| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Nowe serduszko https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=8726 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | Stomek [ sob paź 30, 2004 5:24 pm ] |
| Tytuł: | Nowe serduszko |
Dzis zakupiłem drugi silnik do mojej w123. Złapałem gościa o 7.00 rano to tylko skrzynie odpiął, a cały osprzęt został, łącznie z pompką nivo. Przywiozłem na warsztat, sprawdziłem na "stanowisku testowym", pomierzyłem cisn. spreżania- wszystko ok, pierwszy ma 12, reszta 13 atm
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/10991 ... c00059.jpg Niezłe "stanowisko testowe", co?
|
|
| Autor: | Darius [ sob paź 30, 2004 5:53 pm ] |
| Tytuł: | |
Ja od swojej c360 miałem powieszony na lince fajnie się kiwal jak "dodawałem gazu". ale silniczek wygląda bardzo ładnie równo pracuje? |
|
| Autor: | Antoni Janikowski [ ndz paź 31, 2004 11:37 am ] |
| Tytuł: | |
U kolegi był cały przód od W123 bez błotnikówi pasa do tego przyspawane zegary i stacyjka do odpalania silników z Reichu.
Kiedys z innym kolegą odpalaliśmy silniki od Komarków i WSK na podłodze w piwnicy u nas w bloku, to był dopiero hardkor!!!!!!
|
|
| Autor: | Stomek [ pt lis 19, 2004 7:15 pm ] |
| Tytuł: | |
Przy montowaniu silnika do auta okazało się, że jest to silnik po wymianie w serwisie MB, więc ma mniej przejechane niż myślałem Silnik ma oryginalną tabliczke przynitowaną z serwisu. Nie ma numerów nabitych na miejscu gdzie powinny, jest tam tylko 102.
I teraz nie nie wiem jak wygląda pierwsza rejestracja auta z takim silnikiem? |
|
| Autor: | _me: how_ [ pt lis 19, 2004 7:31 pm ] |
| Tytuł: | |
Stomek pisze: Przy montowaniu silnika do auta okazało się, że jest to silnik po wymianie w serwisie MB, więc ma mniej przejechane niż myślałem
Silnik ma oryginalną tabliczke przynitowaną z serwisu. Nie ma numerów nabitych na miejscu gdzie powinny, jest tam tylko 102. I teraz nie nie wiem jak wygląda pierwsza rejestracja auta z takim silnikiem? Heyah! To ja mam w Teku taką samą sytuację. Ale nie mogliśmy znaleźć tabliczki. Gdzie jest u Ciebie & jaka jest jej treść?? Ocliłem silnik robiąc wcześniej papier u tego, który "zna się na rzeczy" i bierze 100. Wpisane jest: nr silnika 102 .
I niech ktoś powie, że Halama ze zdjęcia z Pszczołą jest śmieszniejszy...
|
|
| Autor: | kubol [ pt lis 19, 2004 7:44 pm ] |
| Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: Kiedys z innym kolegą odpalaliśmy silniki od Komarków i WSK na podłodze w piwnicy u nas w bloku, to był dopiero hardkor!!!!!!
![]() to wyobraź sobie co się działo u kolegi w garażu jak odpalaliśmy silnik jakiegoś ruska (K-750 czy M-72, zresztą to wsio ryba) podczas remontu motocykla (cały rozebrany) bez żadnego wydechu - z tych dziur po bokach szedł normalnie ogień a jego babcia, która normalnie jest głucha, podbiegła do okna w kuchni zobaczyć co się dzieje!! może była wrażliwa na wibracje
|
|
| Autor: | Stomek [ sob lis 20, 2004 1:00 am ] |
| Tytuł: | |
(me: how) pisze: Heyah! To ja mam w Teku taką samą sytuację. Ale nie mogliśmy znaleźć tabliczki. Gdzie jest u Ciebie & jaka jest jej treść?? Ocliłem silnik robiąc wcześniej papier u tego, który "zna się na rzeczy" i bierze 100. Wpisane jest: nr silnika 102 .I niech ktoś powie, że Halama ze zdjęcia z Pszczołą jest śmieszniejszy... ![]() To ja poproszę tego, który zna się na rzeczy" i będę też miał nr 102 . A tabliczka jest od strony kolektora wydechowego z tyły silnika przy misce olejowej. Są tam jakies numery, ale nie pamiętam dokładnie, jutro zrobię fotkę, a silnik ten też pochodzi z Teka.
|
|
| Autor: | Stomek [ śr sty 12, 2005 3:37 pm ] |
| Tytuł: | |
I w końcu odbyłem dziś rano pierwszą jazdę próbną w drodze z domu na warsztat. Pobudziłem przy okazji wszystkich spiących sąsiadów, bo tłumików praktycznie brak (6 lat postoju). Mimo, że minęło już parę godzin, nadal banan nie może zejść z mojej facjaty . Niespodziewałem się takiej jazdy po 123. Zawieszenie jak nówka, amortyzatory po 90%, automacik przerzuca biegi niezauważalnie, to wspomaganie z mb jest bezkonkurencyjne. Po prostu rewelacja. A jak jeszcze trafią nowe tłumiki i pojedzie na regulacje- następna choraba z której nie zamierzam się leczyć |
|
| Autor: | _me: how_ [ śr sty 12, 2005 4:54 pm ] |
| Tytuł: | |
Stomek pisze: Mimo, że minęło już parę godzin, nadal banan nie może zejść z mojej facjaty
. Niespodziewałem się takiej jazdy po 123. Zawieszenie jak nówka, amortyzatory po 90%, automacik przerzuca biegi niezauważalnie, to wspomaganie z mb jest bezkonkurencyjne. Po prostu rewelacja. A jak jeszcze trafią nowe tłumiki i pojedzie na regulacje- następna choraba z której nie zamierzam się leczyć Ktoś chciał Omegę B??
|
|
| Autor: | MERCEDES 4 EVER [ śr sty 12, 2005 5:36 pm ] |
| Tytuł: | |
dobre osiagi 230 E to zasługa wysokiego momentu obrotowego (205 Nm) czyli tyle co w 1,9TDI 90 km czyli jak na benzyne i lata konstrukcji rewelacja! |
|
| Autor: | Stomek [ czw sty 13, 2005 1:02 am ] |
| Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: dobre osiagi 230 E to zasługa wysokiego momentu obrotowego (205 Nm) czyli tyle co w 1,9TDI 90 km czyli jak na benzyne i lata konstrukcji rewelacja!
Zawsze jeździłem 123 z dieslem i nie narzekałem na osiągi. Ale nie spodziewałem się takiej jazdy po 230E- lekkie dotknięcie pedału gazu i czuć, że chce jechać. Drugi dzień się zaczął, a banan dalej nie ustąpił
|
|
| Autor: | JareG [ czw sty 13, 2005 8:25 am ] |
| Tytuł: | |
Stomek pisze: (..) nie spodziewałem się takiej jazdy po 230E- lekkie dotknięcie pedału gazu i czuć, że chce jechać. No to zmien se R4 na R6.. [ok]Cytuj: Drugi dzień się zaczął, a banan dalej nie ustąpił
![]() .. a banana bedziesz mial na trwale
|
|
| Autor: | erio [ czw sty 13, 2005 9:59 am ] |
| Tytuł: | |
Dokłądnie jak pisze JareG spróbuj 280E a zobaczysz potęgę ścigalem sie niedawno na światlach z w123 230E ... po 100 metrach był 2 długości za mną, tego dnia ostatecznie zaakceptowałem spalanie CZOŁGU PS. Jechałem na LPG wiec nie ciągnołem go tak wysoko jak ciągnę go na benzynie Nie przejmuj sie ... oprócz w123 230E wsród moich trofeów znajdują się: Skoda Superb 2.8 V6 Golf 4 TDI 110 KM |
|
| Autor: | Wookee [ czw sty 13, 2005 10:30 am ] |
| Tytuł: | |
Jka to szło? "Cztery gary do kosiary."? R6 albo V8 i zaczynamy jeździć na prawdę
|
|
| Autor: | Stomek [ czw sty 13, 2005 12:30 pm ] |
| Tytuł: | |
JareG pisze: No to zmien se R4 na R6..
Nie muszę zmieniać tylko cierpliwie poczekać jak Sebi skończy wóz serwisowy- tam jest M180, ale coś czuję, że będzie mi automata brakować. |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|