MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
MB 123 200 Etylina https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=8951 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | xs4u [ pt lis 12, 2004 7:58 pm ] |
Tytuł: | MB 123 200 Etylina |
Witam !Ostatnio z racji moich obowiązków zawodowych jestem częstym gosćiem w komisach .W jednym z nich natrafiłem na 123 200 E 84 r 230 tys brązowy metalic ABS szyber Cz etc,w stanie naparwdę na mocną 4 wnętrze idealne nie zniszczone szyber,linia ,szczeliny w ogóle rewelka ma tylko jeden minus silnik podobno potrzebuję wymiany pierścieni nie odpalałem go osobiście ale tak twierdzi własciciel komisu i tu pytanie czy warto się grzebać przy tym silniku wyprowadzać go i potem gazować czy od razu poszukac dobrej 300 D i ją tam wrzucać?Podkreslam buda jest naprawdę ładna wnętrze tęż auto na białych tablicach w cenie jak dla mnie przystępnej co o tym myślicie>? pozdrawiam |
Autor: | _me: how_ [ pt lis 12, 2004 8:08 pm ] |
Tytuł: | |
E od szprycy, czy E-tyliny? ![]() 200 gaźnik był zazwyczaj cieniutko wypasiony, a często wersją null, ale jak buda extra i cena przyzwoita, to łykaj, a później będziesz myślał. Silnik, to się raczej kupić opłaca drugi niż otwierać, a i rzeźba z E na D to wyzwanie. Most jest ten sam co 240tka, ale chyba warto zostać przy benzynie. |
Autor: | AMG [ pt lis 12, 2004 8:10 pm ] |
Tytuł: | Re: MB 123 200 E |
nie było 200E w 123. |
Autor: | xs4u [ pt lis 12, 2004 8:18 pm ] |
Tytuł: | |
oczywiście E od etyliny posłużyłem się skrótem nie zropzumiałym dla kazdego silnik gażnik oczywiście |
Autor: | dobrzan [ pt lis 12, 2004 11:23 pm ] |
Tytuł: | |
(me: how) pisze: E od szprycy, czy E-tyliny?
![]() 200 gaźnik był zazwyczaj cieniutko wypasiony, a często wersją null, ale jak buda extra i cena przyzwoita, to łykaj, a później będziesz myślał. Silnik, to się raczej kupić opłaca drugi niż otwierać, a i rzeźba z E na D to wyzwanie. Most jest ten sam co 240tka, ale chyba warto zostać przy benzynie. Mich rzeźba z E na D to wyzwanie.. a co dopiero w drugą strone ![]() |
Autor: | Antoni Janikowski [ pt lis 12, 2004 11:28 pm ] |
Tytuł: | |
Ale mógłbys sobie wsadzić jakiegoś M102 2,3 od W124 np. |
Autor: | Witek [ pt lis 12, 2004 11:39 pm ] |
Tytuł: | |
(me: how) pisze: 200 gaźnik był zazwyczaj cieniutko wypasiony, a często wersją null, No to ja kolege zaskocze i powiem że moja 200 jest lepiej wyposażona niż nie jedna inna beczka Ale co do tematu. Mam 200 z gaźnikiem, i bylem zmuszony naprawiać silnik. okazalo się w trakcie prac że nie jest to takie łatwe, ponieważ tych silników było w polsce bardzo mało. Ale jedynym poważnym problemem są tylko tłoki, są zupełnie inne niż w innych 200, więc jeżeli one są całe, i jest to kwestia tylko pierścieni i panewek to wchodz w to. Pamiętaj że żeby wymienić w beczce pierścienie, trzeba wyciągnąć silnik, to zwiększa koszty. instalacja gazowa jest u mnie 3000km i narazie wszystko ok kosztowała 1300zł, pali około 15l. Co do mocy, no cóż... nie licz na cuda, ale na wysokich obrotach potrafi coś wyprzedzić. Jeśli chodzi o diesla to musisz pamiętać że te skrzynie w m102 mają rozrusznik po lewej stronie. |
Autor: | _me: how_ [ sob lis 13, 2004 10:06 am ] |
Tytuł: | |
Witek pisze: (me: how) pisze: 200 gaźnik był zazwyczaj cieniutko wypasiony, a często wersją null, No to ja kolege zaskocze i powiem że moja 200 jest lepiej wyposażona niż nie jedna inna beczka Ale co do tematu. Mam 200 z gaźnikiem, i bylem zmuszony naprawiać silnik. okazalo się w trakcie prac że nie jest to takie łatwe, ponieważ tych silników było w polsce bardzo mało. Ale jedynym poważnym problemem są tylko tłoki, są zupełnie inne niż w innych 200, więc jeżeli one są całe, i jest to kwestia tylko pierścieni i panewek to wchodz w to. Pamiętaj że żeby wymienić w beczce pierścienie, trzeba wyciągnąć silnik, to zwiększa koszty. instalacja gazowa jest u mnie 3000km i narazie wszystko ok kosztowała 1300zł, pali około 15l. Co do mocy, no cóż... nie licz na cuda, ale na wysokich obrotach potrafi coś wyprzedzić. Jeśli chodzi o diesla to musisz pamiętać że te skrzynie w m102 mają rozrusznik po lewej stronie. Twój skandynawski wyjątek potwierdza tylko regułę ![]() 200 był tańszy w salonie od 200D, więc była to oferta dla naprawdę oszczędnych i mniej jeżdżących, stąd mniej wyposażenia dodatkowego. Silnik 200 ładnie wygląda pod maską, fajnie też chodzi, ale z całym szacunkiem, jeśli już miałbym lać >10 l benzyny po 4 zł, to oczekiwałbym większej radości z silnika - 230E*. Oczywiście gdybym miał zmieniać, bo jeśli byłby naprawdę dobry, to nie było by go sensu ruszać. Sprzedałem taki silnik w zeszłym roku za ok. 1000 zł. Masz rację, że zaletą jest tańsza instalka LPG. * Powiedział ten, co ma 72 PS ![]() |
Autor: | Wookee [ sob lis 13, 2004 3:41 pm ] |
Tytuł: | |
(me: how) pisze: Silnik 200 ładnie wygląda pod maską, fajnie też chodzi, ale z całym szacunkiem, jeśli już miałbym lać >10 l benzyny po 4 zł, to oczekiwałbym większej radości z silnika - 230E*.
Wiesz co, ja szasem leję dla kaprysu 98, ale żeby tak na stałe? ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |