 11, 2013 10:03 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Z podcieśnieniami najlepiej po kolei ;-) Masz tam w ogóle podciśnienie (sprawdź palcem) i gdzieś ucieka, czy w ogóle nie daje podciśnienia.
Musisz iść od komory silnika do tyłu i po kolei weryfikować wszystko. Pamiętaj że w okolicy ściany grodziowej są zaworki zwrotne (takie plastikowe 'beczki') które też muszą trzymać aby centralny działał. Poza tym jeśli już się za to bierzesz to najpierw wyposaż się w przewody podciśnieniowe (dostępne na allegro, niestyty w innych kolorach), złączki gumowe (trzeba coś pokombinować) i trójniki gumowe (chyba tylko ASO ratuje). Jeżeli będziesz miał jakiekolwiek wątpliwości co do stanu elementów gumowych to z definicji wymieniaj. Inaczej nie dojdziesz ładu.
Poza tym siłowniki przy fotelach same w sobie się psują (rozszczelniają, lub odkleja część gumowa od metalowej). Warto looknąć.
Od lat tam nie grzebałem więc wszystko co piszę to na 90%, bo pamięć jest zawodna.

A co do Daten Karty to moim zdaniem markerem fabryka sobie coś notowała ;-) Widziałem już takie znaczki.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
Post: wt mar 12, 2013 10:28 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
ja miałem uszkodzony trójnik w gąszczu przewodów za serwem, jak napisano wcześniej, zacznij od tego miejsca

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl