MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 2:57 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: PALI JAK SMOK
Post: ndz paź 24, 2004 2:04 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 22, 2004 2:14 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Tarnobrzeg
NO ja mam beczusie od kilku dni a raczej smoka . Wszystko oprocz strasznego spalania narazie jest ok. Jest to 123 z silnikiem 200D.
Zabraklo mi ostatnio paliwa i doszedlem do wniosku ze pali kolo 14 litrow i to przy oswzczednej jezdzie bo predkosci nie przekraczaja 80-90 km/h w trasie a po miescie nie jezdze. Na szczescie po kilkukrotnym pomachaniu pompka odpala bez klopotow. Wiem ze nie powinienem do tego dopuscic no ale kto by sie spodziewal takiego spalania. Dzwonilem do znajmoego i mowil ze prawdopodobnie to pompa paliwowa i ze moze mi wymienic. Czy to moze byc jeszcze jakas inna przyczyna tego straszneo spalania mnie sie wydaje ze nie powinien spalac wiecej jak 8-9 literkow

Prosze o pomoc bo zamiast na renowacje mesia to bede dawal kase na ropke :(


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 24, 2004 5:23 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 28, 2002 7:43 pm
Posty: 1054
Numer GG: 3764542
Lokalizacja: Wrocław
Po pierwsze sprawdź czy gdzieś Ci paliwo nie ucieka (pęknięty przewód). Po drugie dobrze by było profilaktycznie wymienić filtry paliwowe. Zawsze przed odpaleniem musisz mu pomóc ręczną pompką?? :o

_________________
ex/8 74'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 24, 2004 6:05 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
Sprawdź jeszcze czy czy niemasz zapieczonych hamulców bo to też zwiększa zużycie paliwa

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 24, 2004 7:12 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 12, 2004 7:51 am
Posty: 502
Lokalizacja: Gdynia
na moje oko ona nie powinna wziąć więcej niż 7l. Napisz co było.

_________________
W123 2.0lpg automatic 85r


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 24, 2004 7:27 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 22, 2004 2:14 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pompka została użyta tylko jak sie zapowietrzył. Hamulce raczej nie sa zapieczone. Nie widzialem tez śladdu wycieków. A co myslicie nad wtryskami, pompa paliwowa i wtryskową ?
Za wszelkie podpowiedzi bardzo dziekuje.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 24, 2004 8:06 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
jeśli wtryski były by uszkodzone to chyba by mocno dymił, co do pompy wtryskowej to ja miałem ostatnio troche przygód- jedyna rzecz to regulator w pompie i dawkowanie paliwa- a własciciel podawał wartośc spalania na jakim poziomie? i czemu ci sie zapowietrzył? często tak masz czy moze filtry zmieniałes?

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 24, 2004 8:41 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 22, 2004 2:14 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Tzn nie wiem czy sie zapowietrzyl ale po zalaniu paliwa mial male klopoty i podpompowalem pompka i zapalil. Wlasciciel nic nie mowil bo kupilem w komisie jedyna rzecz jaka nie moglem sprawdzic to jego spalanie bo oprucz tego wszystko mnie w niej cieszy.

Moze pomoze samam regulacja i napiszcie czy do tego jest potrzebny ktos z wieksza znajomoscia czy sam moge cos ustawic, jesli tak to jak ?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 24, 2004 8:52 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
ja nieposiadam moze zbyt obszernej wiedzy na temat pomp wtryskowych ale jedno wiem - sam niereguluj chyba ze masz pompiarz na 2-gie, masz om615? u mnie Pompiarz chcial za regulacje ok150 zł- tak dla inf. a masz moze taki maly filterek paliwa? jesli masz to tak najłatwiej sprawdzic czy łapie oddech- bo moze masz gdzies układ nieszczelny- a wskaznik paliwa dziala ok?

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 24, 2004 8:56 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 22, 2004 2:14 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Napewno nie dziala perfekcyjnie ale jak zalalem 14 literkow to przejechalem dokladnie 107 km. Co do filterka to chyba nima , ale mnie glownie chodzi o problem duzego spalania.

Aha do czego jeszcze sluzy ciegno ktorym odpalam samochod bo gdy ciagne do siebie to nagrzewam swiece i odpalam a obracajac nim co powoduje ?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 24, 2004 9:00 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
a obracając spowodujesz odkręcenie tego przyrządu :roll:

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 24, 2004 9:05 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 22, 2004 2:14 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Aha :) A czy moze byc przykry powod takiego spalania przez zurzyty silnik ? I co proponujecie bym z tym fantem zrobil.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 24, 2004 9:28 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Lesiek pisze:
Aha do czego jeszcze sluzy ciegno ktorym odpalam samochod bo gdy ciagne do siebie to nagrzewam swiece i odpalam a obracajac nim co powoduje ?


Obrocenie nim spowoduje wlaczenie ssania ??? Nie mam doswiadczenia w tym, u nas jest troche inaczej rozwiazane, ale z tego co wiem to po obroceniu wlaczasz ssanie.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 24, 2004 9:51 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 21, 2004 11:00 am
Posty: 464
Pokrętełko za kierownicą dodaje trochę gazu, zwiększa wolne obroty, a powyżej nich nie ma już znaczenia.
Może ucieka ci paliwo w taki sposób, że tego nie zauważyłeś - gdzieś spod samochodu, bo jak się leje w komorze silnika, to łatwo zauważyć (przynajmniej po podniesieniu maski). Może lać się z przewodu powrotnego, zamiast grzecznie wracac do zbiornika. Dwa miesiące temu straciłem w ten sposób 1/4 zbiornika na 50 km.
Może to banalne, co piszę, ale zobacz, czy pod autem nie ma kałuży - tylko niech postoi przez jakiś czas z włączonym silnikiem (na moje oko to może zrobić różnicę - jak paliwo nie jest pompowane, to może nie ma przecieku?).
Hamulce - gdyby był problem raczej wyczułbyś to w osiągach, ale na wszelaki spróbuj postawić auto na luzie na lekkiej górce i zobaczyć, jak się stacza.
Pompa wtryskowa? Hm, pewnie by jakoś dymił, albo co...
Powodzenia w uzdrawianiu.
Słuchaj, a może twoja MB ma jakieś kosmiczne osiągi w zamian za taką konsumpcję? Ile ma do setki, tylko szczerze?... :)
Przemek

_________________
Przemek
Ex: 123 240D, Volvo 945 D24TIC, Opel Monterey 3,1D, John Deere 2140 (1986)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 24, 2004 10:01 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 28, 2002 7:43 pm
Posty: 1054
Numer GG: 3764542
Lokalizacja: Wrocław
Jakbyś miał coś nie tak z wtryskami lub samą pompą to najprawdopodobniej kopciłby mocno lub jego praca była daleka od ideału. Tak mi się przypomniało. Sprawdź filtr powietrza - może jest zapchany...

_________________
ex/8 74'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 24, 2004 11:08 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 22, 2004 2:14 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Osiagi :) no jak na 200 D to znajomi mowili mi ze dosc dobrze sie zbiera :) Hamulec raczej nie blokuje bo na luzie super sie toczy. Co do dymienia wydaje mi sie ze jest bialy dym czasami jak zmieniam bieg do bucha biala para. kuzwa zobacze jeszcze raz co do przeciekow moze czegos nie zauwazylem. Mam nadzieje ze z tym sobie szybko poradze.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl