MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 7:22 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob lis 13, 2004 12:46 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
[zlosnik]

Witam!

Nie wiem czy to kwestia kompresji czy pompy...
Teraz kiedy jest troszkę chłodniej silniczek chodzi idealnie równo :)

Ja stawiam na pompę wtryskową (optymista ze mnie)
Czy może być tak, że pompa przy wyższych temp. traci szczelność?

Pozdrawiam - Bartek

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Ostatnio zmieniony sob lip 02, 2005 1:46 am przez MercBeginner, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 13, 2004 2:39 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 16, 2004 10:32 am
Posty: 118
Lokalizacja: Legnica
Kiedy mialem jeszcze silnik 200D, pojawiała się nierowna praca po rozgrzaniu silnika. A kiedy pompa poszła na stół, okazało sie że po dłuższej pracy ciśnienie na jednej sekcji spada i to przyczyna nierównej pracy. Ale czy może mieć na to wpływ temp na zewnątrz... niewiem, być może w jakimś stopniu.

_________________
W123 200D 84'


Na górę
Post: sob lis 13, 2004 2:47 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Jak sa juz kiepskie sekcje to moze tak byc. Raz nie rowno, raz ok. Lepiej szukac dobrej, uzywanej pompy. 1 nowa sekcja Bosha to cos okolo 200-250PLN. Potrzeba ich 4.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 16, 2004 9:41 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 21, 2004 11:00 am
Posty: 464
Wczoraj wieczorem podjechałem na krótkim odcinku i po godzinie z powrotem o domu. Wracając zauważyłem, że silnik pracuje wprost prześlicznie. Tzn. na ogół też pracuje nieźle, choć zdarzają się momenty, że rzuca jakoś bardziej, chodZi głośniej itp., ale to co było wczoraj... po prostu muzyka! Podjechałem pod bramę, wyszedłem z samochodu i przez dłuższą chwilę chodziłem dookoła, przysłuchując się z każdej strony. Symfonia, bach, betowen, 100 % dizelka i jeszcze miód z boczkiem na dokładkę.
MB zmienny jest, a i miło zaskoczyć umie.
Ach...

_________________
Przemek
Ex: 123 240D, Volvo 945 D24TIC, Opel Monterey 3,1D, John Deere 2140 (1986)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 16, 2004 2:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 10, 2002 2:00 am
Posty: 345
Lokalizacja: Sulechów-Polska
a może paliwo ? nie wiadomo co się tankuje na naszych stacjach . Wiadomo tylko ,że tankujesz z dystrybutora ON i to wszystko .

_________________
W 124 230 TE 89


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 16, 2004 5:28 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 16, 2004 10:32 am
Posty: 118
Lokalizacja: Legnica
a mi się wydaje że największe znaczenie na głośność i zarazem jakość pracy, ma powietrze.. tzn jego gęstość. Ponieważ sam zauważyłem takie zmiany w pracy silnika, gdy powietrze gęstsze lub kiedy chłodniej to praca silnika jest lepsza. Czyżby napełnienie cylindrów aż tak radykalnie się zmieniało... czy też te silniki są tak podatne na takie rzeczy...?

Pozdrawiam - Maciek

_________________
W123 200D 84'


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl