MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

W123 siła hamowania
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=7102
Strona 1 z 1

Autor:  _me: how_ [ czw lip 15, 2004 12:05 pm ]
Tytuł:  W123 siła hamowania

Od jakiegoś tygodnia coraz później łapie mi hamulec. Dziś to już w ogóle trzeba się dobrze zaprzeć, żeby zblokować koła przy 20 km/h. Działanie jest wyraźnie opóżnione i dziś do pracy jechałem w trybie awaryjnym.

Czy tak się objawiają zjechane klocki/tarcze?? Bo tylko to na razie przychodzi mi do głowy. Nie były ruszane przez dobre 55.000 km. Automat i tak bieże je szybciej.

Układ suchy. Puszka serwa też. Płyn na MAX.

Autor:  Wookee [ czw lip 15, 2004 3:25 pm ]
Tytuł: 

Tłoczki?

Wydaje mi się, że bez rozebrania nie dojdziesz :-?

Autor:  Darius [ czw lip 15, 2004 5:31 pm ]
Tytuł: 

niewiem czy dobrze myśle ale problem raczej tkwi w membranie od układu wspomagania dokładnie to samo miałem w -115 200D chyba że masz bęzyne moze tam jest inaczej niewiem

Autor:  Wookee [ czw lip 15, 2004 6:28 pm ]
Tytuł: 

Darius pisze:
niewiem czy dobrze myśle ale problem raczej tkwi w membranie od układu wspomagania dokładnie to samo miałem w -115 200D chyba że masz bęzyne moze tam jest inaczej niewiem


W takim układzie chyba pedał hamulca powinien "stwardnieć" i to wyraźnie :-?

Autor:  mycha [ czw lip 15, 2004 7:31 pm ]
Tytuł: 

hej 8) miałem wyciek z układu hamulcowego z przewodu wężyka giętkiego z tyłu ale takii że niech to szlag trafi : guma sie rozwarstwiła i raz se ciekło a raz nie ,tydzień tak jeżdziłem aż całkiem zdechły ale z tego wiem nie na 100 % że w beczce są chamulce dwuobwodowe? tzn przód chamuje pomimo wycieku lub zapowietrzenia tyłu mam abs te wszyskie wężyki wchodzą do pompy abs-u i możę to ona tak działa? [zlosnik]

Autor:  Darius [ czw lip 15, 2004 7:41 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
Darius napisał:
niewiem czy dobrze myśle ale problem raczej tkwi w membranie od układu wspomagania dokładnie to samo miałem w -115 200D chyba że masz bęzyne moze tam jest inaczej niewiem


W takim układzie chyba pedał hamulca powinien "stwardnieć" i to wyraźnie

a co nasz kolega pisze
Cytuj:
Dziś to już w ogóle trzeba się dobrze zaprzeć, żeby zblokować koła przy 20 km/h.

Cytuj:
Układ suchy. Puszka serwa też. Płyn na MAX

Ja stawiam na membrane

Autor:  Beczko Maniak [ czw lip 15, 2004 9:03 pm ]
Tytuł: 

Membrana na 95 % :-))koszty bardzo niskie

Autor:  Zibi58 [ czw lip 15, 2004 10:47 pm ]
Tytuł: 

Miałem to samo ...okazało się że padło "serwo", wymieniłem całe serwo i jest OK....

Autor:  _me: how_ [ pt lip 16, 2004 12:53 pm ]
Tytuł: 

No to mnie pocieszyliście.

Wczoraj w drodze powrotnej funkcja hamowania sama z siebie wyrażnie się polepszyła :o, co już w ogóle zbiło mnie z tropu.

Hamulec ma dalej duży skok zanim złapie, bierze cięzko przy końcówce, ale bez opóżnienia.
Ponieważ było już ciemno, łatwo dojrzałem nieśmiało mrugającą kontrolkę zużycia klocków ale jestem pewien, że zaświeciła się po raz pierwszy.

Myślałem o tym, ale nie wierzyłem, że patent ten zadziała.
Skoro auto samo mówi mi, że chce nowe klocki... to rozumiem, że ATE. Jak tak, to tarcze pewnie takie same. A jak już robić, to i gumki w zaciskach i się kurna zaczyna...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/