Witam,
w moim 280 z wtryskiem na pompie rzędowej mam ostatnio następujący objaw:
1) jeśli auto stoi dłużej i jest całkowicie zimne żeby odpaliło muszę kręcić ok 5-7s
2) jeśli je zgaszę po tym odpaleniu i odpalę od razu to zapali "od strzała" - i tak już za każdym razem
3) jeśli się rozgrzeje i zgaszę to odpali od strzała za każdym razem
4) jeśli rozgrzanego zgaszę i postoi jakieś pół godzinki - znów muszę kręcić 5-7s i zapali i potem już "od strzała"
w każdym innym ukłądzie zasilania takie objawy to zaworek zwrotny paliwa, ale tutaj w tym ustrojstwie niczego nie można być pewnym... czy gdzieś w tym układzie jest jakiś zaworek? a może to filtr? ma ktoś podobnie? Nie jest to może jakoś specjalnie uciążliwe ale chciałbym temu zaradzić, szczególnie że było ok jeszcze nie tak dawno temu
