MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

107 380 silnik
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=63983
Strona 1 z 1

Autor:  Marian-m110 [ sob mar 08, 2014 8:43 am ]
Tytuł:  107 380 silnik

Mam pytanie silnik po odpaleniu bardzo kopci , zaczyna się to po ok 5 do 10 minutach po uruchomieniu. Dodam że olej z silnika nie ginie a z skrzyni tak. Proszę o podpowiedz którędy może ciągnąć ten olej ?

Autor:  _me: how_ [ sob mar 08, 2014 11:59 am ]
Tytuł:  Re: 107 380 silnik

modulatorem

Autor:  Marian-m110 [ ndz mar 09, 2014 11:00 am ]
Tytuł:  Re: 107 380 silnik

A możesz napisać gdzie to jest

Autor:  _me: how_ [ ndz mar 09, 2014 2:25 pm ]
Tytuł:  Re: 107 380 silnik

Co to za skrzynia? 304? Zobacz czy tam w ogóle jest podciśnienie. Po stronie pasażera.

Autor:  Marian-m110 [ ndz mar 09, 2014 6:26 pm ]
Tytuł:  Re: 107 380 silnik

Znalazłem przewód do kolektora ssącego był w nim olej ale auto nadal kopci po odłączeniu go czy jest jeszcze inny ?

Autor:  _me: how_ [ ndz mar 09, 2014 8:16 pm ]
Tytuł:  Re: 107 380 silnik

Jeśli faktycznie wypijał tamtędy, to wnętrze kolektora jest zarzygane. Jeśli nie zamierzasz go zwalać, to daj mu się wypalić.

Autor:  Marian-m110 [ ndz mar 09, 2014 8:59 pm ]
Tytuł:  Re: 107 380 silnik

auto jeśli zostawimy na godzinę to po uruchomieniu przez 10 min pracuje ok potem kopci .pozdrawiam

Autor:  _me: how_ [ ndz mar 09, 2014 9:03 pm ]
Tytuł:  Re: 107 380 silnik

Nie znam budowy ASB na tyle, żeby powiedzieć, czy może dopiero po osiągnięciu jakiejś temp. może zacząć ciągnąć modulatorem. Bardziej prawdopodobne: dlatego, że przez pierwsze 10 min masz zimny kolektor.

Autor:  Marian-m110 [ ndz mar 09, 2014 9:07 pm ]
Tytuł:  Re: 107 380 silnik

ten modulator to dam radę sam wymienić i jeszcze jedno czy w serwisie czy zamiennik może być ?

Autor:  _me: how_ [ ndz mar 09, 2014 9:20 pm ]
Tytuł:  Re: 107 380 silnik

Trzeba spuścić olej, bo modulator siedzi nisko. Wykręcić/ wkręcić dasz radę. Pozostaje kwestia regulacji, książka podaje wartości ciśnienia i trzeba mieć manometr. Niektórzy kręcą na pałę o ćwierć obrotu i sobie chwalą. Jest z febi zamiennik, ale porównaj sobie aktualną cenę z ASO. A na sam początek sprawdź typ skrzyni, bo sa różne modulatory (w oryginale rozróżniane kolorami obudowy).

Autor:  kah [ wt cze 24, 2014 10:53 pm ]
Tytuł:  Re: 107 380 silnik

Hej, czy udało Wam się zarzegnac usterke?

Mam to samo, węszę na forum od czego zacząć..

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/