MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Panowie sprawa stała sie poważna .... https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=9364 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | MacKuz [ pt gru 03, 2004 5:03 pm ] |
Tytuł: | Panowie sprawa stała sie poważna .... |
Właściciele M110 K-J pomocy\ Pisałem już kiedyś że Szwedka pracuje mi nierówno na wolnych obrotach. No i sprawa zrobiła sie mocno poważna Szwedka zaczeła gasnąć ![]() Na poczatku wszystko jest OK odpala i do momentu rozgrzania sie silnika chodzi OK (czyli do momentu kiedy działa wtrtyskiwacz rozruchowy - chyba) potem zaczyna na wolnych obrotach jak sie zatrzymam prychać. Do tej pory nie przeszkadzło mi to bo ładnie i równo ruszała ale dzisiaj sprawy sie pogmatwały. Objaw jest taki, stane na światłach zaczyna nierówno pracować: pyrka i trzęsie sie ale jak proboje ruszyć czyli delikatnie dodam gazu cała ta kakofonia i telepanie narastają trwa to chwilke aż silnik zacznie chodzić dobrze (znaczy namysli sie jechać czy zdechnąć) i jedzie (lub zdechnie) ale jak ruszy to leci do nastepnego skrzyzowania jak złoto. No i dzisiaj zgasł mi dwa razy czyli wg starego powiedzenia. Ja mu w gaz a on zgasł. Dodam że są nowe świece dzisiaj dwie wykreciłem kontrolnie i wyglądają OK. No i na trasie sprawuje sie bardzo dobrze leci jak złoto i przyspieszenia ma ok wczoraj wracałem z Poznania to leciałem 150 bez problemów i spalił mi około 12 - 13 litrów na 100KM to chyba norma na M110. Problemy zaczynaja sie w mieście na światłach i takich tam ![]() Ludzie jest źle pomóżcie !!! |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pt gru 03, 2004 5:16 pm ] |
Tytuł: | |
A szwedka ma juz LPG? chyba nie samo PB? |
Autor: | melvis [ pt gru 03, 2004 5:29 pm ] |
Tytuł: | |
Człowieku, ja ma dokladnie takie same objawy. Staję na światlach i zaczyna się, ale nie zawsze. Jedyna rada do tej pory to pompę regulować. Ja jeszcze nie sprawdzałem, jeszcze jeżdżę. |
Autor: | laudan [ pt gru 03, 2004 6:55 pm ] |
Tytuł: | |
melvis pisze: Człowieku, ja ma dokladnie takie same objawy.
Staję na światlach i zaczyna się, ale nie zawsze. Jedyna rada do tej pory to pompę regulować. Ja jeszcze nie sprawdzałem, jeszcze jeżdżę. A przypadkiem nie masz OM 616? To troche inna maszyna od M110 |
Autor: | melvis [ pt gru 03, 2004 7:08 pm ] |
Tytuł: | |
Owszem, ale objawy identyczne. Spytaj Cema. |
Autor: | Cem [ pt gru 03, 2004 8:34 pm ] |
Tytuł: | |
laudan pisze: melvis pisze: Człowieku, ja ma dokladnie takie same objawy. Staję na światlach i zaczyna się, ale nie zawsze. Jedyna rada do tej pory to pompę regulować. Ja jeszcze nie sprawdzałem, jeszcze jeżdżę. A przypadkiem nie masz OM 616? To troche inna maszyna od M110 melvis pisze: Owszem, ale objawy identyczne. Spytaj Cema.
No dokładnie tak jest, ale dzieje się tak gdy spada ciśnienie oleju poniżej 2. Wtedy beka Melvisa trzęsie się jakby nie miała poduszek pod silnikiem i bez dodania gazu gaśnie. |
Autor: | georem [ pt gru 03, 2004 9:28 pm ] |
Tytuł: | Re: Panowie sprawa stała sie poważna .... |
MacKuz pisze: Właściciele M110 K-J pomocy\
Maciej miałem to samo, gość powiedział, że trzeba zrobić remont i to był największy błąd mojego życia. Prawdopodobnie jest to wina któregoś z regulatorów ciśnienia powietrza lub paliwa, jest ich tam kilka w M110, żadnego lewego powietrza nie może ciągnąć, może któryś wąż spadł. Może być wiele żeczy. Wal z pytaniem do MERC W107, ma duże doświadczenie w tych silnikach. Mi pomógł bardzo. Jakby coś to mam wiele części do tego motoru. Powodzenia. |
Autor: | Antoni Janikowski [ pt gru 03, 2004 9:38 pm ] |
Tytuł: | |
Zmierzyć ciśnienie w układzie, podciśnienie w kolektorze, analizę spaln zrobić, sprawdzić zapłon. Trudno strzelać. Przykro mi. Napisz co sie dzieje jeszcze przy tych wariacjach. Luknij jakie są spaliny. Może czarne-zalewa się. Jak jest fałszywe powietrze to raczej chodzi na wolnych tylko ma podwyższone i nie chce schodzić. |
Autor: | georem [ pt gru 03, 2004 9:59 pm ] |
Tytuł: | |
U Kluchy jak łapał fałszywe powietrze to praktycznie gasł i strasznie falowały obroty, fakt że ma KE, ale to chyba nie ma różnicy. Jak zakleiliśmy popękane węże to od razu było lepiej. |
Autor: | Antoni Janikowski [ pt gru 03, 2004 11:53 pm ] |
Tytuł: | |
Jest róznica bo w KE masz nastawnik wolnych obrotów który będzie się wtedy zamykał albo głupiał. |
Autor: | sebi [ ndz gru 05, 2004 9:34 am ] |
Tytuł: | |
Hej Maciek jeżeli zapłon jest OK to stawiam na pompę paliwa!! Miałes moje auto z uszkodzoną pompą czy objawy nie są podobne ??!! |
Autor: | Antoni Janikowski [ ndz gru 05, 2004 1:11 pm ] |
Tytuł: | |
Wydaje mi się ze spada ciśnienie, czyli pompa, filtr paliwa, akumulator paliwa . |
Autor: | melvis [ pn gru 06, 2004 12:37 pm ] |
Tytuł: | |
Mój nie gaśnie jak pisze CEM. Co nie zmienia faktu, że czeka mnie przegląd silnika z pomiarami kompresji, ciśnienia w ukladzie podciśnienia, słowem pełna opcja. |
Autor: | Bukol [ pn gru 06, 2004 12:39 pm ] |
Tytuł: | |
melvis pisze: Mój nie gaśnie jak pisze CEM.
Co nie zmienia faktu, że czeka mnie przegląd silnika z pomiarami kompresji, ciśnienia w ukladzie podciśnienia, słowem pełna opcja. Trudno jednak porównywać diesla do M110 - objawy mogą być podobne, ale przyczyny zgoła inne. |
Autor: | melvis [ pn gru 06, 2004 12:51 pm ] |
Tytuł: | |
Bukol pisze: melvis pisze: Mój nie gaśnie jak pisze CEM. Co nie zmienia faktu, że czeka mnie przegląd silnika z pomiarami kompresji, ciśnienia w ukladzie podciśnienia, słowem pełna opcja. Trudno jednak porównywać diesla do M110 - objawy mogą być podobne, ale przyczyny zgoła inne. Zgadzam się w rozciągłości, zresztą z innej parafii - znajomy konował zwykł mawiać, że katar rozmaite może mieć przyczyny - od drobnej infekcji, przez poważną alergię, a kończąc na ataku gazowym ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |