MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 19, 2025 8:06 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw lip 15, 2004 12:05 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Od jakiegoś tygodnia coraz później łapie mi hamulec. Dziś to już w ogóle trzeba się dobrze zaprzeć, żeby zblokować koła przy 20 km/h. Działanie jest wyraźnie opóżnione i dziś do pracy jechałem w trybie awaryjnym.

Czy tak się objawiają zjechane klocki/tarcze?? Bo tylko to na razie przychodzi mi do głowy. Nie były ruszane przez dobre 55.000 km. Automat i tak bieże je szybciej.

Układ suchy. Puszka serwa też. Płyn na MAX.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 15, 2004 3:25 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Tłoczki?

Wydaje mi się, że bez rozebrania nie dojdziesz :-?

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 15, 2004 5:31 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
niewiem czy dobrze myśle ale problem raczej tkwi w membranie od układu wspomagania dokładnie to samo miałem w -115 200D chyba że masz bęzyne moze tam jest inaczej niewiem

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 15, 2004 6:28 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Darius pisze:
niewiem czy dobrze myśle ale problem raczej tkwi w membranie od układu wspomagania dokładnie to samo miałem w -115 200D chyba że masz bęzyne moze tam jest inaczej niewiem


W takim układzie chyba pedał hamulca powinien "stwardnieć" i to wyraźnie :-?

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 15, 2004 7:31 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 28, 2004 3:18 pm
Posty: 810
Lokalizacja: bytom
hej 8) miałem wyciek z układu hamulcowego z przewodu wężyka giętkiego z tyłu ale takii że niech to szlag trafi : guma sie rozwarstwiła i raz se ciekło a raz nie ,tydzień tak jeżdziłem aż całkiem zdechły ale z tego wiem nie na 100 % że w beczce są chamulce dwuobwodowe? tzn przód chamuje pomimo wycieku lub zapowietrzenia tyłu mam abs te wszyskie wężyki wchodzą do pompy abs-u i możę to ona tak działa? [zlosnik]

_________________
W 123 300D 82r R.I.P
w 123 280 E błękit metalic 80r
volvo 460 96 fajnie śmiga
koń jaki jest ...każdy widzi ,,,, silnik musi coś spalać:albo benzynke, albo olej , albo zawory...""

http://www.kolderki.org/kolderki/pages/ ... php?nr=275


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 15, 2004 7:41 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Cytuj:
Darius napisał:
niewiem czy dobrze myśle ale problem raczej tkwi w membranie od układu wspomagania dokładnie to samo miałem w -115 200D chyba że masz bęzyne moze tam jest inaczej niewiem


W takim układzie chyba pedał hamulca powinien "stwardnieć" i to wyraźnie

a co nasz kolega pisze
Cytuj:
Dziś to już w ogóle trzeba się dobrze zaprzeć, żeby zblokować koła przy 20 km/h.

Cytuj:
Układ suchy. Puszka serwa też. Płyn na MAX

Ja stawiam na membrane

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 15, 2004 9:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt lip 08, 2003 8:57 pm
Posty: 258
Lokalizacja: z kątowni
Membrana na 95 % :-))koszty bardzo niskie

_________________
1.w123 240 d limuzynka z 1976 roku :-) sprzedany
2.w201 200d 1988 nowy nabytek :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 15, 2004 10:47 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt maja 21, 2004 10:58 am
Posty: 156
Lokalizacja: 25km na płn.wschód od Jeleniej Góry
Miałem to samo ...okazało się że padło "serwo", wymieniłem całe serwo i jest OK....


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 16, 2004 12:53 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
No to mnie pocieszyliście.

Wczoraj w drodze powrotnej funkcja hamowania sama z siebie wyrażnie się polepszyła :o, co już w ogóle zbiło mnie z tropu.

Hamulec ma dalej duży skok zanim złapie, bierze cięzko przy końcówce, ale bez opóżnienia.
Ponieważ było już ciemno, łatwo dojrzałem nieśmiało mrugającą kontrolkę zużycia klocków ale jestem pewien, że zaświeciła się po raz pierwszy.

Myślałem o tym, ale nie wierzyłem, że patent ten zadziała.
Skoro auto samo mówi mi, że chce nowe klocki... to rozumiem, że ATE. Jak tak, to tarcze pewnie takie same. A jak już robić, to i gumki w zaciskach i się kurna zaczyna...

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl