MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Prace nad zawieszeniem (fotki) https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=7540 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | arbies [ sob sie 14, 2004 11:18 pm ] |
Tytuł: | Prace nad zawieszeniem (fotki) |
Witam, ostatnio odwiedziłem fachowca, który to zajął się moim zawieszeniem. Widać, że prace posuwają się w tempie zadowalającym. Na tym etapie poszczególne elementy są już wypiaskowane i pomalowane podkładem. Później jeszcze pokrycie farbą poliuretanową, zamontowanie łożysk, poduszek, tulei... i montaż w aucie ![]() mocowania przewodów hamulcowych i elementy zawieszenia przedniego przygotowane do cynkowania: A ta poduszka chyba do wymiany,co? A tu komletny zestaw przewodów skrzyni automatycznej z mojego czerwonego dawcy - gotowy do cynkowania ![]() Widzimy porównanie dwóch wałów od automata i manuala. Dla niewtajemniczonych ten krótszy jest od automata. Pozdrawiam Arbies |
Autor: | Antoni Janikowski [ sob sie 14, 2004 11:22 pm ] |
Tytuł: | |
No proszę! A ta farba poliuretanowa to posiada jakieś specyficzne właściwości? Ze sprężyn nie spadnie? |
Autor: | arbies [ sob sie 14, 2004 11:39 pm ] |
Tytuł: | |
Zachowuje dobre właściwości elestyczne, co dodatkowo ją chroni przed uderzeniami podczas jazdy np. kamieni. |
Autor: | wojz [ ndz sie 15, 2004 3:16 pm ] |
Tytuł: | |
Te ocynkowane elementy będziesz jeszcze potem malował? |
Autor: | arbies [ pn sie 16, 2004 3:29 pm ] |
Tytuł: | |
wojz pisze: Te ocynkowane elementy będziesz jeszcze potem malował?
Po co?. Cynkowane ma zabezpieczyć dany element przed korozją i to jest gówny cel operacji. Można dodatkowao poddać je procesowi pasywacji w różnych kolorach, w moim przypadku żółtej tak jak jest to oryginalnie w MB. Pasywacja oprócz właściwości koloryzujących ponoć utwardza powierzchnię metalu. |
Autor: | wojz [ pn sie 16, 2004 5:34 pm ] |
Tytuł: | |
arbies pisze: wojz pisze: Te ocynkowane elementy będziesz jeszcze potem malował? Po co?. Cynkowane ma zabezpieczyć dany element przed korozją i to jest gówny cel operacji.(...) Hmmm, w kontakcie wodą czy ogólnie z wilgocią tak, ale... ocynk + sól i robi się ogniwo. Rdzewieje szybciej niż zwykła stal. Wrzuć ocynkowaną nakrętkę do wody z solą (dla przyspieszenia zrób duże stężenie ![]() |
Autor: | PK2 [ pn sie 16, 2004 5:48 pm ] |
Tytuł: | |
wojz pisze: Hmmm, w kontakcie wodą czy ogólnie z wilgocią tak, ale... ocynk + sól i robi się ogniwo. Rdzewieje szybciej niż zwykła stal. Wrzuć ocynkowaną nakrętkę do wody z solą (dla przyspieszenia zrób duże stężenie
![]() Jeździć po soli samochodem po TAKIM remoncie... ? Ale po co? ![]() Pozdrawiam. |
Autor: | Idzik [ pn sie 16, 2004 5:52 pm ] |
Tytuł: | |
Też bym w zimie nie wyjechał z garażu po takiej robocie... |
Autor: | wojz [ pn sie 16, 2004 5:57 pm ] |
Tytuł: | |
Nie o wyjeżdżanie tu chodzi przecież, Panowie. Swoją drogą, zimą to nawet swoim nie jeżdzę ![]() |
Autor: | Wookee [ pn sie 16, 2004 7:58 pm ] |
Tytuł: | |
wojz pisze: arbies pisze: wojz pisze: Te ocynkowane elementy będziesz jeszcze potem malował? Po co?. Cynkowane ma zabezpieczyć dany element przed korozją i to jest gówny cel operacji.(...) Hmmm, w kontakcie wodą czy ogólnie z wilgocią tak, ale... ocynk + sól i robi się ogniwo. Rdzewieje szybciej niż zwykła stal. Wrzuć ocynkowaną nakrętkę do wody z solą (dla przyspieszenia zrób duże stężenie ![]() No coś się tu nie zgadza. 1. nawet jak jest ogniwo, to idea jest taka, że zjada cynk a nie stal 2. różne gatunki stali nieocynkowanej też tworzą ogniwa (chyba, że ktos ma kompletne blachy z fabryki ![]() 3. stęzona sól wcale nie przewodzi lepiej od rozcieńczonej - powyżej pewenej ilości wręcz gorzej Inna rzecz, że po takiej pracy, to tylko w ramki i na ścianę ![]() |
Autor: | arbies [ pn sie 16, 2004 11:28 pm ] |
Tytuł: | |
PK2 pisze: wojz pisze: Hmmm, w kontakcie wodą czy ogólnie z wilgocią tak, ale... ocynk + sól i robi się ogniwo. Rdzewieje szybciej niż zwykła stal. Wrzuć ocynkowaną nakrętkę do wody z solą (dla przyspieszenia zrób duże stężenie ![]() Jeździć po soli samochodem po TAKIM remoncie... ? Ale po co? ![]() Pozdrawiam. O nie! Za te pieniądze, które w niego zainwestowałem musi trochę się wysilić. Napewno pojedzie na fajne wakcje, gdzie zmierzy się z temp. +45 C a i zimą nie oszczędzę mu przyjemności zakręcenia rozrusznikiem przy -20C ![]() Marzy mi się rajd Paryż-Moskwa-Pekin ![]() ![]() |
Autor: | Merc W107 [ czw sie 19, 2004 1:09 am ] |
Tytuł: | |
A moze tak : 1. http://mackuz.bolinko.org/is/img4/10928 ... 0_1512.jpg 2. http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1092869365_SL_6.jpg 3. http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1092869516_SL_12.jpg 4. http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1092870409_SL_13.jpg Na zdjeciach jednostka napedowa 350 z modelu W107R |
Autor: | and6412 [ czw sie 19, 2004 12:45 pm ] |
Tytuł: | |
![]() ![]() ![]() ![]() PS. Sorry za CapsLock, ale nie zaóważyłem i nie chciało mi się pisać jeszcze raz ![]() |
Autor: | kruszyn [ pt sie 20, 2004 11:27 am ] |
Tytuł: | |
nie przjemuj sie u mnie nie bylo najgorzej ale tez sobie pluje w borde ze tego nie zrobilem o wiele lepiej i dokladniej ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |