Tylko ich nie łataj-to nie ma sensu.Jak już zaczynają przeciekać to jak zaczniesz je ruszać to zobaczysz wtedy jak to może cieknąć.Zaraz jak kupiłem MB ok 7-dni po tym dokładnie zaparkowała mi na haku vectra a na niej astra.Niby nic a tu za 2-3 dni zaczeło cieknąć z czego popadnie.(przewody paliwowe też).Chciałem zrobić ekonomicznie wymieniłem kawałek to zaczeło cieknąc w drugim miejscu itd.Teraz mam też wersję ekonomiczną ale za to trwalszą.Kupiłem dwa przewody paliwowe od poloneza trochę przewodu gumowego i wszystko wymieniłem.Stary został tylko przelew lub odpowietrzenie nie wiem jak to nazwać (kończy się za fotelem kierowcy)Jest to dalekie od orginału, ale działa i tak musi być niestety na razie.Muszę zrobić porządek z ważniejszymi i niestety dużo droższymi rzeczami

(np.poprzedni właściciel zamontował amorki z przodu jeden gazowy drugi olejowy

i wiele innych ciekawych rzeczy)