| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| mało pali https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=670 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | Piotreks [ wt maja 07, 2002 12:39 pm ] |
| Tytuł: | mało pali |
zrobiłem wtryski, nowy łąńcuch rozrzadu ( kiedyś już pisałem o tym ) przejechałem 4 tysiące testowych kilometrów i średnio pali mi teraz 7,2 litra/100km. Nieźle co? prędkość max empirycznie sprawdzona po prostym 125 km/h He! Rakieta! |
|
| Autor: | Tian [ wt maja 07, 2002 12:48 pm ] |
| Tytuł: | |
A ile palił wcześniej, bo mój w mieście pali 9,5 litra. |
|
| Autor: | Ocet [ wt maja 07, 2002 1:02 pm ] |
| Tytuł: | |
To prawie tyle ile moje 300 i to w kombi! Mysle ze to duzo, jak na moj
|
|
| Autor: | JareG [ wt maja 07, 2002 2:03 pm ] |
| Tytuł: | |
Ocet pisze: To prawie tyle ile moje 300 i to w kombi! Mysle ze to duzo, jak na moj
![]() Moje 240TD pali(lo) zima po miescie i na krotkich trasach (ok. 5km) 8,5l/100 max (wiecej mi nigdy nie wzielo, a zawsze tankowalem na full i mierzylem spalanie). Na trasie 7-7,3l/100 przy v=100 |
|
| Autor: | Mike_THE_GR8 [ wt maja 07, 2002 2:26 pm ] |
| Tytuł: | |
A ja się wypowiem w temacie spalania jak wyreguluję sobie pompę wtryskową, bo na razie mam nowe końcówki a i tak zstawiam za sobą zasłonę dymną.... |
|
| Autor: | Piotreks [ wt maja 07, 2002 4:17 pm ] |
| Tytuł: | |
w mieście pali mi około 8l, ale blizej 7,5l. 9,5 litra to trochę duzo Stary! a propos pompy wtryskowej, nie chcę się brać sam za regulację, bo nie jestem mistrzem, a to można zdrowo spierniczyć wie ktoś gdzie można to zrobić nie za drogo?
|
|
| Autor: | ZBIGOL [ wt maja 07, 2002 5:08 pm ] |
| Tytuł: | |
ja mam ten sam motor to samo spalanie tylko V max mam 150 km/h może dlatego że mam opony z tyłu 185 R 14 . ale tak szybko jade wtedy gdy chcę wypędzić wszystkie pająki z rury wydechowej
|
|
| Autor: | Ocet [ wt maja 07, 2002 8:37 pm ] |
| Tytuł: | |
No stary, co to znaczy nie za drogo? Wiem, ze to nie koniecznie synonim nie za dobrze, ale pompa to pompa... Powiem tak: Na Boryny zabawa kosztuje 300, z wymiana wszystkich uszczelek. Nieopodal na Tapicerskiej, u niejakiego Korbowodzika (Krzysztof Karbowniczek) moze bedzie taniej, moze, ale nie wiem bo nie pytalem. U niego robilem jednak wszystko z czym nie moglem sobie poradzic. Polecam jednak rozmawiac osobiscie z nim, czyli po 13.00. Z niczym nie kojarzyc, to nie taki zaklad. Telefony na zyczenie. W miejscu nr2 Pod plandeka czakaja na lepsze czasy jego 113 i 112, niestety nie na sprzedarz, aktualnie jest robiona 170. Dzisiaj slyszalem tego dolniaka. Musialem sie niezle wsluchiwac stojac nad nim. Cos niesamowitego! |
|
| Autor: | Pawełek [ wt maja 07, 2002 11:15 pm ] |
| Tytuł: | |
Mój topi po mieście ok. 10 a na trasie 7,6-7,9 l/100km przy V=90-100 |
|
| Autor: | RobGas [ sob maja 11, 2002 11:07 am ] |
| Tytuł: | Jaja jak berety |
Moja MB w kwestii apetytu zrobiła mi niezły dowcip, więc nie wiem ile faktycznie połyka płynów. Mianowicie, gdy jestem w trasie wychodziło mi ok 10l, po mieście więcej, ale średnia był jeszcze większa gdy miałem dni kiedy naprawde mało nią jeźdiłem. SZOK, wychodziło może nawet ok 20l. I co sie okazuje? Skubana marnotrawiła cenny płyn Ze zbionika do komory bagaznika przelewała. Skubana jaka!? I już mam kolejną robotę - musze jej takie jaja wybić z głowy i załatać zbiornik lub go wymienić. |
|
| Autor: | Gonez [ sob maja 11, 2002 2:41 pm ] |
| Tytuł: | |
Jak moja Mercedes pali 20 litrów to jestem w siódmym niebie ale to tylko wtedy kiedy pod pedał gazu wkładam sobie cegłe No ale cusz zachciało się 350 V8 to trzeba cierpieć. Ale męki mineły moja Mercedes 3 dni temu dorobiła się instalacji gazowej
|
|
| Autor: | Sebaa [ sob maja 11, 2002 3:12 pm ] |
| Tytuł: | |
Gonez pisze: Jak moja Mercedes pali 20 litrów to jestem w siódmym niebie ale to tylko wtedy kiedy pod pedał gazu wkładam sobie cegłe
No ale cusz zachciało się 350 V8 to trzeba cierpieć. Ale męki mineły moja Mercedes 3 dni temu dorobiła się instalacji gazowej ![]() Tak ONI nic nie wiedzą o zabijaniu . Też chciałem V8 kiedyś, ale stwierdziłem, że za mocno bym popłynął w koszta , więc póki co mam R6 . A apetyt waha się średnio od 11,5 do 15 LTR/100 km.
BTW Gasss w V8 to niestety raczej nie najszczęśliwsze rozwiązanie. Znajomy w ten sposób zabił motor M116. Teraz mu pali olej i nawet nie chce powiedzieć ile... Ale cóż, żyjemy w takim kraju, że inaczej się nie da . A względy ekonomiczne rozumiem . Życzę jak najbardziej prawidłowego funkcjonowania tej instalacji . Może napisz o niej coś więcej.
|
|
| Autor: | Gonez [ sob maja 11, 2002 11:56 pm ] |
| Tytuł: | |
No cóż może instalacja gazowa to nie jest dobra sprawa dla silnika ale jak Sam dobrze stwierdziłeś takie czasy. Poprostu wtedy trzeba bardzo mocno dbać o silnik i można jeździć ale zdania są podzielone. Ważną sprawą jest sprawny i nie skatowany silnik przed instalacją gazu to wydłuża jego żywotność. Niestety narazie niemoge podzielić się informacjami jak silnik zachowuje się na gazie bo moja Mercedes zachorowała właśnie w dzień w którym oddawałem auto na instalacje. Wydmuchało uszczelke pod kolektorem ssącym co uniemożliwia jazde na gazie a także wogle jazde bo może się to wiązać z kolejnymi kosztami.
|
|
| Autor: | Sebaa [ ndz maja 12, 2002 12:58 pm ] |
| Tytuł: | |
Gonez pisze: No cóż może instalacja gazowa to nie jest dobra sprawa dla silnika ale jak Sam dobrze stwierdziłeś takie czasy. Poprostu wtedy trzeba bardzo mocno dbać o silnik i można jeździć ale zdania są podzielone. Ważną sprawą jest sprawny i nie skatowany silnik przed instalacją gazu to wydłuża jego żywotność. Niestety narazie niemoge podzielić się informacjami jak silnik zachowuje się na gazie bo moja Mercedes zachorowała właśnie w dzień w którym oddawałem auto na instalacje. Wydmuchało uszczelke pod kolektorem ssącym co uniemożliwia jazde na gazie a także wogle jazde bo może się to wiązać z kolejnymi kosztami.
![]() Najważniejsze jest, aby silnik nie miał zbyt dużej ilości nagarów. Gaz w dość szybkim tempie je usunie i wtedy wychodzi cała prawda. Głowica musi też być sprawna. Gniazda i przylgnie zaworów, prowadnice i uszczelniacze. Mierzyłeś kompresję silnika przed montażem instalacji? Jakie było ciśnienie? Acha, jakie masz zasilanie - D-jet czy już K-jet? Jak już bedziesz jeździł to warto od czasu do czasu pojeździć na prawidłowym paliwie. Oprócz tego warto zainwestować w dobre przewody WN i porządne świece. Te drugie niestety mają krótsze przebiegi na gazie. To czekam na raport, jak już auto poczuje się lepiej i zaczniesz jeździć. W wolnej chwili to opisz tą instalację (głównie interesuje mnie czy masz jeden reduktor czy dwa) i ile taka zabawa kosztuje, jeśli to nie tajemnica .
Pozdrawiam. |
|
| Autor: | Gonez [ ndz maja 12, 2002 2:05 pm ] |
| Tytuł: | |
Jasne że mierzyłem kompresje, ciśnienie było bardzo ładne i równe około 11,5. Zasilanie mam K-jet, a co do przewodów WN to wszystkie założyłem nowe orginalne BERU (60zł szt ). Swiece 3 elektrodowe nóweczki. Co do instalacji to jeszcze sie jej nie przyglądałem i nie wiem ile mam reduktorów. To było jedna z droższych instalacji full automat i kosztowała 2.500zł
|
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|