| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| pompa paliwowa do 280 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=8452 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | kubawojtas [ pt paź 15, 2004 8:53 pm ] |
| Tytuł: | pompa paliwowa do 280 |
Czy silnik m110 z wtryskiem mechanicznym potrzebuje pompe paliwową czy sam w sobie posiada cos w rodzaju pompki i zasysa paliwko ?O ile sie nie myle w gaznikowym była pompa przy baku sterowana elektrycznie. |
|
| Autor: | Antoni Janikowski [ pt paź 15, 2004 10:21 pm ] |
| Tytuł: | |
A tutaj też jest elektryczna przy zbiorniku(pod samochodem). |
|
| Autor: | Fuuura [ pt paź 15, 2004 10:54 pm ] |
| Tytuł: | |
Na pewno jest pompa elektryczna, pod autem z prawej strony tyłu. Sam ostatnio duzoa czasu przy niej spedzilem |
|
| Autor: | kubawojtas [ pt paź 15, 2004 11:18 pm ] |
| Tytuł: | |
Miałem nadzieje na inną odpowiedz |
|
| Autor: | erio [ sob paź 16, 2004 1:52 am ] |
| Tytuł: | |
TEZ SZUKAM |
|
| Autor: | Antoni Janikowski [ sob paź 16, 2004 3:24 pm ] |
| Tytuł: | |
Chyba 800 stówek kosztowała w Boschu o ile dobrze pamiętam
|
|
| Autor: | Fuuura [ sob paź 16, 2004 7:41 pm ] |
| Tytuł: | |
Ja moge odsprzedac swoją cieknącą pompa firmy Pierburg jest tansza od Boscha, jakies 500zł kosztuje, bo szukalem dla siebie to sprawdzalem. U mnie w pracy na ofercie jednej firmy wystepuje dużo zamienników dla tej pompy. Z oferty wynika, że taka pompa byla stoswana w Audi i Fordach Escortach. Ale musiabym to jeszcze, dokładnie zweryfikowac. Niestety (albo stety) dopiero w poniedzialek bede w pracy. |
|
| Autor: | Antoni Janikowski [ sob paź 16, 2004 11:48 pm ] |
| Tytuł: | |
Takich podobnie wyglądających pomp Bosch to są dziesiątki... W Vectrach A też jest podobna, a u mnie są aż dwie. |
|
| Autor: | erio [ ndz paź 17, 2004 12:16 am ] |
| Tytuł: | |
skąd ta twoja cieknie ... jaka cena |
|
| Autor: | kubawojtas [ ndz paź 17, 2004 10:58 am ] |
| Tytuł: | |
Fuuura pisze: U mnie w pracy na ofercie jednej firmy wystepuje dużo zamienników dla tej pompy. Z oferty wynika, że taka pompa byla stoswana w Audi i Fordach Escortach. Ale musiabym to jeszcze, dokładnie zweryfikowac.
Niestety (albo stety) dopiero w poniedzialek bede w pracy. Gdybys mógł sprawdzic ten zamiennik byłbym wdzieczny.A co do pompy mam jeszcze jedno pytanko, - zasada działania,- czy pompa zaczyna pracowac po przekreceniu stacyjki?a wyłącza sie po odpaleniu silnika i wtedy wtryski juz ciągną benzynke, czy wytawarza sobie jakies tam cisnienie i sie wyłącza i włącza w momencie spadku cisnienia lub czy napiecie na pompe zwieksza sie wraz z dodaniem gazu i zaczyna nam wiecej pompuje? Pytanko miało byc jedno i brzmiec"jak działa pompa"? |
|
| Autor: | Antoni Janikowski [ ndz paź 17, 2004 11:57 am ] |
| Tytuł: | |
Pompa włącza się pop przekręceniu stacyjki, a później się wyłącza jak nie odpalasz, jak odpalasz to chodzi cały czas. Wtryski sobie ciągną paliwo? - przepraszam ale rozbawiłes mnie tym .Wtrysk to nie gaźnik.
Pompa chodzi cały czas na tych samych obrotach. Ciśnienie w K-Jetronic ustala regulator ciśnienia - jak jest za duże to paliwo wraca do zbiornika. |
|
| Autor: | Fuuura [ ndz paź 17, 2004 2:48 pm ] |
| Tytuł: | |
erio pisze: skąd ta twoja cieknie ... jaka cena Moja cieknie na połaczeniu plastiku z obudowa metalową, od stony podłączeń elektrycznych. Została uszkodzona w skutek oberwania sie srub mocujących i tarła o ziemie przez jakiś czas. Niestaty nie da sie już jej uratowac. Probowalem ją kleić wszystkimi srodkami do jakich mialem dostęp ale to nic nie dalo. W koncu zalozylem jakąś inną pompe z MB, mniejsza i z innymi podłączeniami Jednak dalo sie wszystko dopasowac i chodzi. Antoni Janikowski pisze: Pompa chodzi cały czas na tych samych obrotach. Ciśnienie w K-Jetronic ustala regulator ciśnienia - jak jest za duże to paliwo wraca do zbiornika.
Z tego wynika, że mozna zastosowac calkiem inną pompe, ktora może miec inne ciśnienie robocze a bedzie działać prawidłowo, gdyz to nie ona reguluje cisnieniem tylko ten czujnik? A tak własciwie to gdzie on się znajduje i jak mniej wiecej wygląda. Temat cisnienia mnie nurtowal przy zakladaniu mojej pompy z innego MB. |
|
| Autor: | Fuuura [ ndz paź 17, 2004 2:50 pm ] |
| Tytuł: | |
kubawojtas pisze: Fuuura pisze: U mnie w pracy na ofercie jednej firmy wystepuje dużo zamienników dla tej pompy. Z oferty wynika, że taka pompa byla stoswana w Audi i Fordach Escortach. Ale musiabym to jeszcze, dokładnie zweryfikowac. Niestety (albo stety) dopiero w poniedzialek bede w pracy. Gdybys mógł sprawdzic ten zamiennik byłbym wdzieczny. Postarm sie nie zapomniec o tym |
|
| Autor: | kubawojtas [ ndz paź 17, 2004 3:29 pm ] |
| Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: Wtrysk to nie gaźnik.
- wtyskowe potrzebują pompe a gaznikowe nie ,dobrze zrozumiałem?Bo miałem kiedys m110 gaznikowy i miał własnie pompe.Czyli gaznik tez potrzebuje pompke?A jezeli potrzebuje to pewnie tez musi byc tam czujnik cisnieniowy i czy jest taki sam jak w wtryskowych?Czy w gaznikowym problem cisnienia jest rozwiązany jeszcze inaczej? |
|
| Autor: | misiek [ ndz paź 17, 2004 6:42 pm ] |
| Tytuł: | |
Gaznikowy M110 ma pompe mechaniczna, mocowana do bloku silnika z prawej strony (od strony gaznika) z przodu. |
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|