MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 18, 2025 1:53 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz lis 28, 2004 7:34 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 04, 2004 3:14 am
Posty: 43
Lokalizacja: Głogów
Jak to wkoncu z tym łańcuchem jest???Jedni znawcy twierdzą że jego się nie wymienia i jeździ się do BAŃKI,inni mówia ze po 250.000 powinno sie go wymienic,bo jak on podobno pęknie to silnik do wyjebania.

A tak wogóle to czy nie czas u mnie może na remont silnika? i co się może dziać ze jak przyszły te pierwsze mrozy to nie palił jak był zimny.Nawet ostatnio to juz ciężko palił na zaciąg.Świece grzeją,akumulator 100ah i nic. :x Rozrusznik tylko w dupe dostaje i znów nie łaczy.Może byc wina zalania OO ???Wszystko niby jest sprawne.

_________________
123 200 D

1 9 8 3


Na górę
Post: ndz lis 28, 2004 9:10 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Mazi pisze:
Jak to wkoncu z tym łańcuchem jest???Jedni znawcy twierdzą że jego się nie wymienia i jeździ się do BAŃKI,inni mówia ze po 250.000

Racje maja i jedni, i drudzy [hehe]
Caly pic polega na tym, zeby KONTROLOWAC stan tego lancucha, i jego napinacza

Cytuj:
powinno sie go wymienic,bo jak on podobno pęknie to silnik do wy***ania.

Ano, najczesciej tak wlasnie jest

Cytuj:
A tak wogóle to czy nie czas u mnie może na remont silnika? i co się może dziać ze jak przyszły te pierwsze mrozy to nie palił jak był zimny.Nawet ostatnio to juz ciężko palił na zaciąg.Świece grzeją,akumulator 100ah i nic. :x

Sprawdz jakie masz kolego cisnienie na cylindrach

Cytuj:
Rozrusznik tylko w dupe dostaje i znów nie łaczy.Może byc wina zalania OO ???Wszystko niby jest sprawne.

OO nawet lepiej robi zima niz ON [zlosnik]
Jesli rozrusznik, swiece i aku sa sprawne, to sprawdz to w/w cisnienie..

_________________
Pozdrawiam,

Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 28, 2004 12:29 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 30, 2004 7:37 pm
Posty: 302
niewiem jak jest u innych ale w moim maybach'u 200d pękł łańcuch i nic się niestało. mecho wymienił łańcuch, dwie łyżwy i wszystko ok. jeździ i klekocze. teraz trochę głośniej bo mi się gdzieś wydech rozszczelnił. ale kompletnie nic mu się nie stało. aha ! pękł po 596000km


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 28, 2004 1:18 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 28, 2002 7:43 pm
Posty: 1054
Numer GG: 3764542
Lokalizacja: Wrocław
meanstreak pisze:
niewiem jak jest u innych ale w moim maybach'u 200d pękł łańcuch i nic się niestało. mecho wymienił łańcuch, dwie łyżwy i wszystko ok. jeździ i klekocze. teraz trochę głośniej bo mi się gdzieś wydech rozszczelnił. ale kompletnie nic mu się nie stało. aha ! pękł po 596000km


No to chłopie miałeś szczęście większe niż wygrana w totka [zlosnik] . Te silniki są tak zbudowane że dochodzi do kolizji tłoków z zaworami. W moim Ś.P. OM616 (2,4D) ścięło ząbki na dolnym kole. Efekt jest taki sam jak przy pękniętym łańcuchu. Strzał był taki że wałek rozrządu wręcz odbił się od pokrywy zaworowej.... :cry:
Fakt że był wtedy na dość wysokich obrotach.... [szalone]

_________________
ex/8 74'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 28, 2004 1:32 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 30, 2004 7:37 pm
Posty: 302
mnie chyba uratowało to że staczałem się na luzie z góreczki prędkość obrotowa była znikoma! mówią że mam więcej szczęścia niż... pieniędzy! hihi


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 28, 2004 3:02 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
meanstreak pisze:
mnie chyba uratowało to że staczałem się na luzie z góreczki prędkość obrotowa była znikoma! mówią że mam więcej szczęścia niż... pieniędzy! hihi


No to łańcuszek wiedział kiedy pęknąć [zlosnik] . Jakbyś miał zasprzęglone koła z silnikiem, byłoby sporo gożej ;-) (tak sądzę [oczko] )

PS.
Faktycznie masz duuuzo szczescia.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 29, 2004 12:58 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 04, 2004 3:14 am
Posty: 43
Lokalizacja: Głogów
To co wkoncu radzicie?

iile kosztuje taka zabawa?

_________________
123 200 D



1 9 8 3


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 29, 2004 1:16 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Rada specjalisty = Pan Krzysztof z ul. Tapicerskiej:

"Jeśli nie jest wyciągnięty i nie ma dużych śladów zużycia - NIE RUSZAĆ!!!
Żaden następny nie będzie tak wytrzymały jak oryginał!"


Zadbaj, żeby stan łańcucha określił ktoś kto się na tym naprawdę zna.
Druga istotna sprawa to dobre filtry oleju! FILTRON out!
Mile widziany - Hengst, Mann itp
Sprawdzić stan napinacza...
i tyle. Jeździć i cieszyć się :)

Pozdrawiam - Bartek

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 29, 2004 1:29 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
MercBeginner pisze:
Rada specjalisty = Pan Krzysztof z ul. Tapicerskiej:

"Jeśli nie jest wyciągnięty i nie ma dużych śladów zużycia - NIE RUSZAĆ!!!
Żaden następny nie będzie tak wytrzymały jak oryginał!"


Zadbaj, żeby stan łańcucha określił ktoś kto się na tym naprawdę zna.
Druga istotna sprawa to dobre filtry oleju! FILTRON out!
Mile widziany - Hengst, Mann itp
Sprawdzić stan napinacza...
i tyle. Jeździć i cieszyć się :)

Pozdrawiam - Bartek

masz coś do filtrona ? [zlosnik]

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 29, 2004 11:31 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
krzstian pisze:
MercBeginner pisze:
Rada specjalisty = Pan Krzysztof z ul. Tapicerskiej:

"Jeśli nie jest wyciągnięty i nie ma dużych śladów zużycia - NIE RUSZAĆ!!!
Żaden następny nie będzie tak wytrzymały jak oryginał!"


Zadbaj, żeby stan łańcucha określił ktoś kto się na tym naprawdę zna.
Druga istotna sprawa to dobre filtry oleju! FILTRON out!
Mile widziany - Hengst, Mann itp
Sprawdzić stan napinacza...
i tyle. Jeździć i cieszyć się :)

Pozdrawiam - Bartek

masz coś do filtrona ? [zlosnik]


Do bibułek nie [zlosnik] A do wykonania TAK! [zlosnik]

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 30, 2004 6:56 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 25, 2004 3:19 am
Posty: 316
Lokalizacja: Kujawy
Jak określają mądre książki łańcuch wymienia się jak się skończy napinacz i tyle [zlosnik]

_________________
124 D 2.0 1992 r.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl