MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

problem ze ssaniem
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=8449
Strona 1 z 1

Autor:  Mateusz [ pt paź 15, 2004 6:17 pm ]
Tytuł:  problem ze ssaniem

mam taki mały problem,jak zdjąć wysokie obroty ze ssania bo ma około 1600obr. i wyje jak holera :x ,albo odłączyc je całkiem,jest to silnik m110 na wtrysku,ale jaki model to nie wiem.dzięki z góry za odpowiedzi :) a jeszcze jedno zwalnia dopiero jak sie nagrzeje przy około 70stoniach,według mnie to troche zapózno.szukałem jakiegoś czujnika temp. od tego ssania ale nie wiem gdzie on jest,być może nadaje sie do wymiany,dajcie jakieś wskazówki [oczko]

Autor:  Antoni Janikowski [ pt paź 15, 2004 10:26 pm ]
Tytuł: 

Stawiam na wyłącznik termiczno czasowy, który nie wyłącza wtrysku rozruchowego(a nie ssania!). Przykro mi ale nie pamiętam gdzie on siedzi w M110 bo mało miałem doczynienia z tymi silnikami.

Autor:  elvis [ pn paź 18, 2004 9:29 am ]
Tytuł: 

Aby być ścisłym trzeba wspomnieć, że silniki na wtrysku nie mają ssania. Maja za to regulator wolnych obrotów, odpowiedzalny również za wysokie obroty jak silnik jest zimny.
Pytanie jakie są obroty jak się nagrzeje i czy jest to automat ?

Tą temperaturą 70 stopni bym się nie przejmował, one tak mają.

Autor:  Wookee [ pn paź 18, 2004 9:58 am ]
Tytuł: 

1600 to może o jakieś 100-200 za dużo na "rozruchu", a zwolnienie koło 70°C wygląda ok.

Żeby uniknąć pomyłek - MacKuz umieścił w "Download" całą masę info o M110.

Autor:  Mateusz [ pn paź 18, 2004 4:40 pm ]
Tytuł: 

jak jest nagrzany to ma jakieś 950obr.byl to automat ,ale zmieniłem na manual,wogóle to auto jest na gazie,motor pracuje bardzo ladnie.Tylko rano jest troche hałasu jak jest zimny :x i chciałbym mu troszke te obroty zmniejszyc.

Autor:  Antoni Janikowski [ pn paź 18, 2004 5:29 pm ]
Tytuł: 

To teraz powiedz nam czy na gazie tak wyje czy na benzynie?

Panie elvis jaki tam regulator wolnych obrotów Pan widział w K-Jetronicu? To się nazywa regulator fazy nagrzewania i służy do wzbogacania mieszanki i taka jest idea działania tego ustrojstwa. W K praktycznie nie występuje ciągła regulacja wolnych obrotów jak np. w KE, gdzie juz jest nastawnik w przewodzie by-pass.

Mateusz sprawdź sobie jeszcze suwak od powietrza, też ma bimetal.

Autor:  Wookee [ pn paź 18, 2004 5:45 pm ]
Tytuł: 

Antoni Janikowski pisze:
Panie elvis jaki tam regulator wolnych obrotów Pan widział w K-Jetronicu? To się nazywa regulator fazy nagrzewania i służy do wzbogacania mieszanki i taka jest idea działania tego ustrojstwa. W K praktycznie nie występuje ciągła regulacja wolnych obrotów jak np. w KE, gdzie juz jest nastawnik w przewodzie by-pass.

Panie Antoni, ja jestem mało świadomy spraw mechanicznych, ale to brudnożółte, co tak ładnie wystaje zza rurki z "wodą", to służy u mnie do regulacji wolnych. Do obsługi rzeczonego ustrojstwa służy duży srubokręt płaski. Ja nie wiem, na jakiej zasadzie toto działa, ale działa i obroty slicznie jeżdżą w górę i w dół.

Obrazek

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/