MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Ciśnienie w cylindrach
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=9211
Strona 1 z 2

Autor:  Merolek 115 [ czw lis 25, 2004 5:24 pm ]
Tytuł:  Ciśnienie w cylindrach

W silniczku 200D mierzyłem dzisiaj ciśnienie na cylindrach.Pierwszy 12 ata,drugi 10,trzeci 0,czwarty 18.Co wy na to? Jest możliwe,żeby była taka różnica.Mierzyłem dwa razy ale na zimnym silniku.Co trzeba naprawić i jaki przybliżony koszt?

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ czw lis 25, 2004 5:44 pm ]
Tytuł: 

To jest Diesel ??????? jak tak to nie ma prawa chdzic! :cry:,Na trzecim cylidrze cisnienie 0?????.Musisz podac wiecej szczegolów.Wydaje mi sie poza tym ze cisnienie to sie sprawdza na ciepłym silniku! [oczko]

Autor:  Merolek 115 [ czw lis 25, 2004 6:02 pm ]
Tytuł: 

Wiem,że na ciepłym ale nie mialem możliwości na ciepłym.A na trzecim to jest tak,że przytrzymam palcem i nie ma siły powietrze wypchnąć.Ale checa co.

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ czw lis 25, 2004 6:43 pm ]
Tytuł: 

Nic juz wiecej chłopie nie mow! -rozbieraj lepiej ten motor :cry: remoncik trzeba robic.........

Autor:  Stomek [ czw lis 25, 2004 9:07 pm ]
Tytuł: 

MERCEDES 4 EVER pisze:
Wydaje mi sie poza tym ze cisnienie to sie sprawdza na ciepłym silniku! [oczko]

Ciśnienie najlepiej sprawdzać na zimnym. Trzeba było zrobić próbę olejową, wiedziałbyś czy pierścienie czy zawory. Ale nawet 18 atm to trochę mało, żeby dobrze jeżdzić.

Autor:  dobrzan [ czw lis 25, 2004 11:43 pm ]
Tytuł: 

o fuck..... chlopie tos to Ci sie z diesla padnięta benzyna zrobila:))) padnieta bo na 3 masz "0" ja pierdziu.... chyab szykuje sie wydatekkk :-?

Autor:  marcin280e [ pt lis 26, 2004 12:12 am ]
Tytuł: 

E tam nie jest żle-mój znajomy kupił kiedyś 200D o spręzaniu 0-0-0-1 [zlosniki]
Będzie żył...

Autor:  Wookee [ pt lis 26, 2004 8:30 am ]
Tytuł: 

marcin280e pisze:
E tam nie jest żle-mój znajomy kupił kiedyś 200D o spręzaniu 0-0-0-1 [zlosniki]
Będzie żył...

No to faktycznie nie jest źle.
Twój znajomy nie myślał o podłączeniu go jako pomy ssącej? [zlosnik]

Autor:  laudan [ pt lis 26, 2004 8:38 am ]
Tytuł: 

Stomek pisze:
Ciśnienie najlepiej sprawdzać na zimnym. Trzeba było zrobić próbę olejową, wiedziałbyś czy pierścienie czy zawory. Ale nawet 18 atm to trochę mało, żeby dobrze jeżdzić.


Mozna na zimnym i na cieplym w zaleznosci od danych, do ktorych porownujemy. Wyniki kolegi pokazuja raczej, ze proby olejowej nie ma co robic, bo to i glowica i dol do roboty. Samymi piersionkami nie uszczelni sie tlokow jak sa w nich dziury ;)

Autor:  Merolek 115 [ pt lis 26, 2004 9:58 am ]
Tytuł: 

Ale o kosztach nikt nie chce mi powiedzieć jakie mnie czekają [szalone]

Autor:  Wookee [ pt lis 26, 2004 10:07 am ]
Tytuł: 

Jak chcesz zachować oryginalny silnik, to spore. Dokładna cena zależy od:
a) zakresu remontu - najlepiej ponoc robić wszystko, żeby się nie powtarzać ;)
b) ilosci zasotsowanych oryginałów
c) robocizny

Nie chciałbym rzucać konkretnymi liczbami, bo są tu bardziej zorientowani, ale IMO trzeba się liczyć z kwotą paru tys.

Taniej jest poszukac uzywanego silnika, ale wtedy mamy już kundelka :-?

Autor:  Jokker [ pt lis 26, 2004 10:08 am ]
Tytuł: 

Zależy co trzeba naprawić ale około 1500 zł.

Autor:  Irek [ pt lis 26, 2004 10:48 am ]
Tytuł: 

laudan pisze:
Mozna na zimnym i na cieplym w zaleznosci od danych, do ktorych porownujemy.

Podoba mi się to zdanie choć trochę się nie zgadza z Literaturą Fachową .
Marcin wg książki Pana H.R.Etzold cyt."Nagrzać silnik do normalnej temperatury pracy.Temperatura cieczy chłodzącej powinna wynosić 80st.C"
Na zimnym silniku można sprawdzać inne parametry ale nie ciśn.sprężania.

Autor:  Irek [ pt lis 26, 2004 10:52 am ]
Tytuł:  Re: Ciśnienie w cylindrach

Merolek 115 pisze:
W silniczku 200D mierzyłem dzisiaj ciśnienie na cylindrach.Pierwszy 12 ata,drugi 10,trzeci 0,czwarty 18.Co wy na to? Jest możliwe,żeby była taka różnica.Mierzyłem dwa razy ale na zimnym silniku.Co trzeba naprawić i jaki przybliżony koszt?

Jesteś pewny że zmierzyłeś poprawnie ?

Autor:  laudan [ pt lis 26, 2004 10:55 am ]
Tytuł: 

Irek pisze:
wg książki Pana H.R.Etzold cyt."Nagrzać silnik do normalnej temperatury pracy.Temperatura cieczy chłodzącej powinna wynosić 80st.C"


W tej samej ksiazce polecaja przy wymianie przednich klockow okrecic tylne kolo [zlosnik] Inna sprawa, ze sa to wpadki tlumacza. Co do sprawdzania cisnienia sprezania to mozna tak i tak, a najlepiej porownywac z danymi empirycznymi. Dlaczego otoz manometr tez nalezaloby co jakis czas kalibrowac, a to pewnie nikt u nas nie robi. Efekt 2 warszaty, 500 metrow od siebie i roznica we wskazaniach 8 atm. Wg jednego masz silnik jak z fabryki, wg 2 kipsciutko. Zapewne zaden nie pokazuje prawdy [szalone]

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/