MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

akumulator ciśnienia paliwa
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=64942
Strona 1 z 1

Autor:  taurat [ śr wrz 10, 2014 3:45 pm ]
Tytuł:  akumulator ciśnienia paliwa

Cześć

Prosze o info czy ktoś z Was próbował zastosować do silników 230 / 250 /280 ( bezyna na wtrysku z lat 64 -71 ) akumulator ciśnienia paliwa z nowszych typów mercedesa . Akumulator do tego modelu widzicie na zdjęciu. Ale po wymianie mębrany dalej mam dalej problem i gorący silnik po postoju ( powyżej 15 , 20 min ) musi trochę pokręcić żeby zapalić .

- zawory, spręzanie, zapłon, serwo, rurki podciśnienia, ilość paliwa na biegu jałowym, itp rzeczy są ok. [zlosnikok]

Dlatego obstawiam cisnienie paliwa. Może ktos ma jakies sugestie.


Pozdrawiam

DC

Załączniki:
1.png
1.png [ 150.35 KiB | Przejrzano 2311 razy ]

Autor:  REKIN-M5 [ sob wrz 13, 2014 10:29 pm ]
Tytuł:  Re: akumulator ciśnienia paliwa

Robilem kiedys podobny zabieg tyle ze w BMW 760 V12 ...zdaje to egzamin pod warunkiem ze znasz cisnienie robocze jakie jest u ciebie i jakie jest zamiennika ...czasami nowa czesc ma zbyt wysokie...kwestia doboru akumulatora..

Autor:  Marian-m110 [ ndz wrz 14, 2014 9:00 am ]
Tytuł:  Re: akumulator ciśnienia paliwa

Mam ten sam kłopot w 107 M110 K-jet nadal nie rozwiązany, zapala ale muszę wcisnąć gaz i zapali

Autor:  REKIN-M5 [ ndz wrz 14, 2014 10:17 am ]
Tytuł:  Re: akumulator ciśnienia paliwa

Nie wiem jak jest w waszych mercedesach...ale sa tylko dwie opcje
1.- to popuszczajacy akumulator ktorego działanie można sprawdzic czujnikiem do cisnienia paliwa...macie możliwość sprawdzenia czy cisnienie spada...czy utrzymuje sie ...
2.-to opcja którą wspomnialem (brak pewności czy w waszych modelach wogóle wystepuje) zawór cisnienia powrotu.tzw( zaworek zwrotny...)ma go wiele aut np Opel omega ,,A ''kiedy to albo nie trzyma cisnienia i jest efekt padnietej pompy i trzeba czasami pokrecic rozrusznikiem zanim odpali,albo ten sam zawór zacina sie nie dajac paliwu wrucic do zbiornika co powoduje nadmierne cisnienie i zalewaniem silnika banzyną ..ale wtedy widac to po oleju silnikowym..jest go wiecej i smierdzi benzyna.Troszkę zabawy z manometrem i dojdziecie panowie co je boli.Pozdrawiam i miłej pracy życzę

Autor:  howser [ ndz wrz 14, 2014 10:52 am ]
Tytuł:  Re: akumulator ciśnienia paliwa

Marian-m110 pisze:
Mam ten sam kłopot w 107 M110 K-jet nadal nie rozwiązany, zapala ale muszę wcisnąć gaz i zapali


Hej

Szukałem zamiennika do M110- ale każda hurtownia informowała mnie ze to w zamienniki nie istnieje.
Ja w swoim M110 zastosowałem akumulator paliwa ze 190-tki ( z silnika M103) i wszystko powróciło do normy:)

Autor:  taurat [ ndz wrz 14, 2014 10:31 pm ]
Tytuł:  Re: akumulator ciśnienia paliwa

Dzięki wszystkim za sugestie. Jesli uda mi usunąć ten problem to dam znać co było powodem złego zapalania na gorącym silniku.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/