MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
gaśnie na wolnych obrotach ??? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=7468 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kubol [ wt sie 10, 2004 11:12 pm ] |
Tytuł: | gaśnie na wolnych obrotach ??? |
W123, silnik M110, automat, przed remontem blacharskim i malowaniem było ok, chyba cos się rozłączyło po rozgrzaniu silnika gaśnie silnik, i na P i na D, po prostu jak zdejmę noge z gazu to gaśnie, ciśnienie spada z 2 na 1 albo mniej i gaśnie, powoduje to taką sytuację jak dziś na światłach, że jak stanąłem to nie mogłem ruszyć - ja na D a on gaśnie, musiałem go mocno rozkręcić na obrotach, szybko na D i szybko gaz, żeby nie zgasł ![]() pewno gdzieś jakiś przewód od podciśnienia wypadł tylko gdzie? ??? |
Autor: | AMG [ wt sie 10, 2004 11:15 pm ] |
Tytuł: | Re: gaśnie na wolnych obrotach ??? |
A moze poprostu wolne obroty sa za niskie ?? |
Autor: | kubol [ wt sie 10, 2004 11:38 pm ] |
Tytuł: | |
moze tez, ale: - dlaczego tylko po rozgrzaniu? - dlaczego przed remontem nie a teraz tak, nic nie było grzebane przy silniku? |
Autor: | AMG [ śr sie 11, 2004 8:59 am ] |
Tytuł: | |
kubol pisze: moze tez, ale:
- dlaczego tylko po rozgrzaniu? Bo jak jest zimny to chodzi na ssaniu i nie gasnie |
Autor: | Wookee [ śr sie 11, 2004 9:06 am ] |
Tytuł: | |
AMG pisze: kubol pisze: moze tez, ale: - dlaczego tylko po rozgrzaniu? Bo jak jest zimny to chodzi na ssaniu i nie gasnie Tylko przy końcówce, jak dochodzi do normalnych obrotów, powinien się telepać. Co do możliwości, to przestawienie wolnych w 117 to jeden ruch ręki (najlepiej ze śrubokrętem). Podejrzewam, że w 110 jest to równie skomplikowane. |
Autor: | kubol [ śr sie 11, 2004 11:30 pm ] |
Tytuł: | |
już ok, zapomniałem ze było grzebane przy obrotach przed remontem |
Autor: | lysy2 [ pn sie 16, 2004 9:52 am ] |
Tytuł: | |
AMG pisze: kubol pisze: moze tez, ale: - dlaczego tylko po rozgrzaniu? Bo jak jest zimny to chodzi na ssaniu i nie gasnie ale 280E raczej nie ma ssania ![]() tylko przez pierwsze 10 sek. po rozruchu dostaje extra dawke paliwa, a potem to ciagle tak samo... chyba ze sie myle (u mnie w 230E tak jest na pewno) |
Autor: | Antoni Janikowski [ pn sie 16, 2004 10:34 am ] |
Tytuł: | |
Cytuj: ale 280E raczej nie ma ssania
Zapewne chodziło o wtrysk rozruchowy włączany takim śmiesznym czujnikiem bimetalicznym. To taki odpowiednik ssania w gaźniku |
Autor: | andgor123 [ pn sie 16, 2004 5:25 pm ] |
Tytuł: | |
Witam ja miałem kiedyś taki problem w swoim motorze Okazało się że wypadł wąż gumowy który jest podłączony od dołu do kolektora ssącego . Z kolei ten wąż podłączony jest do takiej puszki plastikowej do której wchodzą trzy duże węże i jeden mały, wszystkie z podciśnieniem(bynajmniej tak mi się wydaje) Ta puszka była pęknięta i dostawał lewe powietrze. Wymieniłem to coś wcisnąłem wąża i git. Też nie chiał mi zapalać i gasł na wolnych obrotach. Dzisiaj z kolei wymieniłem pompę paliwową, która była spalona, jeździłem na gazie 7 miesięcy i nie chciał mi chodzić na wolnych . Ruszyłem troszkę obroty i jest ok. Możę to wystarczy. POzdrawiam |
Autor: | MercBeginner [ pn sie 16, 2004 10:43 pm ] |
Tytuł: | |
Zgadzam się, zobacz przewody podciśnienia czy nie są pęknięte lub odłączone. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |