MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

silnik m123 rzezi
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=62357
Strona 1 z 1

Autor:  ciopek [ pn cze 24, 2013 8:21 pm ]
Tytuł:  silnik m123 rzezi

mam problem z moim m123 na zimnym jest wszystko super jak sie bardzo zagrzeje przy raptownym dodaniu gazu zaczyna dziwnie rzezic tak jakby nagle lancuch tlukl o obudowe ale sprawdzalem nigdzie nie ociera napinacz napina olej zmieniony na nowy i dalej to samo moze ma ktos jakis pomysl co to moze sie dziac? rzezenie jest tylko momentami i trwa ok 5s przy wcisnieciu gazu za chwile sie uspokaja dzieki za pomoc z gory

Autor:  Jawu [ wt cze 25, 2013 11:08 am ]
Tytuł:  Re: silnik m123 rzezi

Pod gażnikiem jest blacha izolujaca od kolektora. Ona też potrafi rzęzic. Sprawdził bym jeszcze wydech w rejonie mocowania do skrzyni biegow.

Autor:  ciopek [ wt cze 25, 2013 1:11 pm ]
Tytuł:  Re: silnik m123 rzezi

dzieki za odp blachy oblecialem juz wszystkie do okola silnika rzezenie wyraznie jest przy lancuchu silnika i tylko wtedy jak wrzudam d na skrzyni biegow na p i n niema tego moze to byc napinacz lancucha?

Autor:  Szumek [ wt cze 25, 2013 4:55 pm ]
Tytuł:  Re: silnik m123 rzezi

Poduszki silnika są dobre?

Pytam, bo na D spadają obroty i układ napędowy się napręża, gdy trzymasz wtedy hamulec - może łapa silnika puka już o belkę?

Tu przykład - wprawdzie diesel, ale poduszki podobne -> KLIK

Autor:  ciopek [ wt cze 25, 2013 7:02 pm ]
Tytuł:  Re: silnik m123 rzezi

poduszki nowiutkie ogolnie caly silnik jest po generalce zalalem go nowym olejem polsyntetykiem moze byc za rzadki ? wyraznie slychac jakby napinacz nie napinal bo olej robi sie rzadki wie ktos jak mozna sprawdzic ten napinacz czy sie jeszcze nadaje?

Autor:  ciopek [ pt cze 28, 2013 6:31 pm ]
Tytuł:  Re: silnik m123 rzezi

mniej wiecej doszedlem co to moze byc po rozebraniu polowy silnika ktora nic nie dala , delikatnie przestawilem zaplon i dolalem do benzyny dodatek olowiowy nie wiem czy dobrze ale wczesniej tego nie robilem , po obruceniu aparatu delikatnie w prawo zacza stukac coraz glosniej i czesciej , po obruceniu w lewo prawie przestal stukac ale za to zacza sie dlawic na wysokich obrotach ustawilem mniej wiecej tak zeby sie nie dlawil i nie stukal ale jeszcze jak mu dodam raptownie gazu na biegu zarzezi i przestanie ale w 90% ustalo czyli sprawa wiaze sie z zaplonem czy spalaniem stukowym czy jak to nazwac POMOCY

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/