MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Otwieracz przepływomierza KE-Jetronic do gazu https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=6260 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Antoni Janikowski [ śr maja 12, 2004 10:22 pm ] |
Tytuł: | Otwieracz przepływomierza KE-Jetronic do gazu |
Jak w temacie. Słyszal ktoś kiedyś o czymś takim? Ostatnio poprzedni właściciel mojego mesia mówił mi, że nie zdążył założyć już przed sprzedażą tego wynalazku bo w hurtwni nie mieli.Ja czegoś takiego nigdy nie widziałem. Głupie by to nie było. Doskonale dałoby się wyregulować wolne obroty.Mi w miarę równo chodzi ale czasem ma tendencję do krótkotrwałego zwiększania prędkości obrotowej biegu jalowego na gazie . |
Autor: | georem [ czw maja 13, 2004 12:03 am ] |
Tytuł: | |
Antek nie słyszałem i nie moę sobie na razie wyobrazić o co chodzi? ![]() Jak to wygląda? ![]() |
Autor: | Antoni Janikowski [ czw maja 13, 2004 7:39 am ] |
Tytuł: | |
To jest podobno silnik krokowy (ze swoim sterownikiem oczywiście) który montuje się w obudowie filtra powietrza nad klapą spiętrzającą.Jak silnik chodzi na gazie to on wysuwa takiego fiutka i opuszcza klapę spietrzajacą.Kiedy silnik chodzi na Pb to ten fiutek sie chowa i pełni rolę normalnego zderzaka klapy. Ja tez tego nie widziałem. Moze gościu miał urojenia ![]() |
Autor: | georem [ czw maja 13, 2004 9:01 am ] |
Tytuł: | |
Ok, czyli niby montuje się to tam gdzie mikser. Tylko po co ma opuszczać tą klapę bardziej niż sama się opuszcza? Jeszcze działania tego nie mogę sobie wyobrazić. Pozdrawiam |
Autor: | Antoni Janikowski [ czw maja 13, 2004 11:32 am ] |
Tytuł: | |
Po to ze podczas pracy silnika na gazie przeplywomierz do srania jest potrzeny ![]() A teraz ciekawe co mi gość powie 9ten co mi o tym powiedział).Pewno sam nie wiedział jak to do końca działa chociaż prowadzi Boch Service ![]() Pozdrawiam |
Autor: | georem [ czw maja 13, 2004 2:58 pm ] |
Tytuł: | |
Rozumiem, ciekawe jak zamontują mi gaz w 560, jeżeli się zdecyduję. Gość coś mi mówił że najlepiej będzie założyć do niego taki "półwtrysk". nie wiem do końca co to znaczy bo rozmawiałem z nim przez telefon i powiedział że trzeba przyjechać, sprawdzą silnik i wtedy padnie decyzja co tam założyć. ![]() |
Autor: | krzstian [ czw maja 13, 2004 4:24 pm ] |
Tytuł: | |
jakie sa koszty takiego "pol wtrysku"? |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ czw maja 13, 2004 6:22 pm ] |
Tytuł: | |
Panowie cos w tym musi byc, bo ja widziałem takiego dziadka co miał w MB W116 350 SE wywalony cały wtrysk z przepływomierzem i nad przepustnicą miał tylko mikser gazu i to wszystko i chodził!!!!! wiec trzeba by pokombinowac a wogole to wydaje mi sie ze te strzelanie w kolektor to wina tej klapy...... |
Autor: | georem [ czw maja 13, 2004 7:30 pm ] |
Tytuł: | |
Więc powiedzieli, że 3000 za taki półwtrysk wystarczy spokojnie, ze wszystkimi dodatkami, oni zakładali mi kiedyś do 260E gaz i chodziło wszystko bez zarzutów. A co do wystrzałów to ja stawiam na prąd, a nie klapę, ewentualnie zła mieszanka, ale to nawet na paliwie jak jest zła to strzeli. I zastanawiam się jak dziadek w zimie zapala? Jak reduktor jest nowy to może się dać ale w tyłek dostaje strasznie. Mi tam nie strzela, ale dbam o prądowe sprawy. |
Autor: | bodo [ czw maja 13, 2004 9:33 pm ] |
Tytuł: | |
Miałem kiedyś 124 300 z 88 roku z gazem , przejechałem 30 tys km i nic sie nie działo złego, raz tylko fuknoł gazem i zgubiła sie tulejka lącząca silnik krokowy powietrza z przepustnicą (przepraszam za nie fachowosc ) wtedy miałem to rozebrane i nie sadze by klapa przepustnicy sie nie mogła domknąć bo u mnie naprawde trzeba było mocno na nia nacisnąc by sie otwierała .Chyba ze mówimy tu o puzniejszych silnikach to sie nie znam. A co do tego ze pompa nie pracuje to mam inne zdanie . ![]() |
Autor: | georem [ czw maja 13, 2004 10:01 pm ] |
Tytuł: | |
Co do pompy to zależy jak gaz podłączą, ale raczej lepiej jak nie pracuje. Mówisz o "przepustnicy powietrza" czy o klapce współpracującej z rozdzielaczem paliwa? Ale to i to raczej nie chodzi ciężko. |
Autor: | bodo [ czw maja 13, 2004 10:17 pm ] |
Tytuł: | |
O przepustnicy powirtza , bo chyba tylko ona ma jakies znaczenie jak samochód pracuje na Gazie . U mnie i u kolegi w coupe , nie wiem czy chdziła cieżko ,ale napewno nie było by mowy o tym by sie sama z powrotem nie domkła. Co do tej klapki to ta co widac ja po zdjeciu filtra powietrza duza okrągła z srubą regulacyjną jej otwarcie |
Autor: | georem [ czw maja 13, 2004 10:37 pm ] |
Tytuł: | |
Własnie mówimy o tej klapce, która przeszkadza podczas jazdy na gazie. |
Autor: | Antoni Janikowski [ pt maja 14, 2004 10:55 am ] |
Tytuł: | |
Właśnie o tej klapce ![]() Cośmi zaczął wpiepszać gaz ostatnio, może coś mądrego ktoś powie na ten temat? Mieszanka jest ok! |
Autor: | georem [ pt maja 14, 2004 11:23 am ] |
Tytuł: | |
Właśnie dlatego napisałem raczej, bo we wtrysku mechanicznym K, lepiej jak nie pracuje, a w KE lepiej jak pracuje. Ja też nie wiem co to ten półwtrysk, jak się dowiem szczegółów to napiszę. Antek na spocie w Gdańsku/Gdyni był SEC z wtryskiem gazu! Więc można. Pozdrawaim |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |