MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Ciśnienie w cylindrach https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=9211 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Merolek 115 [ czw lis 25, 2004 5:24 pm ] |
Tytuł: | Ciśnienie w cylindrach |
W silniczku 200D mierzyłem dzisiaj ciśnienie na cylindrach.Pierwszy 12 ata,drugi 10,trzeci 0,czwarty 18.Co wy na to? Jest możliwe,żeby była taka różnica.Mierzyłem dwa razy ale na zimnym silniku.Co trzeba naprawić i jaki przybliżony koszt? |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ czw lis 25, 2004 5:44 pm ] |
Tytuł: | |
To jest Diesel ??????? jak tak to nie ma prawa chdzic! ![]() ![]() |
Autor: | Merolek 115 [ czw lis 25, 2004 6:02 pm ] |
Tytuł: | |
Wiem,że na ciepłym ale nie mialem możliwości na ciepłym.A na trzecim to jest tak,że przytrzymam palcem i nie ma siły powietrze wypchnąć.Ale checa co. |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ czw lis 25, 2004 6:43 pm ] |
Tytuł: | |
Nic juz wiecej chłopie nie mow! -rozbieraj lepiej ten motor ![]() |
Autor: | Stomek [ czw lis 25, 2004 9:07 pm ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: Wydaje mi sie poza tym ze cisnienie to sie sprawdza na ciepłym silniku!
![]() Ciśnienie najlepiej sprawdzać na zimnym. Trzeba było zrobić próbę olejową, wiedziałbyś czy pierścienie czy zawory. Ale nawet 18 atm to trochę mało, żeby dobrze jeżdzić. |
Autor: | dobrzan [ czw lis 25, 2004 11:43 pm ] |
Tytuł: | |
o fuck..... chlopie tos to Ci sie z diesla padnięta benzyna zrobila:))) padnieta bo na 3 masz "0" ja pierdziu.... chyab szykuje sie wydatekkk ![]() |
Autor: | marcin280e [ pt lis 26, 2004 12:12 am ] |
Tytuł: | |
E tam nie jest żle-mój znajomy kupił kiedyś 200D o spręzaniu 0-0-0-1 ![]() Będzie żył... |
Autor: | Wookee [ pt lis 26, 2004 8:30 am ] |
Tytuł: | |
marcin280e pisze: E tam nie jest żle-mój znajomy kupił kiedyś 200D o spręzaniu 0-0-0-1
![]() Będzie żył... No to faktycznie nie jest źle. Twój znajomy nie myślał o podłączeniu go jako pomy ssącej? ![]() |
Autor: | laudan [ pt lis 26, 2004 8:38 am ] |
Tytuł: | |
Stomek pisze: Ciśnienie najlepiej sprawdzać na zimnym. Trzeba było zrobić próbę olejową, wiedziałbyś czy pierścienie czy zawory. Ale nawet 18 atm to trochę mało, żeby dobrze jeżdzić.
Mozna na zimnym i na cieplym w zaleznosci od danych, do ktorych porownujemy. Wyniki kolegi pokazuja raczej, ze proby olejowej nie ma co robic, bo to i glowica i dol do roboty. Samymi piersionkami nie uszczelni sie tlokow jak sa w nich dziury ![]() |
Autor: | Merolek 115 [ pt lis 26, 2004 9:58 am ] |
Tytuł: | |
Ale o kosztach nikt nie chce mi powiedzieć jakie mnie czekają ![]() |
Autor: | Wookee [ pt lis 26, 2004 10:07 am ] |
Tytuł: | |
Jak chcesz zachować oryginalny silnik, to spore. Dokładna cena zależy od: a) zakresu remontu - najlepiej ponoc robić wszystko, żeby się nie powtarzać ![]() b) ilosci zasotsowanych oryginałów c) robocizny Nie chciałbym rzucać konkretnymi liczbami, bo są tu bardziej zorientowani, ale IMO trzeba się liczyć z kwotą paru tys. Taniej jest poszukac uzywanego silnika, ale wtedy mamy już kundelka ![]() |
Autor: | Jokker [ pt lis 26, 2004 10:08 am ] |
Tytuł: | |
Zależy co trzeba naprawić ale około 1500 zł. |
Autor: | Irek [ pt lis 26, 2004 10:48 am ] |
Tytuł: | |
laudan pisze: Mozna na zimnym i na cieplym w zaleznosci od danych, do ktorych porownujemy.
Podoba mi się to zdanie choć trochę się nie zgadza z Literaturą Fachową . Marcin wg książki Pana H.R.Etzold cyt."Nagrzać silnik do normalnej temperatury pracy.Temperatura cieczy chłodzącej powinna wynosić 80st.C" Na zimnym silniku można sprawdzać inne parametry ale nie ciśn.sprężania. |
Autor: | Irek [ pt lis 26, 2004 10:52 am ] |
Tytuł: | Re: Ciśnienie w cylindrach |
Merolek 115 pisze: W silniczku 200D mierzyłem dzisiaj ciśnienie na cylindrach.Pierwszy 12 ata,drugi 10,trzeci 0,czwarty 18.Co wy na to? Jest możliwe,żeby była taka różnica.Mierzyłem dwa razy ale na zimnym silniku.Co trzeba naprawić i jaki przybliżony koszt?
Jesteś pewny że zmierzyłeś poprawnie ? |
Autor: | laudan [ pt lis 26, 2004 10:55 am ] |
Tytuł: | |
Irek pisze: wg książki Pana H.R.Etzold cyt."Nagrzać silnik do normalnej temperatury pracy.Temperatura cieczy chłodzącej powinna wynosić 80st.C"
W tej samej ksiazce polecaja przy wymianie przednich klockow okrecic tylne kolo ![]() ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |