MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 2:51 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob maja 10, 2014 3:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
Witam, po dłuższej nieobecności powracam :) z w123 230C, problem mam z tym moim reaktorem m115 230, pali różnie, raz od strzała, raz trzeba kręcić dłużej, na benzynie jak jadę to chwilę jedzie normalni, za chwilę szarpnie jakby paliwa nie dostawał i zaraz jedzie normalnie. Wolne obroty raz są normalne, chwilę pochodzi ładnie i zgaśnie sam od siebie. Na gazie podobnie, czasem słabo wejdzie na obroty. Filtr paliwa wymieniony, w poprzednim była brązowa maź, obawiam się że gaźnik może być do czyszczenia a boję się tego ustrojstwa ruszyć, ale chyba będę musiał.
Świece nowe, kable, kopułka i cewka też.
Doradźcie co trzeba by zrobić. Pozdr.

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
Post: sob maja 10, 2014 4:22 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Chyba sobie odpowiedziales, sprawny i dobrze wyregulowany Stromberg odwdziecza się fajna kultura pracy i spalaniem, mi ostatnio w trasie jadac 90-100 spalil 9/100km

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
Post: sob maja 10, 2014 7:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
Dzięki za odp.

A więc tak rozkręciłem komorę pływaka i o dziwo nie było aż tak źle jakby się mogło wydawać, sprawdziłem membranę (cała), zalałem ATF, skręciłem wszystko do kupy i do auta,

Żadnej poprawy, tak jak było, odpaliłem, poszarpało, zgasł, zaglądam a tam widać że cieknie, następna próba odpalenia - niestety nie zagadał.

Wyciągam gaźnik, a wężyk przelewowy, taki grubościenny o przekroju wewnątrz może ze 2,5mm, wykruszył się i rozpadł na kawałki. Czy wcześniejsze objawy mogły być spowodowane tym wężykiem? Wcześniej nie było nic widać żeby ciekło, ale auto nieraz miało problemy z odpaleniem na benzynie.
Obrazek


Druga sprawa to wtyczka która jest podłączana do 2 bolców, w mojej podłączone są 3 kable i podłączone tylko do tego jednego bolca co jest na foto. Jak powinno być prawidłowo ?

Obrazek

Znacie jakiegoś dobrego fachowca od gaźników, najlepiej z woj. śląskiego?

Pozdr

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
Post: ndz maja 11, 2014 7:12 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr mar 14, 2012 7:14 pm
Posty: 23
Lokalizacja: Jaworzno
Hej
Tez mam ten motor. Sam dłubałem w gaźniku (czyszczenie, wymiana zestawu naprawczego-gumki itp), do regulacji pojechałem do chorzowa :
http://www.gazniki.pl
zapłaciłem 300pln ale auto chodzi zupełnie inaczej, dodatkowo kultura pracy poprawiła się po wymianie plecionki za kolektorem wydechowym
Generalnie mogę polecić


Na górę
Post: sob maja 24, 2014 4:23 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
Wymieniłem wężyk przelewowy który się wykruszył i się polepszyło.
, problem mam cały czas chyba z tym gaźnikiem, ogólnie jest tak, auto pali od kopa, na benzynie chodzi dobrze, problem zaczyna się wtedy gdy wrzucę na luz przy dojeżdżaniu do świateł, nie jest to wrzucenie na luz z 60km/h tylko przy redukcji do 20km/h i zatrzymanie. Po zatrzymaniu obroty spadają drastycznie poniżej 500 na pewno,jeżeli nie zgaśnie to po chwili obroty są już na normalnym poziomie i działa OK często zdarza się że zgaśnie, na LPG jest to samo. Którą śrubką kręcić? Podkręciłem obroty na cięgle gazu ale i tak to nie dało. Pozdr.

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl