MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
No to od jutra remontuje silnik :] https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=8517 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | jarzyna [ wt paź 19, 2004 7:15 pm ] |
Tytuł: | No to od jutra remontuje silnik :] |
Witam wszystkich wkoncu uzbieralem troche kasiory na remoncik mojej kochanki a mianowicie mb116 2,8se z racji tego ze kompletnie nie mam zaufania do mechanikow postanowilem zrobic remont sam :> i tu mam pare pytan gdzie znajde rysunki silnika m110 i dane regulacyjne ?? bede mial pewnie jeszcze duzo pytan wiec prosze o niezamykanie watku ![]() |
Autor: | Witek [ wt paź 19, 2004 7:22 pm ] |
Tytuł: | |
Nie chce zrzędzić ale zrobiłem 2 remonty silnikow i 1 skrzyni, i zawsze tego żalowalem. Za każdym razem dochodzilem do wniosku że remonty są dla milionerów:). Zawsze napotykalem się na jakieś dziwne problemy. A to głowica w rozsypce albo tłok ktory można kupić tylko w serwisie za jedyne 1000zł, pompa wody oleju, napęd rozrządu. kupa dupereli która doprowadza do tego że kupilo by się ze dwa takie silniki w niezłej kondycji. Trzymam kciuki. |
Autor: | jarzyna [ wt paź 19, 2004 7:29 pm ] |
Tytuł: | |
tak masz racje ale za kazda rossypana rzecz mechanik tez sobie policzy a moj silnik jeszcze nie jest w tragicznym stanie tylko juz jego pora a napewno pora glowicy gazik zrobil co potrafi najlepiej zepsul ;] aha mam jeszcze pytanie od czego zalezy opadanie wskaznika poziomu oleju ;] |
Autor: | Witek [ wt paź 19, 2004 7:40 pm ] |
Tytuł: | |
O co chodzi z tym wskaźnikiem? rozwiń |
Autor: | laudan [ wt paź 19, 2004 7:48 pm ] |
Tytuł: | |
Witek pisze: Nie chce zrzędzić ale zrobiłem 2 remonty silnikow i 1 skrzyni, i zawsze tego żalowalem. Za każdym razem dochodzilem do wniosku że remonty są dla milionerów:). Zawsze napotykalem się na jakieś dziwne problemy. A to głowica w rozsypce albo tłok ktory można kupić tylko w serwisie za jedyne 1000zł, pompa wody oleju, napęd rozrządu. kupa dupereli która doprowadza do tego że kupilo by się ze dwa takie silniki w niezłej kondycji. Trzymam kciuki.
Hmmm, a co rozumiesz jako remont gl. silnika. Zawsze myslalem, ze w nim sie miesci wymiana tlokow, piersicieni, sworzni, szlif, remont gl. glowicy, rozrzad, pompa oleju. Inne rzeczy to najczesciej dorazne naprawy. Inna sprawa, czy oplaca sie wchodzic w takie koszty, ale efekt obu opcji jest diametralnie rozny. |
Autor: | Witek [ wt paź 19, 2004 8:03 pm ] |
Tytuł: | |
laudan pisze: Hmmm, a co rozumiesz jako remont gl. silnika. Zawsze myslalem, ze w nim sie miesci wymiana tlokow, piersicieni, sworzni, szlif, remont gl. glowicy, rozrzad, pompa oleju. Inne rzeczy to najczesciej dorazne naprawy. Inna sprawa, czy oplaca sie wchodzic w takie koszty, ale efekt obu opcji jest diametralnie rozny.[/quote] To jest właśnie ten drażliwy temat. Pominełeś jeszcze kilka ważnych elementow, jak panewki, uszczelki, zimeringi, nieraz tulejowanie bloku. Kiedyś kolega zrobil remont silnika i za cholere nie mógł go odpalić. okazało się że pompa paliwa w międzyczasie odmowila wspolpracy. Zazwyczaj dochodzi kilka punktów extra. Ostatnio okazalo się kiedy rozebralem swoją niby zwykłą dwulitrówke że mam tłoki ktore można kupić tylko w aso za 880zł/szt. Pukający tłok zostal. ![]() |
Autor: | jarzyna [ wt paź 19, 2004 9:40 pm ] |
Tytuł: | |
Witek pisze: O co chodzi z tym wskaźnikiem? rozwiń
no gdzie jest czujnik zamontowany tego wskaznika kolo licznika i od czego jakiego mechanizmu zalezy jego polozenie;] |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |