MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

gaśnie na wolnych obrotach ???
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=7468
Strona 1 z 1

Autor:  kubol [ wt sie 10, 2004 11:12 pm ]
Tytuł:  gaśnie na wolnych obrotach ???

W123, silnik M110, automat, przed remontem blacharskim i malowaniem było ok, chyba cos się rozłączyło
po rozgrzaniu silnika gaśnie silnik, i na P i na D, po prostu jak zdejmę noge z gazu to gaśnie, ciśnienie spada z 2 na 1 albo mniej i gaśnie, powoduje to taką sytuację jak dziś na światłach, że jak stanąłem to nie mogłem ruszyć - ja na D a on gaśnie, musiałem go mocno rozkręcić na obrotach, szybko na D i szybko gaz, żeby nie zgasł [zlosnikz]
pewno gdzieś jakiś przewód od podciśnienia wypadł tylko gdzie?
???

Autor:  AMG [ wt sie 10, 2004 11:15 pm ]
Tytuł:  Re: gaśnie na wolnych obrotach ???

A moze poprostu wolne obroty sa za niskie ??

Autor:  kubol [ wt sie 10, 2004 11:38 pm ]
Tytuł: 

moze tez, ale:
- dlaczego tylko po rozgrzaniu?
- dlaczego przed remontem nie a teraz tak, nic nie było grzebane przy silniku?

Autor:  AMG [ śr sie 11, 2004 8:59 am ]
Tytuł: 

kubol pisze:
moze tez, ale:
- dlaczego tylko po rozgrzaniu?


Bo jak jest zimny to chodzi na ssaniu i nie gasnie

Autor:  Wookee [ śr sie 11, 2004 9:06 am ]
Tytuł: 

AMG pisze:
kubol pisze:
moze tez, ale:
- dlaczego tylko po rozgrzaniu?


Bo jak jest zimny to chodzi na ssaniu i nie gasnie

Tylko przy końcówce, jak dochodzi do normalnych obrotów, powinien się telepać.

Co do możliwości, to przestawienie wolnych w 117 to jeden ruch ręki (najlepiej ze śrubokrętem). Podejrzewam, że w 110 jest to równie skomplikowane.

Autor:  kubol [ śr sie 11, 2004 11:30 pm ]
Tytuł: 

już ok, zapomniałem ze było grzebane przy obrotach przed remontem

Autor:  lysy2 [ pn sie 16, 2004 9:52 am ]
Tytuł: 

AMG pisze:
kubol pisze:
moze tez, ale:
- dlaczego tylko po rozgrzaniu?


Bo jak jest zimny to chodzi na ssaniu i nie gasnie


ale 280E raczej nie ma ssania [zlosnik]
tylko przez pierwsze 10 sek. po rozruchu dostaje extra dawke paliwa, a potem to ciagle tak samo...
chyba ze sie myle (u mnie w 230E tak jest na pewno)

Autor:  Antoni Janikowski [ pn sie 16, 2004 10:34 am ]
Tytuł: 

Cytuj:
ale 280E raczej nie ma ssania


Zapewne chodziło o wtrysk rozruchowy włączany takim śmiesznym czujnikiem bimetalicznym. To taki odpowiednik ssania w gaźniku

Autor:  andgor123 [ pn sie 16, 2004 5:25 pm ]
Tytuł: 

Witam ja miałem kiedyś taki problem w swoim motorze

Okazało się że wypadł wąż gumowy który jest podłączony od dołu do kolektora ssącego .
Z kolei ten wąż podłączony jest do takiej puszki plastikowej do której wchodzą trzy duże węże i jeden mały, wszystkie z podciśnieniem(bynajmniej tak mi się wydaje)
Ta puszka była pęknięta i dostawał lewe powietrze.
Wymieniłem to coś wcisnąłem wąża i git.

Też nie chiał mi zapalać i gasł na wolnych obrotach.

Dzisiaj z kolei wymieniłem pompę paliwową, która była spalona, jeździłem na gazie 7 miesięcy i nie chciał mi chodzić na wolnych .

Ruszyłem troszkę obroty i jest ok.
Możę to wystarczy.
POzdrawiam

Autor:  MercBeginner [ pn sie 16, 2004 10:43 pm ]
Tytuł: 

Zgadzam się, zobacz przewody podciśnienia czy nie są pęknięte lub odłączone.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/