MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Demontaż półosi - jak https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=6367 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | zuzelek [ pt maja 21, 2004 11:32 pm ] |
Tytuł: | Demontaż półosi - jak |
Cześć, Jak zdemontować półosie w MB 123? Muszę zmienić most ze swojego "bylego" do nowej beczki. Odkręciłem całe tylne zewieszenie oraz most od wózka ale półosie nie chcą wyjść. Czy może mi ktoś pomóc? P.S. Może jakieś rysunki z książki napraw? |
Autor: | Maniek [ pt maja 21, 2004 11:51 pm ] |
Tytuł: | |
Było niedawno ale powtórze: Należy odkręcić dekielek dyferencjału, ubabrać się w oleju i ściągnąć zawleczki mocujące końce półosi w dyferku. Półosie są jeszcze złapane śrubą wkręcaną w środek piasty która to śruba jest dobrze widoczna od zewnątrz koła. Ale jak wymieniasz dyfer a półosi nie to chyba nie musisz półosiek z piast wyciągać. |
Autor: | laudan [ sob maja 22, 2004 9:19 am ] |
Tytuł: | |
Tylko nie zapomnij spuscic oleju z dyfra wczesniej ![]() |
Autor: | damian [ sob maja 22, 2004 9:50 am ] |
Tytuł: | |
Maniek pisze: Należy odkręcić dekielek dyferencjału, ubabrać się w oleju Nie ubabrzesz się jak go sobie wcześniej spuścisz ![]() ![]() ![]() Maniek pisze: ściągnąć zawleczki mocujące końce półosi w dyferku Służy do tego arcy skomplikowny przyrząd w postaci zagietego kawałka dość twardego drutu ![]() Maniek pisze: Półosie są jeszcze złapane śrubą wkręcaną w środek piasty która to śruba jest dobrze widoczna od zewnątrz koła
Dokładnie tak ![]() |
Autor: | zuzelek [ sob maja 22, 2004 9:59 am ] |
Tytuł: | |
Pytanie dodatkowe: Ile powinno być oleju (i jakiego) w dyferencjale? pzdr |
Autor: | damian [ sob maja 22, 2004 10:06 am ] |
Tytuł: | |
Olej przekładniowy ![]() |
Autor: | bodo [ sob maja 22, 2004 11:25 am ] |
Tytuł: | |
Napewno ATF do mostu tylnego?? ba jak ja zmieniałem to w katalogu (olejowym ) pisało ze przekładniowy ale nie ATF (CZYLI CZERWONY )? |
Autor: | marcin280e [ sob maja 22, 2004 11:27 am ] |
Tytuł: | |
damian pisze: Olej przekładniowy
![]() No nie zdecydowanie nie moze być to ATF ,do mostu musi być to olej przekładniowy do przekładni hipoidalnych. |
Autor: | laudan [ sob maja 22, 2004 12:02 pm ] |
Tytuł: | |
1 litr, przekladniowego 80/90 |
Autor: | damian [ sob maja 22, 2004 12:51 pm ] |
Tytuł: | |
Hipol też może być - stosuje go u siebie od 96' roku i zdaje egzamin. Do skrzyni nie odważyłbym się go wlać. To nie ATF. ATF - tak ten czerwony do automatów ( to też jest olej przekładniowy ![]() |
Autor: | marcin280e [ sob maja 22, 2004 1:44 pm ] |
Tytuł: | |
Damian popełniasz drugi raz ten sam błąd. ATF to olej hydrauliczny a nie przekładniowy i nie może być stosowany w przekładniach głównych a zwłaszcza w takich które moją zazebienie hipoidalne bowiem te wymagają specjalnego oleju np.HIPOLU czyli jak nazwa wskazuje oleju do przekładni hipoidalnych. ATF do manualnej skrzyni jak najbardzej się nadaje. Oleje takie jak HIPOL(przekładniowe) i te typu ATF to zupełnie różne rzeczy o różnych zastosowaniach Pozdrowienia |
Autor: | damian [ sob maja 22, 2004 2:16 pm ] |
Tytuł: | |
Niech Ci będzie. W takim razie mam złe informacje. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |