MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 7:46 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lis 24, 2004 9:37 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 15, 2004 11:32 am
Posty: 97
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Witam 1
Mam nastepujący problem wczoraj wymieniłem wszystkie swiece żarowe w swojej beczusi 300D automat i opaliła za drugim grzaniem mimo ze stała od piatku nie jeżdzona (z powodu spalonych świec) a dzis znów niespodzianka , nie odpaliła . załapywała na jeden gar tak jakby tylko jedna świeca grzała . czy to mozliwe zeby pozotałe 4 sie spaliły i jaki moze byc tego powód. wprawdzie swiece jakie kupiłem to chyba najtańsze jakie mogą być ale chyba nie powinny sie spalic po 1 dniu.
dodam ze przeczysciłem styki w automatycznym włączniku świec (czarna puszka za lewą lampą) i sprawdziłem czy działa bez obudowy. na oko zdawało sie ze jes wszystko ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 11:59 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 31, 2004 8:54 am
Posty: 90
Lokalizacja: Piła
A z jakich na jakie zmieniłes czy z 9V na 11V czy kupiłes jakies badziewie po 11zł za szt króre nadaje sie tylko do smietnika. Czy swiece które kupiłes sa tej samej długosci??? no i czy przewody do swiec maja oblutowane końcówki a nie pozaciskane kombinerkami???

_________________
www.uaz-frelki.prv.pl


Na górę
Post: śr lis 24, 2004 1:30 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
A modul sterujacy dziala?

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 1:47 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 15, 2004 11:32 am
Posty: 97
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Panowie świece kupiłem rzeczywiście tanie bo po 14 złociszy :oops: (niestety brak kasy ale widocznie biedny dwa razy płaci) poza tym przewody wygladaja na oryginalne i końcówki chyba tez sa oryginalnie montowane , są powleczone plastikowymi koszulkami. co do modułu to juz pisałem ze przeczysciłem styki i sprawdziłem działenie zanim jeszce go poskładałem wiec widziałem ze działa.
p.s świece są na 11v ( moze rzeczywiscie są gówniane ale miałem nadzieje ze nie beda jednorazowego użycia)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 1:57 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
A na pewno sa spalone? Sprawdz:

http://macmerc.netium.com.pl/naprawa/na ... ml#szybkie

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 2:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 31, 2004 8:54 am
Posty: 90
Lokalizacja: Piła
emiloski pisze:
Panowie świece kupiłem rzeczywiście tanie bo po 14 złociszy :oops: (niestety brak kasy ale widocznie biedny dwa razy płaci) poza tym przewody wygladaja na oryginalne i końcówki chyba tez sa oryginalnie montowane , są powleczone plastikowymi koszulkami. co do modułu to juz pisałem ze przeczysciłem styki i sprawdziłem działenie zanim jeszce go poskładałem wiec widziałem ze działa.
p.s świece są na 11v ( moze rzeczywiscie są gówniane ale miałem nadzieje ze nie beda jednorazowego użycia)

Jezeli wcześciej były 9V a tera masz 11V to czas grzania gdzieś jest w okolicach 10s a kontrolka może sygnalizowac inaczej. Wykrec jedną nową porównaj ze starą długość od stozka uszczelniającego i sprawdz na akuplatorze jak grzeje kabelkiem na krótko . Musi sie grzać sama końcóweczka sam czubeczek jeżeli się grzeje w srodku a czubeczek czarny to nadaję sie do smietnika. A jeżeli będzie oki to problemu musisz szukac gdzie indziej np. w zapowietrzonym układzie paliwa lub zmienic na nowszą kompresję.

_________________
www.uaz-frelki.prv.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 11:43 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
posprawdzaj wsio najpierw.. a jesli kupileś MONARKA to bym sie nie zdziwil ze sie zjaraly tak szybko:)))

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl