MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 1:35 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw lip 02, 2015 10:07 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 26, 2013 4:32 pm
Posty: 152
Hej,

Objaw jest taki, ze w srodku auta smierdzi mi troche benzyna. Zastanawiam sie co moze byc przyczyna, moze to przez moją pompe wtryskową, ktora pewnie wymaga regulacji - auto pali troche zbyt duzo - tylko z drugiej strony jak ten zapach mialby sie przedostac do kabiny. Moze gdzies mam jakas nieszczelnosc w ukladzie wentylacji. Czy macie moze pomysl, co moze byc przyczyna, ktos mial podobny problem?

z gory dzieuje za pomoc


Na górę
Post: czw lip 02, 2015 4:19 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 28, 2010 11:33 am
Posty: 392
Lokalizacja: Płock
Odpal auto, podnieś maskę i sprawdzaj, albo myk pod auto i sprawdzaj przy filtrze i pompie. Ja miałem nieszczelność na gumowych przewodach od listwy zasilającej na wtryski. Ciekły jeden ale że to stare to wymieniłem wszystkie osiem :-)...

_________________
107 - 380 SLC
108 - 280 SE 4.5


Na górę
Post: pt lip 03, 2015 9:50 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz paź 28, 2007 1:39 am
Posty: 792
Lokalizacja: Jarosław, Podkarpackie
Warto sprawdzić przewody paliwowe przy pompce i od pompki do silnika wraz z powrotem. W garażu stale unosił się zapach benzyny i po poszukiwaniach pod maską w końcu wlazłem pod auto. Przerdzewiały rurki paliwowe (bo są przecież stalowe) pod gumowymi uchwytami podtrzymującymi a dokładnie nad tylnym mostem i przy progu. Sączyło tylko tyle (oczywiście na postoju), że parowało na bieżąco i żadnym plam na posadzce nie było, dopiero jak dokładniej poszukałem to zobaczyłem delikatne zawilgocenie. Pomiędzy uchwytami była oryginalna farba a pod gumką uchwytu takie sito, że rurka przełamywała mi się w trakcie demontażu. Rurki wymieniłem na miedziane kupowane na metry i zarobione w sklepie - bardzo fajnie się układają. Najgorzej jest wymienić część biegnącą nad tylnym mostem bo prawie nie ma dostępu - reszta to zabawa.

_________________
MB 115 200 (benzyna+LPG) rocznik 1976 - służył dzielnie ponad 10 lat - oddałem w dobre ręce
MB 126 260SE rocznik 1989 automat (benzyna+LPG) po 3 latach przegrał z młodszym
MB 126 300SEL rocznik 1991 automat (benzyna+LPG) To jest to !!! (jak na razie :P)


Na górę
Post: pt lip 03, 2015 10:07 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 26, 2013 4:32 pm
Posty: 152
Dzieki za wskazówki. To zaczynam poszukiwania nieszczelności.

pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl