MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Potrzebny korbowod. Pilnie.
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=7222
Strona 1 z 1

Autor:  Anubis [ sob lip 24, 2004 11:42 am ]
Tytuł:  Potrzebny korbowod. Pilnie.

Witam, w moim silniku 102 (2.0, 2.3l) panewka na jednym korbowodzie sie stopila, wytarla wal i korbowod. Potrzebuje korbowod bez wytarc. Czy ma ktos moze w zapasie cos takiego za rozsadna cene ?
Pozdrawiam.

Autor:  JareG [ pn lip 26, 2004 8:16 am ]
Tytuł:  Re: Potrzebny korbowod. Pilnie.

Anubis pisze:
Witam, w moim silniku 102 (2.0, 2.3l) panewka na jednym korbowodzie sie stopila, wytarla wal i korbowod. Potrzebuje korbowod bez wytarc. Czy ma ktos moze w zapasie cos takiego za rozsadna cene ?

Mam wal, co do reszty to musze sie rozejrzec - moze gdzies tam sobie lezy [hehe]

Autor:  Anubis [ pn lip 26, 2004 12:26 pm ]
Tytuł: 

Dzieki, niestety koszta remontu tego silnika sa rownie wysokie jak inny silnik w dobrym stanie. Nie bede go remontowal. Teraz poszukuje tak od 2,5l do tak duzego jaki znajde [usmiech]
Pozdrawiam.

Autor:  laudan [ pn lip 26, 2004 12:39 pm ]
Tytuł: 

To koszty jeszcze urosna, bo oprocz silnika i opsprzetu, moze byc inna obudowa skrzyni, polowka walu i przelozenie mostu.

Autor:  JareG [ pn lip 26, 2004 12:59 pm ]
Tytuł: 

Anubis pisze:
Dzieki, niestety koszta remontu tego silnika sa rownie
(...)poszukuje tak od 2,5l do tak duzego jaki znajde [usmiech]

Tak jak Ci napisal Laudan: lepiej pozostan przy M102*. M123 to nietypowy silnik, rzadki i paliwozerny; M110 tez ma swoje za uszami [hehe]
Ew. mozesz M103 zapodac, ale tam jest (=moze byc) inna pompa nivo, napedzana z paska.. czyli tzw. rarytas [zlosnik]
Jak juz bedziesz chcial duzy silnik, to i wydech bedziesz musial (=powinienes) wymienic, bo ten od M102 bedzie tlumil calosc.. i sie pewnie dosc szybko rozleci [hehe]
Acha - M110, M103 waza nieco wiecej od M102.. czyli moze sie okazac, ze sprezyny na przodzie beda za slabe.

* byly tez wersje 2.5v16.. ale jak takowy znajdziesz, to moze byc wiecej wart niz cale auto. Znalezienie jednak jest malo prawdopodobne

Autor:  JareG [ pn lip 26, 2004 1:41 pm ]
Tytuł: 

Anubis pisze:
Dzieki, niestety koszta remontu tego silnika sa rownie wysokie jak inny silnik w dobrym stanie. (...)

Koszta remontu sa wyzsze (znacznie) niz uzywany silnik.. wiem, bo remontowalem swoje M102, a i silnik nie byl tak wypierdziany jak Twoj [hehe]

Autor:  Anubis [ wt lip 27, 2004 1:39 pm ]
Tytuł: 

Po znalezieniu wiurkow z brazu w oleju myslalem, ze panewki w glowkach korbowodow sie wytarly i dla tego klekocze jak diesel. Okazalo sie iz tamte panewki sa w idealnym stanie. To klekotanie, o ktorym kiedys pisalem to poprostu tlok obijal sie o glowice [oczko] , a wiorki z brazu chyba przywedrowaly z olejem jaki poprzedni wlasciciel wlal do silnika ;)
Najchetniej kupil bym jakies M102, moze byc bez osprzetu bo wszystko mam, a mial bym tez troszke czesci zapasowych.
Pozdrawiam

Autor:  JareG [ wt lip 27, 2004 1:54 pm ]
Tytuł: 

Anubis pisze:
(...)
Najchetniej kupil bym jakies M102, moze byc bez osprzetu bo wszystko mam, a mial bym tez troszke czesci zapasowych.

Kurde, moze zrobie licytacje mojego? Juz 3 chetnych jest, cena zaczyna sie od 1500 zl [hehe][zlosnik]
A tak powazniej - moge sie dowiedziec ile by kosztowal M102 z papierami, faktura, pomiarami cisnienia i gwarancja [ok] Bedzie cos pomiedzy 1200 a 1500 zl

Autor:  Anubis [ wt lip 27, 2004 5:33 pm ]
Tytuł: 

Byl bym wdzieczny, chcialem wydac na silnik mniej wiecej 1500. Jeszcze bede szukal, czesci do tego by mnie kosztowaly tez 1500 [usmiech]
Pozdrawiam.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/