MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 2:57 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn lis 01, 2004 10:14 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 30, 2004 10:51 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Gdynia
WITAM

Mam problem z przerywaczem od kierunkowskazów.
Nie zawsze , ale czasami po dwóch mrógnięciach zatrzymuje się , a dokładniej kierunek pali się ciągle.
Gdzieś czytałem o możliwości naprawy ale nie wiem gdzie co i jak bo elektykiem to ja nie jestem.

POZDROWIENIA

_________________
W123-230E


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 01, 2004 10:26 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 28, 2004 3:18 pm
Posty: 810
Lokalizacja: bytom
przerywacz jest pod plastikie kolo lewarka zmiany biegów wyciąg go zdejmij obudowe i zobacz w jakim stanie są styki czy sie nie kleją , nie są przypalone czy blaszki zworek nie popękały

_________________
W 123 300D 82r R.I.P
w 123 280 E błękit metalic 80r
volvo 460 96 fajnie śmiga
koń jaki jest ...każdy widzi ,,,, silnik musi coś spalać:albo benzynke, albo olej , albo zawory...""

http://www.kolderki.org/kolderki/pages/ ... php?nr=275


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 01, 2004 10:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 30, 2004 10:51 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Gdynia
Gdzie jest to ja wiem , a będę sprawdzał jutro dzięki za informacje

_________________
W123-230E


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 02, 2004 1:22 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
też mam ten problem :oops: daj znać jak ci poszło

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 02, 2004 10:33 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Mialem to samo w mojej Srebrnej Strzale, ojciec zawiozl auto do elektryka, i pomoglo zwyczajne wyczyszczenie, albo udezenie piescia obok przerywacza [zlosnik] Jednak nie pomoglo to na zbyt dlugo, wkurzylem sie bo ilez mozna to czyscic i wydobylem nowy ze swierzo rozbieranej W123 220D u kumpla mechanika, swoja droga to chyba nieoryginal bo niema wytloczonego trójkacika, ale dziala [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 02, 2004 10:57 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Plaga jakaś? U mnie to samo. Chyba wymienię. Ile to kosztuje?

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 02, 2004 10:59 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 26, 2004 12:13 pm
Posty: 2033
Lokalizacja: Warszawa
Bukol pisze:
Plaga jakaś? U mnie to samo. Chyba wymienię. Ile to kosztuje?


Ja za przerywacz dałem jakies 30 złotych, było to pół roku temu.
Działa do dziś [ok]

_________________
S 124 E 28, 269/001 '95
"Gwiazda do czegoś zobowiązuje"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 02, 2004 11:00 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Cem pisze:
Bukol pisze:
Plaga jakaś? U mnie to samo. Chyba wymienię. Ile to kosztuje?


Ja za przerywacz dałem jakies 30 złotych, było to pół roku temu.
Działa do dziś [ok]

Dzięki.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 02, 2004 11:22 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
a w 115 w którym miejscy sue zbajduje?tez jakos dziwnie przerywa
pzdr

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 02, 2004 9:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 30, 2004 10:51 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Gdynia
Dokładnie można uderzać , ale jak mam włączony kompakt to mi przeskakuje też chyba wymienię

_________________
W123-230E


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 06, 2004 12:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 30, 2004 10:51 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Gdynia
Wszelakie czyszczenia nic nie dają więc pozostaje wymiana!!!!!!!!!!

_________________
W123-230E


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 06, 2004 2:00 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: sob lip 17, 2004 2:39 pm
Posty: 8
Lokalizacja: krotoszyn
witam,
moj problem z przerywaczem jest troche inny.... zawsze "mruga" tylko czasami szybciej a czasami bardzo szybko. irytuje mnie to gdy w MB kierunki chodza jak w jakims polonezie... przy awaryjnych wszystko jest ok. tzn "mrygaja" normalnie. tylko jesli chodzi o wlaczenie kierunkow na jedna strone. a czy jest jakas roznica miedzy przerywaczem nowego/starego typu (chodzi mi o przelacznik na tunelu) albo z fabrycznym wyjsciem na hak ?

a czy ten przlacznik wielofunkcujny przy kierownicy moze miec na to wplyw ? bo jest jakis dziwny (czami wystarczy popchnoc od siebie) a zalaczaja sie dlugie. teraz , kiedy trzeba jezdic na swiatlach jest to bardzo irytujace...
pozdrawiam :)

_________________
W123 300D 82' automatic ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 06, 2004 3:42 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Co do tego przerywacza to wlasnie takie byly objawy zanim zaczal swiecic na stale, wlasnie czasem przyspieszal, a co do przelacznika przy kierownicy to raczej niema znaczenia w tej kwesti, a co do tych swiatel to bym go rozebral i wyczyscil konkretnie, a moze tylko ci sie zdaje ze jest z nim cosik nietak, chociaz u mnie w 200D 78' trzeba raczej dobrze do siebie pociagnac aby swiatla "mrugnely" [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 06, 2004 4:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 30, 2004 10:51 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Gdynia
Xytras pisze:
\, a co do tych swiatel to bym go rozebral i wyczyscil konkretnie, a moze tylko ci sie zdaje ze jest z nim cosik nietak, chociaz u mnie w 200D 78' trzeba raczej dobrze do siebie pociagnac aby swiatla "mrugnely" [zlosnik]

w kwestiiiii mrugnięcia światłami długimi to ja mam ten sam problem i wcale nie trzeba przyciągać przełącznika mocno do siebie.

Wystarczy np. przy włączaniu wycieraczek lekko przesunąć go do przodu samochodu a załączą się światła długie.

I faktzcynie jest to uciązliwe.

_________________
W123-230E


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 06, 2004 4:28 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Moze tak ma byc, bo umnie to znowu kurwicy idzie dostac, bo czesto nie lapnie styku, lepiej juz jest wmrugnasc w druga strone, tzn. wlaczyc i wylaczyc, albo przeciwmgielnymi [zlosnik]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl