MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
LUZY W KIEROWNICY https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=8869 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Lesiek [ pn lis 08, 2004 6:35 pm ] |
Tytuł: | LUZY W KIEROWNICY |
Czym mogo byc spowodowane luzy w kierownicy ? Dodam ze posiadam beczułke 200D ze wspomaganiem. Aha jakie macie cisnienie z przodu i z tyłu w oponkach ? ![]() |
Autor: | Xytras [ pn lis 08, 2004 6:58 pm ] |
Tytuł: | |
Pewnie jakies galki gumowe na ukladzie sa wyrobione ![]() W moim 200D tez sa luzy jak w Jelczu, trzeba mieszać ![]() A co do cis to pisze na wlewie paliwa ile masz bić ![]() |
Autor: | darood [ pn lis 08, 2004 7:52 pm ] |
Tytuł: | Re: LUZY W KIEROWNICY |
Lesiek pisze: Czym mogo byc spowodowane luzy w kierownicy ? Dodam ze posiadam beczułke 200D ze wspomaganiem.
![]() I tu może być dużo przyczyn: końcówki, wspornik prze drugiej podłużnicy, luz na przekładni kierowniczej.Ja uważam, że również jakieś luzy na sworzniach wachaczy mogą dać dość podobne objawy jak luz w na kierownicy, ale to tylko moje odczucia. ![]() |
Autor: | Lesiek [ pn lis 08, 2004 10:24 pm ] |
Tytuł: | |
No ale co ma wlew paliwa do cisnienia w oponkach ? Ja tam nic nie mam byc moze zamalowane. Wiec jesli u was cos tam pisze to powiedzcie bo jestem ciekaw ile powinno byc fabrycznie. ![]() |
Autor: | MercBeginner [ pn lis 08, 2004 11:02 pm ] |
Tytuł: | |
Oryginalnie jest tam naklejka z informacją na temat ciśnienia. U mnie widnieje - 2.0 przód i 2.2 tył |
Autor: | Idzik [ pn lis 08, 2004 11:42 pm ] |
Tytuł: | |
MercBeginner pisze: Oryginalnie jest tam naklejka z informacją na temat ciśnienia.
Dokładnie, choć bardzo często auta po kilku remontach juz są pozbawione takowej bizuterii ![]() |
Autor: | Lesiek [ wt lis 09, 2004 7:35 am ] |
Tytuł: | |
Mniej na przod ? przecie z przodu silnik mamy ![]() |
Autor: | wojz [ wt lis 09, 2004 11:04 am ] |
Tytuł: | |
![]() |
Autor: | Lesiek [ wt lis 09, 2004 9:38 pm ] |
Tytuł: | |
nie mam pytań ![]() |
Autor: | Radunio [ wt lis 15, 2005 8:20 pm ] |
Tytuł: | |
Czytalem, ze w 123 "fabrycznie" sa luzy w ukladzie kierowniczym...Ponoc wszytskie egzemplarze tak maja. Zaniepokoilo mnie to w moim, ale od lektury artykulu w jakims pismie, chyba "Auto Swiecie", jestem troche spokojniejszy.... |
Autor: | Piotr735 [ wt lis 15, 2005 9:28 pm ] |
Tytuł: | |
Radunio pisze: Czytalem, ze w 123 "fabrycznie" sa luzy w ukladzie kierowniczym
Ale są to luzy na dwa palce. |
Autor: | lukasz 200 [ śr lis 16, 2005 7:48 am ] |
Tytuł: | |
Jeżeli luzy są większe niż na "dwa palce",a jest tak prawie za każdym razem ,mozna je zredukować na przekładni kierowniczej.Nie nalezy jednak kasowac luzu na "zero"gdyż wtedy łatwo uszkodzić przekładnie. Od góry widac na przekładni nakrętke ( klucz 20 albo 22)jest nakręcona na gwint z otworem na imbus. Luzujemy nakrętkę imbusem wkręcamy i kontrujemy nakrętką. |
Autor: | dobrzan [ śr lis 16, 2005 3:50 pm ] |
Tytuł: | |
a moze dobrze by bylo gdybys podregulowal sobie luz na przekladni.... generalnie pierwszorzedna przyczyna luzu na kole kierownicy bedzie za duzy luz na przekladni kierowniczej ktory mozna wyregulowac za pomoca widocznej od gory śruby zablokowanej kontrą z uszczelką... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |