| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Problem z wyłączeniem silnika . https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=6467 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | Sebol19 [ ndz maja 30, 2004 1:43 am ] |
| Tytuł: | Problem z wyłączeniem silnika . |
Witam . Mercedesa 123W 240D mam od niedawna i od poczatku jest problem z wyłączeniem silnika tzn. po przekręcniu stacyjki i wyjęciu kluczyka, silnik jeszcze chodzi przez około 5 sekund po czym gaśnie związku z czym moje pytanie : Co jest przyczną takiego stanu rzeczy ??? |
|
| Autor: | Sebian [ ndz maja 30, 2004 2:02 am ] |
| Tytuł: | Re: Problem z wyłączeniem silnika . |
Sebol19 pisze: Witam . Mercedesa 123W 240D mam od niedawna i od poczatku jest problem z wyłączeniem silnika tzn. po przekręcniu stacyjki i wyjęciu kluczyka, silnik jeszcze chodzi przez około 5 sekund po czym gaśnie związku z czym moje pytanie : Co jest przyczną takiego stanu rzeczy ???
Witaj Wszystko wskazuje na podciśnienie. Albo masz nieszczelny układ, albo pompa nie wydala Spróbuj przeszukać forum - chyba niedawno pisaliśmy po raz kolejny o tego typu usterce
|
|
| Autor: | mycha [ ndz maja 30, 2004 9:43 am ] |
| Tytuł: | |
witam podciśnienie na bank u mnie jest to samo musze ją przydusić żeby zgasła ale wymontowałem orignalny central zamek i założyłem elektryczny(pneumatyka mnie pokonała )i kombinuje z tym podciśnieniem żeby reszta zoztała regulacja lamp mi działa tylko to gaszenie piero ńskie
|
|
| Autor: | FENIX [ ndz maja 30, 2004 9:57 am ] |
| Tytuł: | |
mycha pisze: witam podciśnienie na bank u mnie jest to samo musze ją przydusić żeby zgasła ale wymontowałem orignalny central zamek i założyłem elektryczny(pneumatyka mnie pokonała )i kombinuje z tym podciśnieniem żeby reszta zoztała regulacja lamp mi działa tylko to gaszenie piero
ńskiea pousuwałeś i pozaślepiałeś wszystkie przewody podciśnieniowe które zostały z zamka ?? albo tak jak pisze Sebian masz pompę walniętą |
|
| Autor: | georem [ sob cze 05, 2004 2:23 pm ] |
| Tytuł: | |
Jeżeli układ jest szczelny to pozostaje odkręcić waku i wymienić membranę za 20-40 zł i zaworki też koło 20-30 zł. UWAGA - dobrze złożyć bo po 2 tygodniach membrana będzie znów do wymiany. |
|
| Autor: | Sebian [ sob cze 05, 2004 10:42 pm ] |
| Tytuł: | |
georem pisze: Jeżeli układ jest szczelny to pozostaje odkręcić waku i wymienić membranę za 20-40 zł...
... o ile typ pompy na to pozwala A jak już kiedyś pisaliśmy - były dwa i w drugim przypadku pozostawała wymiana całej pompy za ok. 1200zł
|
|
| Autor: | georem [ sob cze 05, 2004 11:14 pm ] |
| Tytuł: | |
To ja mam szczęście bo u mnie skończyło się to na 60zł! |
|
| Autor: | Sebol19 [ śr cze 09, 2004 10:58 am ] |
| Tytuł: | |
No i po problemie . Faktycznie problem tkwił w podciśnieniu a konkretnie przewód który dochodzi do pompy był zatkany . Teraz silnik gasnie odrazu po przekręceniu kluczyka . Dzieki bardzo za wszystkie uwagi |
|
| Autor: | georem [ śr cze 09, 2004 3:37 pm ] |
| Tytuł: | |
no to super |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|