Najprościej będzie wypiaskować i pomalować farbą odporną na wysokie temperatury. Zrobiłem tak u siebie i wygląda to nieźle. Korozja zaczęła się pojawiać po kilku latach, z tym że samochód zdecydowanie więcej stał niż jeździł. Pamiętaj tylko, żeby pomalować natychmiast po piaskowaniu i farbą w kolorze. Pierwszy raz jak malowałem to kupiłem bezbarwną i po malowaniu miałem kolor zielony wojskowy.

Drugi raz pomalowałem srebrną, a na to bezbarwną i wsadziłem do pieca (w lakierni proszkowej). Wówczas było to robione trochę w pośpiechu, dlatego zdecydowałem się na takie rozwiązanie. Chciałem położyć ceramikę na kolektory, ale że firma była w Rzeszowie i trzeba było im wysyłać kolektory, czekać około tygodnia aż zrobią i odeślą to się nie zdecydowałem. Gdybym to robił ponownie to już bym się zdecydował, z tym że koszty przy obu rozwiązaniach są inne. Farba kosztuje kilkadziesiąt złotych (nie więcej jak 50 zł, w zależności od wielkości opakowania i producenta), a ceramika to był wydatek rzędu kilkuset złotych (chyba 400 zł za dwa kolektory od M110).