MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
nier?wna praca silnika - czasami https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=8498 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Vesa [ pn paź 18, 2004 9:54 pm ] |
Tytuł: | nier?wna praca silnika - czasami |
Witam, jak w tytule, nie pracuje równo (czasami) , najczęściej ma problemy przy niskich obrotach. Po ręczym podkręceniu zaczyna pracować ok, czasami wystarczy lekko nacisnąć pedał gazu i po zwolnieniu i obniżeniu obrotów jest ok. - niepokoi mnie to , może powienenem zmierzyć ciśnienie na tłokach? BTW gdzie to zrobić we Wrocławiu ? A może poprostu mam defaultowe obroty na biegu jałowym za nisko ustawione i się chce tak jakby dusići dlatego nie pracuje stabilnie ? Niepokoją mnie także spaliny których jest trochę duźo i wcale nie są ciemne ![]() Od czego powineienm zacząć chcąć dojść do ładu i klekotu a nie jakiegoś biregu barana z górki (z tym mi się kojarzy ten mój silnik czasami) Moja mądra kniga pisze co następuje: silnik ma obniżoną moc, występują trudności z jego rozruchem, spaliny mają jasnobrunatną barwę, jeden z cylindrów nie pracuje lub pracuje z przerwami - zostały zanieczyszczone lub rozkalibrowane kanaliki wylotowe rozpylacza, zużycie uległ tłoczek i cylinderek, zanieczyszczone zostały wkłady filtrów, zużył się lub wadliwie działa zawór kontrolny I co na to powiecie Jaki jest koszt nowych części (tu pytanie do Adiego lub Damiana) . thx |
Autor: | MercBeginner [ pn paź 18, 2004 11:08 pm ] |
Tytuł: | |
Ja mam podobną sytuację ![]() Silnik 240D 350.000km '81 Spaliny - siwe ![]() Przy spokojnej jeździe niezauważalne w tylnym lusterku ![]() Po odpaleniu zimnego silnika przycina na jednym tłoku na jałowym biegu, po wkręceniu go na chwilę na obroty rzędu 2500obr/min jest O.K. Pali niemało - nie mniej niż 10L w mieście przy bardzo spokojnej jeździe Pali i gubi olej - 0,8L na 1000km Stuka regularnie na obrotach minimalnie wyższych niż jałowy bieg (jakby młotkiem - gdzieś w silniku) Buja znacznie silnikiem na jałowym biegu (nowe poduszki) Kiedy jest zimno wtedy pracuje równo (dopóki się nie nagrzeje) Ciśnienie oleju 2 (85 stopni) w chłodne dni (15stopni) ![]() Latem po przegonieniu spada do ok 1.6 (olej ORLEN SemiSynthetic Super ![]() Przy ostatnich przymrozkach ok -3 stopnie odpalał przy drugim obrocie. Świece ISKRA ![]() Pytanie: co może być powodem bujania silnikiem? Czy pompa wtryskowa może być powodem? Czy tylko kompresja? Pozdrawiam - Bartek |
Autor: | meanstreak [ wt paź 19, 2004 8:44 am ] |
Tytuł: | |
na mój bgiust to chyba kompresja! mam podobne objawy! czasami mnie to grzeje ale nie będe już go reanimował. mam apetyt na w124 |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |