| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Potrzebny korbowod. Pilnie. https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=7222 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | Anubis [ sob lip 24, 2004 11:42 am ] |
| Tytuł: | Potrzebny korbowod. Pilnie. |
Witam, w moim silniku 102 (2.0, 2.3l) panewka na jednym korbowodzie sie stopila, wytarla wal i korbowod. Potrzebuje korbowod bez wytarc. Czy ma ktos moze w zapasie cos takiego za rozsadna cene ? Pozdrawiam. |
|
| Autor: | JareG [ pn lip 26, 2004 8:16 am ] |
| Tytuł: | Re: Potrzebny korbowod. Pilnie. |
Anubis pisze: Witam, w moim silniku 102 (2.0, 2.3l) panewka na jednym korbowodzie sie stopila, wytarla wal i korbowod. Potrzebuje korbowod bez wytarc. Czy ma ktos moze w zapasie cos takiego za rozsadna cene ?
Mam wal, co do reszty to musze sie rozejrzec - moze gdzies tam sobie lezy
|
|
| Autor: | Anubis [ pn lip 26, 2004 12:26 pm ] |
| Tytuł: | |
Dzieki, niestety koszta remontu tego silnika sa rownie wysokie jak inny silnik w dobrym stanie. Nie bede go remontowal. Teraz poszukuje tak od 2,5l do tak duzego jaki znajde
Pozdrawiam. |
|
| Autor: | laudan [ pn lip 26, 2004 12:39 pm ] |
| Tytuł: | |
To koszty jeszcze urosna, bo oprocz silnika i opsprzetu, moze byc inna obudowa skrzyni, polowka walu i przelozenie mostu. |
|
| Autor: | JareG [ pn lip 26, 2004 12:59 pm ] |
| Tytuł: | |
Anubis pisze: Dzieki, niestety koszta remontu tego silnika sa rownie
(...)poszukuje tak od 2,5l do tak duzego jaki znajde Tak jak Ci napisal Laudan: lepiej pozostan przy M102*. M123 to nietypowy silnik, rzadki i paliwozerny; M110 tez ma swoje za uszami
Ew. mozesz M103 zapodac, ale tam jest (=moze byc) inna pompa nivo, napedzana z paska.. czyli tzw. rarytas
Jak juz bedziesz chcial duzy silnik, to i wydech bedziesz musial (=powinienes) wymienic, bo ten od M102 bedzie tlumil calosc.. i sie pewnie dosc szybko rozleci
Acha - M110, M103 waza nieco wiecej od M102.. czyli moze sie okazac, ze sprezyny na przodzie beda za slabe. * byly tez wersje 2.5v16.. ale jak takowy znajdziesz, to moze byc wiecej wart niz cale auto. Znalezienie jednak jest malo prawdopodobne |
|
| Autor: | JareG [ pn lip 26, 2004 1:41 pm ] |
| Tytuł: | |
Anubis pisze: Dzieki, niestety koszta remontu tego silnika sa rownie wysokie jak inny silnik w dobrym stanie. (...)
Koszta remontu sa wyzsze (znacznie) niz uzywany silnik.. wiem, bo remontowalem swoje M102, a i silnik nie byl tak wypierdziany jak Twoj
|
|
| Autor: | Anubis [ wt lip 27, 2004 1:39 pm ] |
| Tytuł: | |
Po znalezieniu wiurkow z brazu w oleju myslalem, ze panewki w glowkach korbowodow sie wytarly i dla tego klekocze jak diesel. Okazalo sie iz tamte panewki sa w idealnym stanie. To klekotanie, o ktorym kiedys pisalem to poprostu tlok obijal sie o glowice , a wiorki z brazu chyba przywedrowaly z olejem jaki poprzedni wlasciciel wlal do silnika Najchetniej kupil bym jakies M102, moze byc bez osprzetu bo wszystko mam, a mial bym tez troszke czesci zapasowych. Pozdrawiam |
|
| Autor: | JareG [ wt lip 27, 2004 1:54 pm ] |
| Tytuł: | |
Anubis pisze: (...)
Najchetniej kupil bym jakies M102, moze byc bez osprzetu bo wszystko mam, a mial bym tez troszke czesci zapasowych. Kurde, moze zrobie licytacje mojego? Juz 3 chetnych jest, cena zaczyna sie od 1500 zl [zlosnik]
A tak powazniej - moge sie dowiedziec ile by kosztowal M102 z papierami, faktura, pomiarami cisnienia i gwarancja Bedzie cos pomiedzy 1200 a 1500 zl
|
|
| Autor: | Anubis [ wt lip 27, 2004 5:33 pm ] |
| Tytuł: | |
Byl bym wdzieczny, chcialem wydac na silnik mniej wiecej 1500. Jeszcze bede szukal, czesci do tego by mnie kosztowaly tez 1500
Pozdrawiam. |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|