MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 2:57 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr paź 27, 2004 9:03 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 12, 2004 8:02 am
Posty: 1054
Lokalizacja: DST JO80MU
Witka,

musze wymienic przednie klocki w w123t. Wszystko pieknie i ladnie. Okazalo sie, ze wystepuja w 2 grubosciach. Roznica podobno prawie 2x.

Pytanie - jak rozpoznac po zacisku ktory typ pasuje? Co dokladnie wymiarowac?

Pozdro

_________________
Pozdrawiam Qzyn

s123 240TD - 6.X.82; Taigabeige Drobinka

http://www.nanoelektrody.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 27, 2004 9:10 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 12, 2004 7:51 am
Posty: 502
Lokalizacja: Gdynia
musisz dowiedzieć się czy masz atf czy bdx, w pierwszym klocki usztywnione są sprężyną z płaskownika, w drugim dwiema sprężynkami z drutu. Te informacje powinny ci wystarczyć do zakupu właściwych.

_________________
W123 2.0lpg automatic 85r


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 27, 2004 9:11 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 15, 2002 1:00 am
Posty: 3709
Lokalizacja: Szczecin
Siema!
A czy przypadkiem nie jest tak ze:
do rocznika: 1979.07 jest grubość 15,0 mm

a

od rocznika: 1979.08 jest grubość 17,5 mm

?

_________________
Pozdrowki
adi
W Polsce sprzedaje się tylko godność i wódka


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 27, 2004 9:13 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 12, 2004 8:02 am
Posty: 1054
Lokalizacja: DST JO80MU
Nie mam pojecia. W Zatoce pytali o rok, podalem '84 i mali w reku.
Adi, masz chiba racje. Sprawdze jak to jeszcze po kolkiem wyglada.

_________________
Pozdrawiam Qzyn

s123 240TD - 6.X.82; Taigabeige Drobinka

http://www.nanoelektrody.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 27, 2004 9:18 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 12, 2004 7:51 am
Posty: 502
Lokalizacja: Gdynia
adi pisze:
A czy przypadkiem nie jest tak ze:
do rocznika: 1979.07 jest grubość 15,0 mm

a

od rocznika: 1979.08 jest grubość 17,5 mm

?


Pewnie i tak, ale myśle że kolega wie ktory ma rocznik, :)

_________________
W123 2.0lpg automatic 85r


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 27, 2004 9:26 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 12, 2004 8:02 am
Posty: 1054
Lokalizacja: DST JO80MU
Witek pisze:
adi pisze:
A czy przypadkiem nie jest tak ze:
do rocznika: 1979.07 jest grubość 15,0 mm

a

od rocznika: 1979.08 jest grubość 17,5 mm

?


Pewnie i tak, ale myśle że kolega wie ktory ma rocznik, :)


Krucy, nie powiem jaki "sprzedawca" miesza mi we lbie i nie chce sprzedac klockow...

Roczni '84 - i wszystko jasne

_________________
Pozdrawiam Qzyn

s123 240TD - 6.X.82; Taigabeige Drobinka

http://www.nanoelektrody.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 28, 2004 1:35 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Po VIN'ie wszystko się wyjaśni.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 28, 2004 5:44 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 15, 2002 1:00 am
Posty: 3709
Lokalizacja: Szczecin
Bukol pisze:
Po VIN'ie wszystko się wyjaśni.


No jasne... ale vin musi byc prawidlowy [oczko]

_________________
Pozdrowki

adi

W Polsce sprzedaje się tylko godność i wódka


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 28, 2004 5:47 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
adi pisze:
Bukol pisze:
Po VIN'ie wszystko się wyjaśni.


No jasne... ale vin musi byc prawidlowy [oczko]

Na fakt [hehe] u nas to nie jest takie oczywiste. Ale jest to jeden z licznych powodów, dla których zawsze rozmowę ze sprzedawcą lub oględziny zaczynam od VIN'u. Nie lubię potem takich niespodzianek. Tak jak w wątku o sprężynach, dokładnie to samo.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 28, 2004 7:17 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Sam VIN może nie wystarczyć...

Robiłem ostatnio wszystkie zaciski i okazało się że z przodu mam jeden zacisk Bendixa, a drugi ATE (na cieńsze klocuchy).
Wywaliłem oba i założyłem dwa ATE na grubsze klocki + nowe tarcze ATE :) Hamuje jak żyleta. Nic nie piszczy (bałem się że będzie).

Pozdrawiam - Bartek

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl