MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 19, 2025 8:06 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lip 21, 2004 11:00 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Witam!

Posiadam Mercedes W123 z silnikiem 2.4 Diesel (tak jak w opisie :) ) i mam taki problem. Silnik przy niskich obrotach bardzo się kołysze tak że aż cały samochód rusza się. Może przesadzam z tym bardzo ale cały samochód na jałowych obrotach kołyszę się a to jest trochę denerwujące.

Byłem na regulacji zaworów i nic się nie zmieniło :( Nawet powiedziałbym że jest gorzej. Nadal tak samo się kołysze, a czasem nawet przy dodaniu gazu nierówno pracuje - oczywiście tylko na zimno.

Przed regulacją po grzaniu tak o.k. 12 sekund odpalał ładnie i nie miał żadnych zadławień.
Teraz nawet po zagrzaniu 12 sek. trzeba go chwilę potrzymać na wyższych obrotach aby się nagrzał w przeciwnym razie lekko się przycina co jakiś czas chyba na jednym tłoku.

Nie wiem może świeca pada ale to raczej mało prawdopodobne gdyż 2 tyg temu wymianiałem na nowe. W prawdzie tylko ISKRY ale wtedy nie miałem na BOSHA :(

Zastanawiam się czy to nie pada styk do świecy gdyż przy wymianie świec urwała się końcówka przewodu i założyli mi zagniataną!@? Może się nadpaliła hmmm?

Muszę sprawdzić :) Ale do rzeczy. Co to może być że po regulacji jest gorzej? Regulację robił pomocnik sz. p. Karbowniczka z ulcy Tapicerskiej więc chyba dobrze :)

Pozdrawiam i sorry że tak rozwięźle ;)
MercBeginner

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
Post: śr lip 21, 2004 11:19 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
A kiedy auto mialo wczesniej regulowane zawory? Jak kilka lat temu to za 1000km dobrze jest powtorzyc regulacje. Co do kolysania to mozesz miec za niskie obroty, duze roznice cisnien pomiedzy cylindrami lub kiepka pompe wtryskowa. Zmierz cisnienie i bedziesz wiedzial. Nie raz poprostu trzeba sie do tego przyzwyczaic [zlosnik], ale jest to fajnie jak masz pasazerke o duzych niebieskich oczach ;)

Aha, grzeje sie az lampa przestanie sie swiecic. Swiece sie dosc latwo sprawdza i bylo to kiedys na forum opisane.

_________________
w123


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl