MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Zatrułem kombiaka!!!!!!! https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=7954 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | MMM [ czw wrz 09, 2004 9:53 pm ] |
Tytuł: | Zatrułem kombiaka!!!!!!! |
Zagazowałem swojego sprzęta. Mam w związku z tym jedno pytanie. Ile kosztuje kopułka do 230E z 1992r? Czy są jacyś producenci tego sprzętu których należy unikać lub czy są jacyś szczególnie polecani (chodzi o zamienniki), czy nie ma to specjalnego znaczenia? |
Autor: | Pszczola [ czw wrz 09, 2004 10:45 pm ] |
Tytuł: | |
ok 150 zł ale co do firmy to ci nie powiem - moze Bosch ??? |
Autor: | adi [ czw wrz 09, 2004 11:10 pm ] |
Tytuł: | |
EPS poniżej 100zł Bosch prawie dwa razy tyle. Są 2 rodzaje kopułek więc dokładnej ceny nie podaje. |
Autor: | MMM [ pt wrz 10, 2004 9:56 am ] |
Tytuł: | kopułka |
Z tego co się orientowałem są trzy firmy: EPS - 88PLN Beru - 146PLN Bosch - ???PLN Która firma robi najlepsze pod względem jakości do ceny? |
Autor: | Piotr Pawlak [ pt wrz 10, 2004 1:22 pm ] |
Tytuł: | Beru |
wybierz Beru ja w swoim kiedyś byłym 123 230E kupiłem właśnie taką kopułkę po trefnej Boschowskiej która miała przebicia! mój typ to Beru!!! |
Autor: | Antoni Janikowski [ pt wrz 10, 2004 5:11 pm ] |
Tytuł: | |
Ja mam Boscha, ale kupiłbym BERU (widzę na codziń reklamacje Bosch'a) Jakieś fotki gazowni? Jak się sprawuje? Zgazowałem parę M102 i wszystkie chodziły na LPG bez zarzutu. |
Autor: | MMM [ pt wrz 10, 2004 6:57 pm ] |
Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: Ja mam Boscha, ale kupiłbym BERU (widzę na codziń reklamacje Bosch'a)
OK, kupię Beru. Jakieś fotki gazowni? Jak się sprawuje? Zgazowałem parę M102 i wszystkie chodziły na LPG bez zarzutu. Reduktor i reszta http://mackuz.bolinko.org/is/img4/10948 ... G_2802.jpg http://mackuz.bolinko.org/is/img4/10948 ... G_2804.jpg Komputer http://mackuz.bolinko.org/is/img4/10948 ... G_2803.jpg Atuator http://mackuz.bolinko.org/is/img4/10948 ... G_2805.jpg Lepiej dmuchać na zimne niż później ma być gorąco w zimowy, deszczowy dzień ![]() http://mackuz.bolinko.org/is/img4/10948 ... G_2806.jpg No i butla w kółko... http://mackuz.bolinko.org/is/img4/10948 ... G_2807.jpg |
Autor: | Antoni Janikowski [ pt wrz 10, 2004 9:25 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Lepiej dmuchać na zimne niż później ma być gorąco w zimowy, deszczowy dzień )))))))))))
Śmieszne historie opowiadasz ![]() ![]() ![]() ![]() Radziłbym ci załozyć reduktor zwężkę i puścić wąż jak najkrócej czyli po silniku (nieładnie wygląda ale najlepiej działa). A jaki tam siedzi ten sterownik od gazu bo nie widzę(typ, marka) |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pt wrz 10, 2004 10:52 pm ] |
Tytuł: | |
Nie to zebym sie nasmiewał al ete gwizdki przeciwstrzałowe to są zamocowane niesamowicie-Profesjonalna robota.Ja takiemu gazownikowi co montuje gwizdki nie ufał-to jakby sie przyznał ze cos jest nie tak i bedzie strzelac ![]() |
Autor: | MMM [ pt wrz 10, 2004 11:49 pm ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: Nie to zebym sie nasmiewał al ete gwizdki przeciwstrzałowe to są zamocowane niesamowicie-Profesjonalna robota.Ja takiemu gazownikowi co montuje gwizdki nie ufał-to jakby sie przyznał ze cos jest nie tak i bedzie strzelac
![]() ![]() Ten gazownik założył już ze 100 (słownie sto), jak nie więcej instalacji do MB i wszystkie jeżdżą bez problemu. A te gwizdki to taka dodatkowa opcja zaproponowana przez niego, ale niekonieczna. Ja nasłuchałem się na różnych forach ![]() Gwizdki są zamontowane na moje życzenie. PS. Jak na razie mój MB jeździ bez żadnych problemów, ale moglibyście mi poradzić jak jeździć i co wymieniać lub jak nie jeździć żeby było OK. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Antoni Janikowski [ sob wrz 11, 2004 8:14 am ] |
Tytuł: | |
Pierwsza dobra rada to: zawsze odpalaj na benzynie. Druga dobra rada to: zimny silinik rozgrzej do jakiś 60 stopni na benzynie. 3 : nie dopuszczaj do sytuacji żebyś jechał na resztce gazu bo wtedy może kichnąć 4: nie kupuj innych świec jak NGK 5:przewody WN najlepiej Beru albo NGK-żadne inne 6:jak będzie gasł po ostrym hamowaniu to zamontuj stabilizator minimum(to ci wytłumaczę) 7:sprawna sonda lambda gwarantuje poprawną pracę gazu, jej usterka może doprowadzić do uszkodzenia motoru, np. praca na ubogiej mieszance i wypalenie zaworów- kontroluj sondę co jakiś czas(też ci wytłumaczę) P.S. szczerze mówiąc to gwizdki nie wiele pomagają w Mesiu najaczęściej gnie Drossenklappe i po rzepływomierzu.Poza tym jest już jeden naturalny gwizdek-przewód gumowy od nastawnika wonych obrotów-wylatuje. o ile dobrze pamiętam to nie wolno montować butli toroidalnych w ten sposób-powodzenia na przeglądach ![]() ![]() |
Autor: | JareG [ sob wrz 11, 2004 12:13 pm ] |
Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: (...)o ile dobrze pamiętam to nie wolno montować butli toroidalnych w ten sposób-powodzenia na przeglądach
![]() ![]() 1. Na przegladach facet sprawdza zazwyczaj, czy butla ma jest waznosc. No i sprawdza szczelnosc instalacji. Reszta to sprawa Wydzialu Kom. - jesli dali papiery, znaczy wsio jest OK 2. Sa toroidalne butle montowane w pion - od niecalego roku mniej wiecej. Ino cena zabojcza - 700-800 zl za taka 45l |
Autor: | MMM [ sob wrz 11, 2004 4:35 pm ] |
Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: Pierwsza dobra rada to: zawsze odpalaj na benzynie. . Zawsze tak robiłem i będę tak robił Antoni Janikowski pisze: Druga dobra rada to: zimny silinik rozgrzej do jakiś 60 stopni na benzynie.. Zawsze tak robiłem i będę tak robił Antoni Janikowski pisze: 3 : nie dopuszczaj do sytuacji żebyś jechał na resztce gazu bo wtedy może kichnąć. Tego nie robiłem, ale będę tak robił Antoni Janikowski pisze: 4: nie kupuj innych świec jak NGK. To dobra rada Antoni Janikowski pisze: 5:przewody WN najlepiej Beru albo NGK-żadne inne. W gazowni zalecili mi tylko osprzęt BERU. Antoni Janikowski pisze: 6:jak będzie gasł po ostrym hamowaniu to zamontuj stabilizator minimum (to ci wytłumaczę). Na razie nie gaśnie Antoni Janikowski pisze: 7:sprawna sonda lambda gwarantuje poprawną pracę gazu, jej usterka może doprowadzić do uszkodzenia motoru, np. praca na ubogiej mieszance i wypalenie zaworów- kontroluj sondę co jakiś czas(też ci wytłumaczę). Sonda jest sprawna Antoni Janikowski pisze: P.S. szczerze mówiąc to gwizdki nie wiele pomagają w Mesiu najaczęściej gnie Drossenklappe i po rzepływomierzu.Poza tym jest już jeden naturalny gwizdek-przewód gumowy od nastawnika wonych obrotów-wylatuje.. Ktoś podpowiedział mi, że pomagają, więc zamontowałem. Antoni Janikowski pisze: o ile dobrze pamiętam to nie wolno montować butli toroidalnych w ten sposób-powodzenia na przeglądach
![]() ![]() Można montować i nie ma problemów. |
Autor: | Antoni Janikowski [ sob wrz 11, 2004 10:28 pm ] |
Tytuł: | |
.Problemów możesz nie mieć , ale butle toroidalne mają leżeć a nie stać! Ze względów bezpieczeństwa a także smrodu we wnętrzu ![]() |
Autor: | JareG [ ndz wrz 12, 2004 1:54 pm ] |
Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: .Problemów możesz nie mieć , ale butle toroidalne mają leżeć a nie stać! Ze względów bezpieczeństwa a także smrodu we wnętrzu
![]() To dlaczego sa takowe (pionowe) w normalnej sprzedazy..? ![]() Jak wstawie M104 do kombiaka, to mam zamiar taka pionowa butle zapodac, coby ladnie wsio wygladalo. |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |