MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

[W107] 450SL Ciężko pali kiedy jest rozgrzany
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=62514
Strona 1 z 1

Autor:  richie [ śr lip 17, 2013 4:21 pm ]
Tytuł:  [W107] 450SL Ciężko pali kiedy jest rozgrzany

Witam,

w moim 450SL z 1978r. jest taka sytuacja że na zimnym silniku pali od strzała a na ciepłym trzeba go kręcić, w trakcie jazdy nie ma żadnych problemów. Przypadłość ta jest od kilku lat niemniej teraz chcę się za to zabrać. Z informacji z forum wyczytałem że może być to akumulator ciśnienia paliwa, procedura sprawdzenia dla 380Sl była kiedyś opisana tu:

viewtopic.php?f=24&t=36352&p=318054#p318054

nie wiem czy jest to właściwy trop czy zacząć od czegoś innego. Jeśli ktoś miał lub ma podobny problem to proszę o informację.

Autor:  jacekr35 [ czw lip 18, 2013 10:56 am ]
Tytuł:  Re: [W107] 450SL Ciężko pali kiedy jest rozgrzany

Popularna przypadłość tych aut. Zacznij od sprawdzenia jakości połączeń podciśnien potem akumulator paliwa. Zaworek w pompie paliwa może się zacinać. Jak już to wszystko sprawdzone to rozdzielacz wtrysku lale to już droga zabawa :)
Na amerykańskich forach są setki wątków na ten temat.

Autor:  mojojojo13 [ sob lip 20, 2013 3:18 pm ]
Tytuł:  Re: [W107] 450SL Ciężko pali kiedy jest rozgrzany

Akumulator ciśnienia paliwa możesz śmiało wywalić. Miałem kiedyś podobny problem w Porsche 928 - jeśli to jest przyczyną, to palenie się poprawi, ale nie podejrzewam żeby to był akumulator. Czuć paliwo w aucie/obok auta?

Nie wiem jak jest w SLu ale ogólnie K-jet Boscha wyposażony jest w tzw. wurm up, który jeśli szwankuje to właśnie w ten sposób, że jest problem z odpalaniem na ciepłym, a także czasem potrafi delikatnie szarpać autem. Jego zadaniem jest utrzymanie odpowiedniego ciśnienia w układzie. Jest nierozbieralny a w środku ma bimetal który to po latach jest g...o warty.

http://924.pl/forum/viewthread.php?foru ... ad_id=1382 pod tym linkiem jest manual jak przerobić wurmupa na sterowanego manualnie i wtedy kontrolujesz wkrętem ciśnienie jakie podaje. Rozwiązanie sprawdza się w 95% przypadków

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/