MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 7:49 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz lis 21, 2004 8:25 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 28, 2002 7:43 pm
Posty: 1054
Numer GG: 3764542
Lokalizacja: Wrocław
Muszę podregulować swojego Stromberga. Jest chłodno więc przestawiam go na benzynę ale jest problem z obrotami. Są bardzo niskie i musze trzymac noge na gazie bo inaczej zgaśnie. Jak podniosę obroty na benzynie to podniosą się też na gazie więc tam musze jakoś je obniżyć. Pytanie do znawców - jak w miarę bezboleśnie podregulowac sobie cały ten bałagan? Nie chcę jechac do gazowników na regulację lpg bo wiem czym to się skończy - teraz na lpg chodzi wyśmienicie i nich tak zostanie, niech lepiej nie grzebią.
Gdzie to się ustawia ? Na parowniku? Na wężu doprowadzającym do miksera? Instalacja BRC.

I drugie pytanie. Co sądźicie o dodatkach do benzyny "czyszczących" układ zasilania? Oczywiście jakichś firmowych. Ja jakoś nie jestem przekonany aczkolwiek nigdy tego nie stosowałem a z całą pewnością powodem rozregulowania Stroberga jest gaz [szalone] więc pomyślałem sobie ze może dolać trochę takiego specyfiku do paliwa - może mu coś pomoże - chcę uniknąc rozbierania gaźnika....

_________________
ex/8 74'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 21, 2004 9:01 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 12, 2004 7:51 am
Posty: 502
Lokalizacja: Gdynia
jak stwierdzileś że sie rozregulowal gaźnik??

Obroty na gazie regulujesz pokrętłem który jest w parowniku.

_________________
W123 2.0lpg automatic 85r


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 21, 2004 10:07 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 28, 2002 7:43 pm
Posty: 1054
Numer GG: 3764542
Lokalizacja: Wrocław
Witek pisze:
jak stwierdzileś że sie rozregulowal gaźnik??


Gaz zakładałem jakiś rok temu. Gaźnik był regenerowany i regulowany nieco wcześniej. Chodził koncertowo. Sam chyba by się nie rozregulował - a przez ten okres cały czas przelatuje przez niego gaziwo a tego strombergi podobno nie lubią - cóz zakładając lpg liczyłem się z tym że tak może być.

Witek pisze:
Obroty na gazie regulujesz pokrętłem który jest w parowniku.


Bodajże potrzeby do tego jest klucz imbusowy? Nie namieszam z ilością podawanej ilosci gazu? Ilość reguluje się chyba tym pokrętłem na wężu między parownikiem a mikserem?


Wolę miec pewność co robię i Was podpytać niż samemu namieszać...

_________________
ex/8 74'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 21, 2004 11:36 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
damian pisze:
Bodajże potrzeby do tego jest klucz imbusowy? Nie namieszam z ilością podawanej ilosci gazu? Ilość reguluje się chyba tym pokrętłem na wężu między parownikiem a mikserem?


Wolę miec pewność co robię i Was podpytać niż samemu namieszać...


Tej śróby na wężu pod zadnym pozorem nie ruszaj, bo to jest register i służy do regulacji mieszanki. Rozregulowałbyś całe LPG.
A obroty na gazie to z tego co pamietam w poprzednim aucie regulowali mi na parowniku (też I generacja). Na parowniku były 2 śruby (druga nie wiem do czego), wiec takze trzeba wiedziac którą. Miałem Lovato.

PS.
Moja skromna dygresja: do niczego przy LPG nie wolno się zabierać bez analizatora spalin.

PPS.
Poczekaj na Antoniego, to pewnie powie Ci więcej (albo mnie skrzyczy, za bzdury [zlosnik] )

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 21, 2004 11:51 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 28, 2002 7:43 pm
Posty: 1054
Numer GG: 3764542
Lokalizacja: Wrocław
Też po cichu liczę na Antoniego [zlosnik]
W każdym razie - ta srubą już kiedyś kręciłem - chlał na umór tego gazu po regulacji przez fachmanów - poprawka na "oko i ucho" przyniosła rezultat - dlatego nie chcę jeżdzić do żadnych magików choc moja instalka była zakłądana przez firmowy i znany we Wrocławiu warsztat. Co do jakości montażu i pierwszej regulacji nie miałem zastrzeżeń, natomiast późniejsze przeglądy i regulacje to ściema [szalone] . Po swojemu zrobiłem i mam spokój. [oczko]
W kazdym razie dzięki za wskazówki. [cool]

_________________
ex/8 74'


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 22, 2004 8:32 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
and6412 pisze:
PPS.
Poczekaj na Antoniego, to pewnie powie Ci więcej (albo mnie skrzyczy, za bzdury [zlosnik] )

Wszyscy czekamy na Antoniego. Szczególnie na (prawie że) obiecany przez niego Poradnik Małego Gazownika ;)
Sam się chętnie dokształcę cociaż bez tzw. zamiaru...

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 22, 2004 7:49 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 12, 2004 7:51 am
Posty: 502
Lokalizacja: Gdynia
o zgrozo, ja tam sam nic nie ruszam, a zwlaszczaprzy gaźniku. Mam istalacje od sierpnia, i narazie nie szwankuje a zrobiłem 5000km. A co do instalacji to wydaje mi sie ze jest w parowniku plasikowe pokrętło nim sie reguluje obroty poprostu ręką.

_________________
W123 2.0lpg automatic 85r


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl